Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Policija ima opciju da isključi privremeno kamion koji usporava saobraćaj da bi se propusila kolona, što sam ja na tom putu do pre 10ak godina baš na spustu iznad Užica skoro svakodnevno viđao.... ali odavno to nisam video da rade...

Potpisujem da policija u Užičkom regionu već neko vreme ne radi dobro! Da idu na lake poene!

Da ne govorim. da vozilo koje usporava saobraćaj bi i po zakonu trebalo da se s vremena na vreme isključi sa strane kako bi propustilo kolonu (na spustu od Zlatibora do Užica ima bar 3-4 mesta gde bi to moglo bez ikakvih problema bezbedno da se izvede)... ali ko to dobrovoljno radi? :) Pa kod nas se na auto-putu jedva ko prestroji u preticajnu traku da bi propustilo vozilo koje se na uključenju ukljičuje... Mnogo smo sebični zar ne? :)
 
Пре неколико година су мојој сестри писали казну што је обишла на пуној камион који се кретао 10 км/х негде између Кокиног Брода и Нове Вароши. Знам да камион није трактор и да је забрањено претицања колико год споро се креће, али заиста не знам никога ко не би обишао такав камион на местима која дозвољавају сигурно претицање без обзира што је пуна линија.
 
Пре неколико година су мојој сестри писали казну што је обишла на пуној камион који се кретао 10 км/х негде између Кокиног Брода и Нове Вароши. Знам да камион није трактор и да је забрањено претицања колико год споро се креће, али заиста не знам никога ко не би обишао такав камион на местима која дозвољавају сигурно претицање без обзира што је пуна линија.
Naopako, a trebali su kamionu da pišu kaznu. Da je normalno natovaren ne bi milio 10kmh.
 
Naopako, a trebali su kamionu da pišu kaznu. Da je normalno natovaren ne bi milio 10kmh.

Управо то и кажем, не раде свој посао како треба већ лове лаке поене!

Заправо њој су свакако требали да пишу казну. јер јесте у прекршају.. Али она дефинитивно не би ни претицала да су пре тога зауставили камион да установе због чега иде 10 на сат да ли је та брзина оправдана или не.... Али има и оног да некима камиони (аутобуси итд) просто не смеју да се заустављају и контролишу ни по коју цену... али то је друга тема :)
 
Da se nadovežem na sve vas prethodne.....

Mi put Ča-Ue koristimo oduvek, manje je bilo opterecenje, ali se i vozilo sporije.

Sada je zaista problem jer se non-stop putuje u koloni. Ko putuje dalje, njemu je to naporno pa rizikuje i pretice. Mislim da u vecini slucajeva lokalni voze sporije ( nije pravilo)

Sto se tice kamiona i Kokinog Broda, mi smo zbog toga prestali da idemo tim putem za CG i idemo preko BIH jer kad uđes u kolonu za šleperom od granice....do Zlatibora nema preticanja.
Jednom smo bili u koloni mislim da je 3km bila dugacka, policije nigde, a i onaj sa kamionom nigde nece da se iskljuci.
Poneko ga pretekne, a mi ostali milimo, tako gubimo zivce.... E sad zamisljam ko putuje cesce kako im je.
Ja ne vidim drugo resenje osim da se deonica Pz-Ue kompletno pokrije kamerama, na svakih nekoliko km jer policiju ne zanima da stoji i kontrolise.
Stoje gde je ograničenje 50 i samo kupe novac na gluposti....
Bolje smo iskustvo imali kroz BiH i CG sa policijom koja i upozori, prekontrolise i pusti, a ne samo da pronađe razlog da napise kaznu.....

Nekada je deonica do Ca bila ozbiljno nadzirana, znalo se da Cacani ne prastaju, cekaju na vise mesta i nema zezanja inace kazna, sada je i u Ovcar-Kabl klisuri slicna situacija, a policije nema.
Skoro je bila situacija da nas autobus obilazi na punoj, u klisuri, u koloni.... sve sam rekla
 
Apsolutno ta;no, sve rečeno. Ja bih čak pohvalio policiju u CG koja više nego revnosno (obično je u pitanju pandur na motoru jer se tako relativno lako probiju) sklanjaju kamione i propuištaju kolone, u BiH to nisam često viđao ali tamo su gužve realno manje.... Nije to rupa na saksiji, ne rade ništa posebno ni u CG ni u BIH, rade ono što su naši saobraćajni radili do pre 10 godina, dok su još uvek radili svoj posao onako kako treba!

Svakako će puštanje auto-puta do Požege mnogo značiti vama lokalcima jer će očistiti magistralu, ali dalje do Zlatibora (dokle je objektivno i najveća gužva) nije ni na vidiku...
 
Пре неколико година су мојој сестри писали казну што је обишла на пуној камион који се кретао 10 км/х негде између Кокиног Брода и Нове Вароши. Знам да камион није трактор и да је забрањено претицања колико год споро се креће, али заиста не знам никога ко не би обишао такав камион на местима која дозвољавају сигурно претицање без обзира што је пуна линија.
Skoro sam vozio iza pretovarenog kamiona od Bistrice do Nove varoši. Isti se nije pomerio na proširenje 20 kilometara, dok nije skrenuo ka Zlataru a vozio je maks 20 kmh...
Napravila se kolona od veća od kilometar...
 
Ne, to je ono kad o
Да, то је оно за шта је друг Тито говорио да судије не треба да се држе закона као пијан плота, а ми га исмејали.
Ne, to je ono kad unutrašnja okupaciona vlast, radi pljačke sopstvenog naroda, kojeg su osiromašili i sistematski i smišljeno upropastili u svakom pogledu, povuče punu liniju 20 km u cugu, tamo gde je (pre raznoraznih okupacija) na osnovu procene prave struke, polovina deonice bila sa isprekidanom linijom... Pre toga, ovaj kamion bi lako bio zaobiđen po propisima
 
Skoro sam vozio iza pretovarenog kamiona od Bistrice do Nove varoši. Isti se nije pomerio na proširenje 20 kilometara, dok nije skrenuo ka Zlataru a vozio je maks 20 kmh...
Napravila se kolona od veća od kilometar...
I nigde mesta da ga zaobiđeš za tih 20 km?
 
Od Bistrice do N.V. je 14km. Konstantan je uspon, jer sa nekih 450m nadmorske visine se penjete ka Novoj Varoši koja je na 1000m nadmorske visine. Tu kamioni idu sporo što je logično i lako bi se pretekli kad nema gužve. Kad je intezitet saobraćaja veliki kao ovog leta, onda se događa ovo o čemu piše @stex_pb, jer on svakako odlično poznaje ovaj kraj.
 
Istina, moram da potvrdim rečeno za deonicu Bistrica - NV, zna nekad baš da potraje vožnja zbog presporih kamiona. Oduži se spora vožnja i kolona čak i do proširenja puta posle Kokinog broda kad je gužva u suprotnom smeru.

Što se tiče kamiona, oni sa PP tablicama nikad ne staju sa strane (što nije pohvalno, iako sam ja Prijepoljac), ali uvek daju znak da možeš da pretekneš. Verovatno ne staju jer su tek krenuli, pa ih mrzi. Crnogorci kamiondžije uvek staju na prvo proširenje i propuštaju kolonu i svaka im čast na tome.

Ostali iz Srbije uglavnom ni ne staju, a ni ne daju žmigavac kad možeš da ih obiđeš. To je moje iskustvo vožnje tom deonicom, naravno da ima izuzetaka svuda. Ta deonica je posebno naporna jer svuda drugo ili ima mesta za preticanje, ili nije toliki uspon, pa i kamioni idu brže.
 
Da sam slušao kamiondžije koji daju znak da ih preteknem do sad bih izazvao nekoliko čeonih sudara. Neverovatno mi je kako se pojedini igraju sa tim, sada već taj njihov desni žmigavac bez dvoumljenja ignorišem, u preticanje krećem tek kad svojim očima vidim da je izvodljivo.
 
Prodjoh veceras kroz Prilipac I na moje veliko iznenadjenje bager u poslednjem spotu na kom nije bila zavrsena expropriacija. Produzetak onog nadvoznjaka. Rascisceno I grange niz onu stranu I porusena ona pomocna zgradica. Mrak pa nisam uslikao. Malo je tragikomicno da se posle toliko godina od otvaranja radova I toliko probijanja rokova jos uvek prica o expropriaciji, ali to nam je realnost. Osecao sam se u stillu Muje "joj meraka kad se izuju tijesne cipele"
 
Poslednja izmena:
kolege forumasi, imam jedno jedno pitanje za sve korisnike ovog AP a i drugih autoputeva u srbiji
mali uvod, sinoc sam se vracao za BG nasim saobracajnicom iz naziva teme, i s obzirom da sam koristio zenin auto koji je slabijih performanisi (gradski auto) resio sam da vozim nesto sporije tj, po i nesto ispod ogranicenja jer nisam hteo ni da forsiram auto niti da mi voznja bude stresna. I tako ja resim da odvozam celu deonicu po ogranicenju, tj da nigde ne predjem 120kmh medjutim...
zasto ljudi voze na AP 110 ili cak 100 ako ogranicenje 130!?
i to ne pricam o mestima gde je ta brzina propisana, vec na otvorenim deliovima AP-a gde je ogranicenje 130/120kmh
Jasno je meni da je 130/120kmh brzinsko ogranicenje i da moze sporije, ali opet, ja te ljude smatram podjednako opasnim kao i one sto voze 140/150+kmh.
e sad zamislite te 2 grupe u kombinaciji, zelite da preteknete ove od 100 u levoj traci vam nailaze ovi od 150. i pri tom, to nisu neki krsevi, to su sve nova, moderna kola.
na kraju sam se ja sit napreticao raznog naroda sa max brzinom od 120kmh u mojoj ljutoj masini od 108ks i imao veoma zabavno vece na povratku u BG.
 
Mozda je jedan od odgovora taj sto se plase da voze brze, ne osecaju se bezbedno, plase se kazni, preticanja... Iskreno ne mislim da je potrosnja glavni razlog toga. I mislim da je ta razlika u potrosnji manja od 2 litra, mozda reda velicine oko 1 litar, kod nekih modela i manje. Vecina (ako ne i sva novija) vozila se sada testiraju bas na autoputu za krstarece brzine 130 km/h i na toj brzini se radi WLTP testiranje potrosnje.
A onaj ko zeli da ustedi, ide Ibarskom pa moze usput da svrati na neko pecenje usput.
 
Vrh