Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Što se tiče radova u dvorištu porodice Jovanović, mlađi vlasnik mi je potvrdio u nedelju da ih je Drobnjak zvao non stop da puste da uđe mašina i da su pristali i pustili, ali.,ali čekaju ostatak para i dalje i da drzava ima rok sedam dana da im uplati deo novca, u suprotnom ništa od daljih radova... Toliko iz prve ruke...
 
1718960414198.png

Primecen novi asfalt na trasi u Negrisorima. Na Srkijevom snimku od pre par dana, vidi se da su asfaltirali ove nadvoznjake, pretpostavljam da je to u pitanju.
 
Каква ли је ситуација са тунелом? Има ли каквих дешавања или је и даље све по плану?
 
Negde je neko izjavio da su ušli u bolju zonu otkopavanja pa sad napreduju brže.E sad koliko je to brže nije rekao...
 
Mala analiza s moje strane, primetan je napredak na celoj trasi, doduse skroman. Ali se konacno posle toliko godina vide obrisi na trasi. Ono sto je primetno u odnosu na pre desetak dana:

Konacno je zavrseno betoniranje ovih nadvoznjaka i krenuli su da postavljaju prve grede.
1719394931527.png


Ovde je nikao jos jedan segment na nadvoznjaku same petlje:
1719395052665.png


Postoji jos par detalja na trasi ali ovi su najvazniji za sada koje sam izdvojio...
Ne znam sta se ceka na delu od Pakovraca do Laza, jer mi deluje da je 95% radova gotovo i da je spremno za asfaltiranje.
 
Možda bih i mogao imati razumevanja za brzinu izvodjenja tamo neke 2014......Država je u rasulu, institucije takodje,neiskustvo i neorganizovanost.Mlada vlast je preuzela državu i po prirodi stvari trebaće im godinu,dve ajde i 3 da se konsoliduju i svaki sledeći projekat će biti rutina kao i bilo koji problem prilikom izvođenja a posebno eksproprijacije pa čak i geologija, mislim verovatno su u stručne timove stavili neke ljude koji su nailazili na slične situacije u svom profesionalnom životu.
Rokovi koji se daju će biti sve realniji,propratni problemi u vidu nadležnosti za održavanje parkinga,wc,benzinskih pumpi i električnih punjača će biti prošlost.

I tako evo nas na sredini 2024,svi se spremaju za more itd a rokovi i putevi....Ma biće,polako nije posao zec da pobegne
 
Mala analiza s moje strane, primetan je napredak na celoj trasi, doduse skroman. Ali se konacno posle toliko godina vide obrisi na trasi. Ono sto je primetno u odnosu na pre desetak dana:

Konacno je zavrseno betoniranje ovih nadvoznjaka i krenuli su da postavljaju prve grede.
Pogledajte prilog 203006

Ovde je nikao jos jedan segment na nadvoznjaku same petlje:
Pogledajte prilog 203007

Postoji jos par detalja na trasi ali ovi su najvazniji za sada koje sam izdvojio...
Ne znam sta se ceka na delu od Pakovraca do Laza, jer mi deluje da je 95% radova gotovo i da je spremno za asfaltiranje.
Glavni je zakljucak da je trasa do Lucana skoro prohodna, ostala je samo jedna kosina
koju ce do prvo Jula srediti.
 
Juče sam usporedio snimke od početka godine i sad najnovije i dosta se uradilo za pola godine, ako nastave takvim tempom može to biti gotovo ove godine ili proleće 2025...
 
Danas iz kola videh da se radi nešto kod tunela Kratovska stena. Izgleda mi kao da će iz Požege isključenje ka Lučanima biti ispred tunela i da će zaobići brdo. Ne poklapa se sa trasom obilaska oko tinela koji je korišćen dok je tunel rekonstruisan, već mi liči da će izaći na magistralu negde oko onog semafora za brzinu.
Na osnovu toga zaključujem da nam se smeši snimak vožnje kabriolet busa sa milenijumum robije među putnicima, Pakovraće - Lučani, pre završetka ostatka.
 
Po Pozegi se prica da se tu pravi kruzni tok, da se izbegne ono skretanje iz Cacka ka Lucanima i iz Lucana ka Pozegi jer je nesigurno, nema neki pregled a pogotovo sto je ispred tunel, i oni koji hoce da idu u Lucane iz pravca Cacka prolaze tunel i onda na kruzni tok obilaze tunel tim starim putem, a oni iz Lucana koji hoce da idu ka Pozegi ne ulaze u tunel vec idu okolo tunela pa na kruzni tok.

Po ovome mozda se nece raditi novi put od petlje u Lucanima do magistrale Cacak - Pozega vec postojeci rekonstruisati
 
Vrh