Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Onome ko ide do Niša neće biti alternativa ali ko ide na primer od Istanbula do Beča njemu par desetina kilometara mu ništa ne znači. Od Pojata do Batrovaca mislim da nije velika razlika, može i tačno da se proračuna.
При томе, избегава се деоница са изузетно јаким саобраћајем и могући застоји тим поводом. Ко креће из НС, из Земуна или делова НБг, и те како ће имати рачуницу да оде Милошем. А ту рачуницу на крају квари укључење од Појата.
 
За почетак треба да прокопају Муњино брдо! Када се то једног дана деси треба им минимум годину дана да га опреме. Лаз је пробијен у марту прошле године и још увек није завршено опремање након 14 месеци! Толико о томе! Ова колонија и уди који је представају не може ништа урадити како треба! Кад је главна поента мазнути што више плус потпуне незналице, другим речеима отпад друштва.
 
Poslednja izmena:
Postavila sam i na temu Zl ali ova je citanija pa mozda bude srece da neko prepozna osobu
 
Kao što rekoh više puta mučno je gledati ove pozicije u Prilipcu ali verovatno šefovi projekta znaju stanje u tunelu pa samim tim ne vrše presiju na svoje ljudstvo a kao što se na mestu zadnjeg stuba tj plastenika na njegovom mestu vidi ,vidi se da država još nije završila svoj deo posla koji je trebala makar za taj Nikoljdan 2021 da završi.
 
Из блокова би нпр. пут за Ниш преко Чачка могао да има смисла.
А у принципу ће бити алтернатива: не иде ни нишки аутопут најкраћом трасом, него гађа Смедерево.
Neće imati nikada smisla. Od blokova do Ikea se vozi do 45 minuta osim ako nije totalni kolaps od Sava centra do Autokomande, što nije baš često, a noću se stiže za manje od pola sata. Dalje ka Požarevcu je protočno, ponekad kamioni naprave zagušenje pa voziš nekih 10km 110km ili već koliko oni idu, pa malo 130, pa opet sve u krug. Samo za poslednji dan praznika se desi stani kreni čep, ali baš retko. Za 60 i kusur kilometara na čistom autoputu treba oko 30 minuta, tako nikako nema računice. a valjda će i tu deonicu na X

Milošu ne treba smišljati nemoguće uloge, kao što je ova da preuzme deo sa X. Preuzeće samo deo ljudi ka Kopaoniku i sve koji idu za Kraljevo.
Miloš je sebe opravdao, ima sasvim dovoljno saobraćaja za održiv autoput, a biće tu još malo povećanja saobraćaja, tako da ne brini ti za Miloša, on ima budućnost, ali X ima svoju ulogu i vlast će morati da nešto sa njim uradi, osim što ga (zaista korektno) održava.
 
Neće imati nikada smisla. Od blokova do Ikea se vozi do 45 minuta osim ako nije totalni kolaps od Sava centra do Autokomande, što nije baš često, a noću se stiže za manje od pola sata. Dalje ka Požarevcu je protočno, ponekad kamioni naprave zagušenje pa voziš nekih 10km 110km ili već koliko oni idu, pa malo 130, pa opet sve u krug. Samo za poslednji dan praznika se desi stani kreni čep, ali baš retko. Za 60 i kusur kilometara na čistom autoputu treba oko 30 minuta, tako nikako nema računice. a valjda će i tu deonicu na X

Milošu ne treba smišljati nemoguće uloge, kao što je ova da preuzme deo sa X. Preuzeće samo deo ljudi ka Kopaoniku i sve koji idu za Kraljevo.
Miloš je sebe opravdao, ima sasvim dovoljno saobraćaja za održiv autoput, a biće tu još malo povećanja saobraćaja, tako da ne brini ti za Miloša, on ima budućnost, ali X ima svoju ulogu i vlast će morati da nešto sa njim uradi, osim što ga (zaista korektno) održava.
Mislim da tih 60 km viška neće igrati ulogu u odnosu na manju količinu saobraćaja u jednom broju slučajeva. Primer je recimo da nekada, dok nije bilo Miloša, ljudi iz Čačka su znali da putuju do Beograda preko Kragujevca i Batočine, iako je to bila znatno dalja ruta od nekadašnje Ibarske, ili preko Rudnika i Topole. Posebno u letnjim mesecima kada krene seoba Turaka, mislim da će dobar deo vozača da pre svari 60 km više uz relaksiraniju vožnju, nego da im je mozak konstantno na oprezu u gužvi, posebno kada se radi o poslednjpoj etapi puta kada je umor najveći.

Daleko od toga da će Miloš preuzeti kompletan saobraćaj sa X, ali sama alternativa nije nerazumna.
 
Odlican snimak Srki!
Par zapazanja s moje strane, u Prilipcu nema mnogo novosti, deluje da se radi na leru ili u prvoj brzini (one cevi stoje jos od proslog puta, , na petlji skromni radovi, gore u onoj sumi iznad plastenika sanira se ona kosina ali jedna-dve masine, deo do tunela Munjino brdo se radi, jedina dobra stvar je da su zavrsili onaj jedan nadvoznjak, drugi se radi).
U Lucanima koliko vidim najvecu borbu vode sa onim kosinama posle petlje Lucani iz pravca Pozege. Vidim da se pobijaju ozbiljni sipovi i tu ocigledno moraju da podignu dobre potporne zidove zbog klizista.
Polovina je maja, iskreno nemoguce je da sve zavrse do oktobra ili do kraja godine ali videcemo, svakako zavisi sve od tunela (probijanja i opremanja).
 
Tek sad sam primetio da će petlja u Prilipcu/Gorobilju ostati krnja. Ne gradi se odvajanje iz pravca Boljara ka Požegi i obrnuto.
 
Šta konkretno ima da propadne ako nema saobraćaja? Možda gornji sloj asfalta? Zar nije bolje sada da se izgradi nego da se gradi pod saobraćajem. Cela stvar nema smisla. Gradi se privremena petlja umesto da se izgradi konačna petlja. Ovako posle nekoliko godina ruši i gradi novu. Vrhunac mi je privremena Koševi. Ili Preljina. Napraviš je, pa je proširuješ pa onda se radi projekat za potpuno novu petlju.
 
Одличан снимак Срки, нажалост све проблематичне тачке, стоје као и пре! Овим ритмом завршиће до октобра али следеће године!
Mislim da treba uzeti u obzir i vreme koje se provodi na pripremne i takozvane "nevidljive radove" koji oduzimaju vreme ali se suštinski ne primećuju.
 
@srdjanprpa hvala puno, a vi forumaši po lajk i zapratite!
350 lajkova, a 6.000 pregleda. Stvarno Srki treba da nas usloviš da bez 1000 nema sledećeg snimka ;)
Lajk, šer, supskrajb što kazu influenseri.
Sto se tice radova.... Mislim da im Minjino brdo ide jako sporo....zato ovako gnjave. Drugo objasnjenje nije tako logicno
 
Dakle, za sledeću letnju sezonu može se očekivati autoputem od Beograda do Požege i dalje magistralom do CG.
 
Dakle, za sledeću letnju sezonu može se očekivati autoputem od Beograda do Požege i dalje magistralom do CG.
Po cemu je donesen ovaj zakljucak?

Evo primera: Laz je probijen april 2023.nismo culi/videli da je opremanje zavrseno. Cak i sa onim zastojem od nekoliko meseci zbog urusavanja ntunelu u se jos radi, ili gresim?

Munjino brdo se jos kopa pa na to + opremanje. Njihovom dinamikom, da ga cak i sad prokopaju jos je neizvesno narednih godinu dana.....

Radovi su otvoreni 2019. Korona je haos napravila, ali 6g za 30km je bas dug period.
Iako sam bila zagovornik 2025.sada se pitam da li je taj Sv Nikola 2025.uopste u igri.

Pominje se prioritet ka Mačkatu što jeste prioritet iznad svega, ali ako nece da se angazuju kako treba i svim snagama rade, onda je glupo da bilo šta krecu jer je teren zeznut, puno je eksproprijacije...
Razumem da se nema para i da uvek ima problema, ali ovoliko razvlacenje je skuplje nego da se radi u roku, ne verujem da je drugacije
 
Vrh