Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Оно што сам ја схвато из сјајног видеа Влада је да ће до краја ове године завршити опремање тунела Лаз. Треба око 9 месеци за електромашинско опремање тунела од 2.8км, после завршених асфалтерских радова. Хајде да кажемо да ће бити до краја године. Неко је написао да до пробоја Муњиног брда фали у једној цеви 600м а у другој 590м. Пре јула то не могу пробити. Док ураде обе облоге, асфалтирају па онда пређу на електромашинске радове у најсрећнијем случају крај радова је јул 2025-е а реално крај 2025-е. Наравно под условом да на остатку трасе сва експропријација буде завршена у року од 3 месеца, ако не буде онда и ова горе изнета процена долази у питање. Тада не постоји квалитетна процена јер све излази из грађевинске сфере и враћа се у политичку раван који сви овде тако мрзе, а на сваком кораку им одређује живот! Линија мањег отпора води само ка све вечћем хаосу, корупцији, крађама, непотизму. До када ће бити тако не знам, али свакако одговара окупационим властима!
 
A ja računao na onu tvoju prvobitnu procenu mart 25, druga procena ti od na jul 25, treća ode na kraj 25. Vidiš da nije lako stati pred kameru i reći bilo kakvu tačnu procenu na ovakvim -nezna se ko pije ko plaća- projektima. Sada nam samo ostaje da budemo zahvalni bogu što se uopšte išta radi i što će nekada biti gotovo i u nebitno kakvom kvalitetu samo da izbegnemo ovčarsko kablarsku klisuru.
 
ne znam da li ima sarkazma u predodnom postu, ali ja svakako ne mogu da prihvatim premisu "samo da se radi"!

1. niko ih ne bije po usima da stalno vise pred kamerama i lazu narod (zarad... vise ne znam ni cega, jer je i nardou jasno, ali je ocigledno takav politicki PR obesmislio sam sebe)
2. "ne zna se koji pije a ko placa" - skk ovo treba da znaci, drzavni projekat od nacionalnog znaca, sa angazovanim izvodjacima, projektantima, podizvodjacima i nadzorom
3. svi nasi projketi su dobro placeni (rekao bih i znacajno preplaceni) - za te pare ne moze da se ne misli o kvalitetu i da nam je OK da se to za 2 godine ponovo radi, sanira, prepravlja. Mnogo je to bolnica, vrtica, skola, nastavnickih, vojinih, lekarskih plata, ili cak drugih km puteva i AP koji bi mogli da se urade umesto preskupog javsluka koji je nekima prihvatljiv pod parolom "SAMO NEK SE RADI"
 
Проблем претовара и вага, може да се реши врло лако ресавском школом.

Нема потребе да се измишља ништа ново, једноставно да се препише модел који функциониште у Сједињеним Америчким Државама. Поред пута вага (изгледа као искључење за пумпу или одмориште) која је обавезна за СВАКИ камион, наравно уколико је станица за мерење (вага) у функцији.

 
Evo i ja ne prihvatim realnost, ali karavani i dalje prolaze.... Kada imaš ugovorene penale koji se ne izvršavaju zbog kašnjenja. Kad ne kazne za one koje su odgovorni za ne izvršenu predviđenu ekpsproprijaciju i krećeš u izvođenje bez završene iste i još zavitlavaš za isplatu... Kad proglasiš nešto od nacionalnog značaja, podrazumevano okrećeš glavu od svih javašluka samo da ne promeniš glavnog izvođača jer znaš da novi tender i uvođenje tog novog traje sigurno godinu i više dana. Pa baš to znači ne zna se koj pije ko plaća - ne zna se koliko će da košta na kraju i kada će se konačno završiti. Možemo mi svi da pričamo da ne prihvatamo, ali u stvarnosti ...karavani (rokovi)prolaze... i nikoga da mu se žališ na kvalitet izvedenih radova... Da ne bude da samo kakim i ne predlažem rešenje: po meni jednostavno BEHTEL- ENKA, daj onome da radi ko umije (ume) i ko se pokazao da ume, skuplje jeste, ali i organizovanije a bogami i kvalitetnije je bar po onome što sam video da rade na moravskom koridoru.
 
Tema je otvorena pre 10 godina tako da pitanje kad cr biti završeno,a druga stvar je sto oni tempiraju radove za marketinške promocije
 
Проблем претовара и вага, може да се реши врло лако ресавском школом.

Нема потребе да се измишља ништа ново, једноставно да се препише модел који функциониште у Сједињеним Америчким Државама. Поред пута вага (изгледа као искључење за пумпу или одмориште) која је обавезна за СВАКИ камион, наравно уколико је станица за мерење (вага) у функцији.

Upravo na to sam i mislio.
A inače, ovde je samo marketing bitan, a on je prilagođen kratkom pamćenju naroda.
Danas se kaže jedno, prekosutra se kunu da to nisu nikad izgovorili - rokovi, najsmešniji virus, tablice RKS...
Bilo kako bilo, put će biti gotov, po ko zna kolikoj ceni, nekoliko godina posle prvobitnog roka.
 
A ja računao na onu tvoju prvobitnu procenu mart 25, druga procena ti od na jul 25, treća ode na kraj 25. Vidiš da nije lako stati pred kameru i reći bilo kakvu tačnu procenu na ovakvim -nezna se ko pije ko plaća- projektima. Sada nam samo ostaje da budemo zahvalni bogu što se uopšte išta radi i što će nekada biti gotovo i u nebitno kakvom kvalitetu samo da izbegnemo ovčarsko kablarsku klisuru.

Možda ti možeš da budeš zahvalan Bogu, kao da isti troši cpu resurse na to, ali meni se čini da ovakvo razmišljanje, neobično popularno u Srba sa početka XXI veka, samo amnestira lopovluk.

Inače, sitna i nebitna razlika u početnoj tvojoj premisi, kojom logičkom greškom izvodis pogrešan zaključak, je činjenica kako je kolega običan korisnik foruma, a ti koji izlaze pred kamere imaju POSAO i obavezu da barataju tačnim rokovima i informacijama.

Upravo vi koji ovako razmišljate ste root cause većine lošeg u našem društvu, dok ovi koji su okupirali isto su logična posledica, budući da nemaju srama i stida da vas lažu (sa jedinim motivom da u pozadini kradu) .
 
Многим људима као и мени је овај пут јако потребан, одавно! Друга ствар је што у овој окупираној земљи функционише само непотизам, партијска припадност, безкрајна корупција и крађе на свим нивоима. На изградњи инфраструктуре то се најлепше види. Цена коштања АПа у Србији је већа него у Аустрији, а нема пара за експропријацију? Свима је јасно где је разлика отишла. Наравно да ће једног дана све бити завршено овако или онако. Живот пролази. Смејурија је да у једној од најсиромашнијих земаља европе имамо најскупље гориво и изузетно високе цене путарине. Шта ће нам путеви ако ми за 500-600 км треба 100е + 10-15 еура путарина при реалној плати од 500е за већину? О квалитету радова, одржавању у зимским условима како рече велики респиратор " најбоље службе за одржавање на свету " не бих ни трошио речи. Пре или касније ће пасти пола метра снега или више, колапс који ће тада уследити ће се дуго памтити! Иначе ми се возимо од 19.децембра 2021-е до Пожеге. Моравски је завршен, пре две године су почели радови ка Дугој пољани....да није тужно било би смешно. Наравно да има пара за инфраструктуру немилице су узимају кредити а предаје ЕПС, Телеком, сви водоводи, сви рудници +КиМ, ЦГ, а сад и Реп.Србска, следи Војводина! Наш суноврат се покрива овом изградњом путева који зато и касне, окупатору је у интересу да што више траје и буде што скупље. Када људи овде схвате да су колонија можда и нешто крене на боље. До тада ћемо гледати расуло, пљачке, кашњења, преваре и сл.
 
Оно што сам ја схвато из сјајног видеа Влада је да ће до краја ове године завршити опремање тунела Лаз. Треба око 9 месеци за електромашинско опремање тунела од 2.8км, после завршених асфалтерских радова. Хајде да кажемо да ће бити до краја године. Неко је написао да до пробоја Муњиног брда фали у једној цеви 600м а у другој 590м. Пре јула то не могу пробити. Док ураде обе облоге, асфалтирају па онда пређу на електромашинске радове у најсрећнијем случају крај радова је јул 2025-е а реално крај 2025-е. Наравно под условом да на остатку трасе сва експропријација буде завршена у року од 3 месеца, ако не буде онда и ова горе изнета процена долази у питање. Тада не постоји квалитетна процена јер све излази из грађевинске сфере и враћа се у политичку раван који сви овде тако мрзе, а на сваком кораку им одређује живот! Линија мањег отпора води само ка све вечћем хаосу, корупцији, крађама, непотизму. До када ће бити тако не знам, али свакако одговара окупационим властима!
Primarna obloga se uvek radi tokom iskopa. Sekundarna obloga se u ovim tunelima radi ubrzo nakon primarne, prate se. Opremanje se dobro skalira sa povecanjem radne snage, tako da moze dosta brze da bude.

Problematika ostaje iskop i stabilnost tunela tokom iskopa.
 
Primarna obloga se uvek radi tokom iskopa. Sekundarna obloga se u ovim tunelima radi ubrzo nakon primarne, prate se. Opremanje se dobro skalira sa povecanjem radne snage, tako da moze dosta brze da bude.

Problematika ostaje iskop i stabilnost tunela tokom iskopa.
Ja sam jos jutros hteo da se nadovezem pitanj m na Altairov post. (delimicno sam dobio od rebe odgovor). Ako se pusta parcijalno do Lucana, koji je realan rok za to ako npr napadnu istom radnom snagom kao Preljina Pakovrace? Ili jos pojednostavljeno, da li taj deo sigurno ceka prolece 25 ili postoji sansa da se zavrsi pre zime?
Hvala unapred 😊
 
Neće biti parcijalnog puštanja, pričali smo više puta o tome.
Kao i o rokovima, svako ima svoju procenu.
Nadležni kažu da će biti na jesen, iskreno veoma teško.
Moralo bi čudo da se desi pa da 2 skoro najveća tunela (posle Fruškogorskog) opreme za 7-8 meseci.
Ono što jeste činjenica jeste da će se do kraja leta videti otprilike stanje radova i u skladu s tim može se proceniti kad ćemo se voziti autoputem do Požege.
 
I ti krenuo zemljanim putem :confused:
А ти Драгановим :violina::violina::violina:! Уосталом на овом делу Таре ниједан пут није асфалитран од 80-их година прошлог века, све само макадам и ЗЕМЉАНИ путеви! Као што сам и знаш. Прошле године су искрпили око 500м, пре неколико година су скинули асфалт код језера и још није асфалтирано, Прошле су скинули још 500м асфалта и тако то стоји, нико не зна до када! Пишем ово јер ти то ЗНАШ! Своје ставове никад нисам мењао нити ћу, а иначе ЗЕМЉАНИ је мој добар пријатељ!
 
Poslednja izmena:
Neće biti parcijalnog puštanja, pričali smo više puta o tome.
hmm nisam baš siguran, i prošli put je presidente pričao Požega Požega pa ispalo do Pakovraća. Koliko puta je u poslednjih par nedelja ponovio otvaranje do kraja godine, a svi znamo da to ako se desi može samo do Lučana teorije nema do Požege u ovoj godini.
 
Da to stoji ali onaj put od Lucana do Kratovske stene je ocajan i nema sanse da primi iole ozbiljniji saobracaj. Plus ako se dobro secam, most bi morao da se rekonstruise...
 
Дакле, председник рекао да се аутопут отвара у септембру/октобру!

Jeste i to do Požege. Lupio al ajde idemo dalje.

Da to stoji ali onaj put od Lucana do Kratovske stene je ocajan i nema sanse da primi iole ozbiljniji saobracaj. Plus ako se dobro secam, most bi morao da se rekonstruise...

On će da se slika u Lučanima, režimski mediji objave slike puta, tunela... i to je to idemo dalje. Što je najluđe neki % ljudi će stvarno misliti da je gotovo skroz do Požege.
 
Ne kažem da je rešeno samo mislim da postoji i ta mogućnost parcijalnog otvaranja.
 
Vidi ako se probije Munjino Brdo negde do leta, onda uopste nema poente pustati parcijalno. Do tada ce i resiti valjda eksproprijaciju, ono parce od Munjinog brda do Petlje u Pozegi je malo i moze relativno brzo da bude gotovo.

Rekao bih da nekoliko meseci ne cini neku bitnu razliku s obzirom koliko je vazna deonica i koliko je vec rok produzen nekoliko puta.
Cini mi se da ce vest dana biti "Probijen tunel Munjino Brdo" :ROFLMAO:
 
Vidi ako se probije Munjino Brdo negde do leta, onda uopste nema poente pustati parcijalno. Do tada ce i resiti valjda eksproprijaciju, ono parce od Munjinog brda do Petlje u Pozegi je malo i moze relativno brzo da bude gotovo.

Rekao bih da nekoliko meseci ne cini neku bitnu razliku s obzirom koliko je vazna deonica i koliko je vec rok produzen nekoliko puta.
Cini mi se da ce vest dana biti "Probijen tunel Munjino Brdo" :ROFLMAO:
То пробијање је најављено за 1. јул ,тако да чекамо ....
 
Ja mislim da ne može biti parcijalnog pustanja nevezano za tempo radova.
Put koji vodi od petlje ka magistralnom putu nema kapacitet da primi saobracaj koji bi se slio. Postoji preuzak most gde se jedva mimoilaze dva automobila, a o uključenju na magistralu na 2 metra od tunela da ne pričam...
 
Prognoziram da će pustiti tako da iz Lučana može da se uključi na autoput, ali ne i da se produži posle Parmenca ka Lu.
 
Vrh