Ja ne dolazim više jer: zabranjeno mi je na dosta tema da pišem uključujući temu ulice u kojoj živim; Admin ne dozvoljava ravnopravnu diskusiju već promoviše jednu političku ideologiju; urednik sajta ne doprinosi slikama, snimcima, informacijama...; na Yt kanalima koji prate građevinske radove dronom je bolja informisanost od strane njihovih urednika. Ovde bude po koja korisna informacija forumaša koji žive oko Prilipca kao ova da se sada kopa 3m/dnevno, Krcanova da je bio odron tunela... ali to je možda 5-10% ukupnih info u odnosu na Yt kanale Sergia, Vlada, Srđana, Puteva Srbije, ili na drugim temama:Kamerom po Srbiji, Vlogzile, Beogradske.rs, Driva... ako ovde nisam tamo itekako jesam.
Što se tiče drugih detalja, ne volim što je Admin kao prvi post teme stavio post koji nije bio prvi i to od Vucka, poslanika Ne davimo Beograd iz političkih razloga, a on uopšte ni ne učestvuje u ovoj temi. Ne volim ni što je zabranjena kritika dovođenja stranih građevinaca koji obaraju platu našim ljudima, što je zabranjeno patriotsko pisanje uloge ovog autoputa u povezivanju sa R Srpskom... itd, pa makar to neki zvali mračenje.
Smešno mi je (al me uopšte ne dotiče) kad krenu ovde nabrajanja zahvalnosti forumašima koji su doprineli ovoj temi, a mene slučajno zaborave, koji sam dao preko Yt kanala Građevinski forum čak 20tak prvih dron snimaka ovog autoputa ( i dalje možda najveći broj mada se nadam da će Sergio, Srđan, Vlad&Co da prestignu), prvi snimak vožnje još nezavršenom deonicom Obrenovac-Ljig... Kad sam došao na temu ona je imala tempo pisanja jednu stranu mesečno, pa sam počeo pisati mnoštvo komentata, fotografija, crtanja u Paintu, analiza, analiza građevinske mehanizacije, tunela betonskih podloga, insajder informacija jer ja prodajem građevinske mašine svim tim firmama koje grade po Srbiji i šire... i tema je živnula zajedno sa ostalim kvalitetnim forumašima i sada došla na 1300 strana, u vrhu sajta. Ako mislite da je to zbog same izgradnje, uporedite to sa brojem postova na autoputrvima: Koridor 10, Moravski koridor, Niš-Priština, Ns-Ru-Loznica... i videćete da se i tamo dosta gradi ali ima jako malo komentara. Nazalošt sad vidim da se ni analize Sentinel snimaka ovde više ne kače... Sem toga taj moj Yt kanal je dao i prve dron snimke Bg na vodi i snimke južnog kraka K10 koji uopšte nije sniman, kao i snimke građevinskih radova iz drugih delova Srbije (novi Ns Žeželjov most, brzi put Kg-Batočina, istočni krak K10...), radova po Beogradu iz vazduha, kola, naočarske kamere, jedan od prvih u Bgu. Uzori su delom bili Azvirt dronom na deonici Ljig-Cacak i Caribrod dronom na Niš-Dimitrovgrad, ali oni su imali finansije Azvirta i Tv Caribrod, ja sam skroz privatno, a kasnije sam prestao snimati jer mi prestalo interesovanje. Pa mi je smešna sujeta onih koji kad pričaju o doprinosima ovoj temi to izostave. Pohvaljujem momke koji i dalje snimaju i rade, ali s druge strane ovaj projekat se polako bliži kraju, uskoro će do Požege, odradili smo naše oko praćenja gradnje, a onda je ostao manji deo ka Dugoj Poljani koja je većini daleko za snimanje.
Tako da nekorektnost Admina i pad mog interesovanja zbog slabih informacija je realan razlog zašto više nisam ovde, u kontaktu sam sa nekim članovima, i ovom prilikom pozdravljam vas sve, znaće oni koje više, ali neću da sad nabrajam i pravim diskriminacije. To je to, objasnio sam, nastavite temu, ali me molim vas ne uvlačite u dalje diskusije jer ne bih želeo da se ovde pojavljujem. Pozdrav