Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Opet nezgoda sa tragičnim ishodom, ovog puta u Pakovraću. Automobil udario divlji svinju pa naleteo na autobus za Priboj.....
 
Zanimljiv video, pokazao mnogo šta.
Kakav smo mi narod! Umesto da svi stanu u jednu kolonu kad vide da je zastoj, nađu se uvek oni koji misle da su pametiji od ostalih i krenu drugom. Srećom, ima i onih koji im to onemoguće. Šta bi da je potrebno da prođe neko interventno vozilo? Dalelo smo mi od zapadne kulture gde se uvek u zastoju ostavlja sigurnosni koridor.
Ovde je još i široko, pa bi se i našlo mesta. Nebrojeno puta gledao sam to iznad Užica kad se blokiraju obe trake kod udesa, a sva pomoć, i vatrogasci i hitna i policija moraju da se probijaju iz Užica kroz tu gužvu.
Puteve ćemo možda nekad imati, ali kulture, teško.
 
Шега је да је кућа испред Лаза дочекала 2024-у, надам се да неће 2025-у. Јасно је да ће ово катрасофално каснити, колико катастрофално сазнаћемо у току године. Свима нам је одавно јасно да до Мачката мора хитно почети да се гради а не јебени смајли за ЕУ.
 
"je*******eni" smajli povezuje naš Banat i našu Bačku. Znate li vi na šta liči put Bečej - Topola na primer. Sa druge strane, prelaz Bački Breg postaje polako sve popularniji i treba nam ozbiljnija alternativa Horgošu u sezoni.

Ne vidim poentu omaložavanja gradnje nekog puta. Ne zaboravite da Vojvodina u proseku doprinosi budžetu malo više od ostatka Srbije (izuzev Beograda) a da se putna infrastruktura gradi najkilavije. Kilavije čak i od tzv Koridora 11.
 
"je*******eni" smajli povezuje naš Banat i našu Bačku. Znate li vi na šta liči put Bečej - Topola na primer. Sa druge strane, prelaz Bački Breg postaje polako sve popularniji i treba nam ozbiljnija alternativa Horgošu u sezoni.

Ne vidim poentu omaložavanja gradnje nekog puta. Ne zaboravite da Vojvodina u proseku doprinosi budžetu malo više od ostatka Srbije (izuzev Beograda) a da se putna infrastruktura gradi najkilavije. Kilavije čak i od tzv Koridora 11.
Прво погледај Пдгс ЕУ смајлија који је од 2000-5000 , до Златибора је 15 000 . Не може бити приоритет нешто што има од 3-7 х мањи саобраћај. Осим ако си колонија...
 
Ne može PGDS biti jedini faktor u izgradnji puteva, jeste bitan ali ne i najvažniji.
Taj PGDS kada se izgradi smajli će se povećati nekoliko puta.
I zaista je veoma ružno tako se izražavati prema ljudima iz tog kraja Vojvodine.
Кад си већ хтео ајде онда нам свима објасни зашто је важнији " еу СМАЈЛИ " од дела до Златибора или било ког другог правца у Србији, на страну што у просеку има 5х мањи саобраћај. Војводство Србско је требало бити укинуто још 1945. Али потомци комуниста и усташа хоће да направе нови КиМ за Србе. На челу са Чанком који говори противУставно о сецесији дела Србије где је преко 80% становништва Срби. Свиња мора бити у затвору за противУставно деловање.
 
Niko ne kaže da je važniji ali nije **beni kako si ga nazvao...
Nije to tamo neki put u Sibiru ili slično.
Put do Zlatibora uopšte nije loš, istina, nedostaje više traka, ograničenja bi mogla biti drugačija.
Osim toga, Požega za godinu dana dobija priključak na autoput, što automatski znači da će i Zlatibor biti bliži.
Ne pričam o politici, nego pokušavam logički da sagledam sve opcije iz ugla nekog ko ne živi u Vojvodini niti sam nešto posebno vezan za istu.
Naprotiv, Zlatibor mi je dosta bliži i poznatiji od recimo Vrbasa, Fruške Gore ili Novog Bečeja...
 
Niko ne kaže da je važniji ali nije **beni kako si ga nazvao...
Nije to tamo neki put u Sibiru ili slično.
Put do Zlatibora uopšte nije loš, istina, nedostaje više traka, ograničenja bi mogla biti drugačija.
Osim toga, Požega za godinu dana dobija priključak na autoput, što automatski znači da će i Zlatibor biti bliži.
Ne pričam o politici, nego pokušavam logički da sagledam sve opcije iz ugla nekog ko ne živi u Vojvodini niti sam nešto posebno vezan za istu.
Naprotiv, Zlatibor mi je dosta bliži i poznatiji od recimo Vrbasa, Fruške Gore ili Novog Bečeja...
Значи само паметовање. Нпр. ја сада кажем изузетно је битно да спојимо прво Малу и Велику Моштаницу, то ће бити осмех Београда , а после ћемо радити УМП и
СМТ. Безсмисао таквих изјава само не види неко ко ја са властима. Нема аргумената , нема логике сем покривања лудачких одлука окупационих власти. Теби нећу више ништа одговарати јер сам схватио да си исти као сви СНС играчи, Путуј Игумане...
 
Значи само паметовање. Нпр. ја сада кажем изузетно је битно да спојимо прво Малу и Велику Моштаницу, то ће бити осмех Београда , а после ћемо радити УМП и
СМТ. Безсмисао таквих изјава само не види неко ко ја са властима. Нема аргумената , нема логике сем покривања лудачких одлука окупационих власти. Теби нећу више ништа одговарати јер сам схватио да си исти као сви СНС играчи, Путуј Игумане...
Nije pametovanje nego zdravo razmišljanje.
Zašto bi neko iz okoline Zlatibora ili Kopaonika, ili Beograda, Novog Sada bio važniji od nekog stanovnika Vrbasa ili Novog Bečeja...
I nemoj širiti bezveze mržnju ovde i spinovati kao što radiš obično.
Jel mogu tvoje sive ćelije da shvate da smajli povezuje Rumuniju i Mađarsku i da je to najkraća veza između ove 2 države ka Zapadnoj Evropi?
Oprosti ali stvarno ne razumem takav stepen mržnje koji gajiš u sebi
 
Poslednja izmena:
Tranzitno najkraća veza ka Zapadnoj Evropi, znate na šta sam mislio...
 
A koji je naš interes da im pravimo besplatan tranzit? Koja je naša korist od toga? Da bar pravimo autoput koji ćemo naplaćivati tranzitnim putnicima i kamionima, to bi imalo logike.
 
Niko nije rekao da će biti besplatno niti da se neće sigurno naplaćivati...
Uostalom neki ljudi žive tamo na tom potezu od Sombora do Kikinde, ili su to ljudi drugog reda?
 
Trenutno su brze ceste van sistema naplate, sa tendencijom da ostane tako.
Da, neki ljudi žive tamo, i ok je da se zbog njih prave putevi (autoputevi, brze ceste, magistrale, šta god treba). Samo što ovde na forumu neki ljudi (uključujući i mene) misle da ima prioritetnijih putnih pravaca, i daju argument za to u vidu PGDS. A vaš kontraargument je da smajli skraćuje put između Rumunije i Mađarske. Je li moguće da ne vidite nelogičnost u tom kontraargumentu?
 
Pa naravno, svako ima svoje mišljenje. I to je ok.
P.S. I ne, to nije moj kontraargument. Ko razume, shvatiće...
 
Bilo bi zanimljivo saznati koliko li je Bugarska dobila za autoput prema Turskoj, jer objektivno, na tom potezu nakon Plovdiva, njima nije bio potreban.
Nakon raskršća kod Zagore, na tom potezu je od 4 vozila, jedno domaće. Kod isključivo kamiona i više.
Na putu ka Zlatiboru dogodiće se, pored velikog broja mrtvih u narednom periodu (kao i u prethodnim) da će put doći u do granice kada će postati nefunkcionalan, kada će se na njemu više stajati nego kretati. Ni sada nismo daleko od toga u vršnim danima praznika, tokom letnje sezone. Počeće da ga izbegavaju prvo strani, a onda sve češće i domaći vozači. To će onda značiti i manje para od putarine na A2. Za sada se svima ap čini kao najlakši i najbrži put, ali kako bude rastao broj onih sa negativnim iskustvima čekanja i guranja u kolonama i po nekoliko sati, povećavaće se broj onih koji će tražiti alternative, ne samo putevima, nego i samom Zlatiboru.
Već sad strogo pratim stanje na putu do Požege i Čačka, i kad treba da odem do ta dva mesta, ili biram doba dana ili idem alternativnim - lošijim, sporijim (ali ispašće protočnijim) putevima koji troše više goriva...
Ovo zapadno ćoše Srbije nije trenutnim, odlazećim, vlastima nikad bilo bitno. Nije rezervoar glasova, pa shodno tome ništa i ne dobija, osim obećanja. Da pola ljudi direktno ili indirektno, nije povezano sa Zlatiborom, ovde bi se prosilo za hleb.
I kad se završi do Požege (samo će se zvati DO POŽEGE) fokus gužvi će se samo pomeriti na drugi put, na kome će nastajati i veći kolapsi nego sada.
 
Tranzitno najkraća veza ka Zapadnoj Evropi, znate na šta sam mislio...

A onaj živ i zdrav direkt auto put preko Arada, to se ne računa? Na koju foru bilo šta kroz Srbiju može da bude najkraći put Rumunije ka Evropi. A tek Mađarske???
 
Taj smajli ako se i napravi za manje od deset godina, neće da povezuje nikakvu Rumuniju i Madjarsku koje dele granicu i uskoro će obe biti članice Šengen zone, nego će da povezuje naše gradove Sombor i Kikindu.

Oba grada koja su nekad bila izuzetno bogata a koja su devastirana u poslednjih 30 godina. Kikinda je imala najveći GDP po glavi stanovnika u Srbiji, a sada je poprilično u kanalu.

Meni lično bi mnogo više značio put do Mackata ali znamo koliko radikali vole Uzicane. Tako da možemo da očekujemo samo opstrukcije kao i uvek do sada.
 
Jedno ili drugo je veštačka dilema. Treba i jedno i drugo. I treće i peto.

Ne može sve?

Naravno da ne može, ovako kako je i kako se radi. Kada si u pogrešnom vozu, sve stanice su pogrešne. A onda treba da se svađamo koju ćemo da ukinemo.
 
Moglo bi sve, da su cene do sada izgrađenog bile realne i da je građeno kako treba.
Ako smo dužni, da bar znamo što smo.
Primer kako je trebalo raditi je hrvatsko građenje autoputeva u nekoliko godina. Dramatično su se zadužili, ali su svoju obalu primakli srednjoj Evropi na samo nekoliko sati. Imaju dug, ali i svaki put koji im je bio neophodan. Sad dalje, mogu lagano da dovršavaju i umrežavaju.
 
Vrh