Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Prilipac, danas.
Nema napretka, lokalci kažu da slabo ima i Kineza
IMG_6931.jpeg
IMG_6929.jpeg
IMG_6930.jpeg
IMG_6926.jpeg
IMG_6928.jpeg
 
Питање за боље упућене, шта је на крају финални план? Брзи пут (2 траке у једном смеру без зауставне) или пун профил аутопута до ЦГ?
А крак за Котромане?
 
Питање за боље упућене, шта је на крају финални план? Брзи пут (2 траке у једном смеру без зауставне) или пун профил аутопута до ЦГ?
А крак за Котромане?

До ЦГ је аутопут, а до Котромана се некад говори са је аутопут а некад брзи пут... Можда још није ни донета коначна одлука, не знам за коју категорију пута су рађени/се раде пројекти
 
Danas sam ponovo ulazio u Munjino brdo u obe cevi I to od strane Prilipca. Potom sam obisao celu trasu I na kraju me je kisa uterala u Laz u desnu cev sa strane od Pakovraca a vratio se kroz levu.
Sve sam organizovao da provedem Rada Kasanina sto snima Moravski koridor, tako da je I on sa mnom obisao celu trasu. Sve je snimio. U pocetku sam ga tri puta upozoravao da me ne snima I ne govori moje ime, Ali ne vredi. Na kraju sam odustao...
On ce sutra okaciti snimke, a ja cu fotografije.
Sve smo snimili, a o detaljima cu sutra u reportazi.
20230701_142552.jpg
20230701_141932.jpg
20230701_140748.jpg
20230701_134627.jpg
20230701_115510.jpg
20230701_115435.jpg
 
Ja sve mislim da ce oni ove godine ili početkom 2024 pustiti do Lucana autoput!
 
Ovu reportazu posvecujem bivsem forumasu, I mom prijatelju koji meni, a nadam se I svima vama koji ste pratili njegove reportaze, nenormalno nedostaje.
CARIBRODE VRATI NAM SE!!!
Slike su jucosnje kao sto rekoh. Poranio sam u 5 iz mojih Pljevalja I 7:30 se nasao sa Radom u Pakovracu. Onda smo se vratili u Prilipac I popeli se iznad trase I sa te pozicije preleteli preko petlje I trase do tunela I porazgovarali sa mestanima.
20230701_091138.jpg
20230701_091611.jpg
20230701_091827.jpg
20230701_091755.jpg
20230701_091839.jpg
20230701_095425.jpg
20230701_095756.jpg
20230701_092328.jpg
20230701_092314.jpg
 
Ovu reportazu posvecujem bivsem forumasu, I mom prijatelju koji meni, a nadam se I svima vama koji ste pratili njegove reportaze, nenormalno nedostaje.
CARIBRODE VRATI NAM SE!!!
Slike su jucosnje kao sto rekoh. Poranio sam u 5 iz mojih Pljevalja I 7:30 se nasao sa Radom u Pakovracu. Onda smo se vratili u Prilipac I popeli se iznad trase I sa te pozicije preleteli preko petlje I trase do tunela I porazgovarali sa mestanima.
Svaka čast Krcane.
 
Nazalost trasau su u potpunosti napustili izvodjaci. Full stop. Mestani su besides zbog nacina kako ih drzava tretira I samoorganizovali se I uspostavili punitive na Kojima dezuraju I blokiraju bilo kakve aktivnosti. Tako da su 3/4 kineza otislo na odmor do septembra a podizvodjaci se povukli. Prvobitne cene su bile katastrofalne 30-50 Dinara po m2 pa su sad razbesneli mustang I sad traze 1250. Sto kazu je mozda realno za najkvalitetniju zemlju u ravni ali ne I za vecinu parcela.
Drugi interesantan detalj koji sam saznao od starosedilaca je da je brdo Munjino brdo u stvari izlazno brdo sa juzne strane Prilipca , a da brdo kroz koje se gradi tunel se zvalo Jezerine. Nazalost to ime je I mnogo adekvatnije da se objasni kolicina vode u tunelima.
A sad o tunelu. Poslednja markacija na primarinoj bila je na 405m a od nje je probijeno jos nekih 70-80m. Radovi su obustavljeni 8 April kad su bukvalno isterali radnike iz tunela.
Da se razumemo ovi ljudi pricaju o kinezima tako da im se ne mogu iscuditi koliko su vredni I skromni I uvek nasmejani I ljubazni I spremni za svaku sitnicu da I'm izadju u susret. Rade kao crvi, Ali sto je bolje kad je bukvalno svako kasnjenje ustvari od strane drzave zbog ne pripremljenih prethodnih radnji.
Prvo smo usli u levu, gledano iz Cacka, onda I u desnu I izasli. Sekundarna je blizu primarne cirka u obe cevi 400m. U desnoj su morali uzduzno proseci kanal za odvod vode pored redovne kanalizacije. A u levoj jedan poprecni kanal kojim su prebacili potok na drugu stranu I tu su improvizovali privremeni most. Rade i onako previse prica, pa cete od njega cuti previse. A sad redom.
20230701_092746.jpg
20230701_092757.jpg
20230701_092820.jpg
20230701_092832.jpg
20230701_092835.jpg
20230701_092915.jpg
20230701_092938.jpg
20230701_092946.jpg
20230701_092952.jpg
20230701_093031.jpg
20230701_093102.jpg
20230701_093116.jpg
20230701_093119.jpg
20230701_093123.jpg
20230701_093125.jpg
20230701_093132.jpg
20230701_093309.jpg
20230701_093314.jpg
20230701_093318.jpg
20230701_093334.jpg
20230701_093410.jpg
20230701_093418.jpg
20230701_093423.jpg
20230701_093443.jpg
20230701_093448.jpg
20230701_093659.jpg
20230701_093717.jpg
20230701_093734.jpg
20230701_094000.jpg
20230701_094017.jpg
 
Bio mi je preveliki post iz tunela pa cu nastaviti I u ovom.
Non stop mi u glavi da je ovo project od 450m eura a da na ovom delu nema niti jedan jedini radnik. Vraca me opet u ona Ratna vremena prekinutih I napustenih projekata. Prosle godine kroz Pakovrace kaze mi kinesiology inzinjer da su izgubili ravno 101 dan da nisu mogli izaci na trasu. Sad u tom delu do Laza rade punom parom I u tunelu Laz, a dalje do kraja trase ne smiju ni kamionom da prodju. Zalosno da se gubi gradjevinska sezona na takav nacin.
20230701_094017.jpg
20230701_094157.jpg
20230701_094211.jpg
20230701_094252.jpg
20230701_094331.jpg
20230701_094423.jpg
20230701_094430.jpg
20230701_094444.jpg
20230701_094516.jpg
20230701_094603.jpg
20230701_094620.jpg
20230701_094634.jpg
20230701_094640.jpg
 
Posle Prilipca smo otisli kod petlje Lucane. U betonskoj bazillion mi rekose da im je stigla jos pre 6 meseci nova betonjerka za nastavak trase u Gorobilju, Ali posto sve kasni nisu je ni Montrail. Saznah da su ogorceni mestani pocetkom maja proterali kineze sa nadvoznjaka koji su tog dana pripremili jedan raspon za nalevanje, Ali je pumps uzalud cekala 13 sati I uvece otisla ne obavljena posla. Od tada nema kineza sve do tunela laz. Potom smo snimili sve dronom I krenuli servisnim putem uz trasu. Kroz raven je bio nasut izmesten lokalni put u odlicnom stanju, a kasnije uzas. Auto mi je vise plivao po blatu I udarao nego sto smo prolazili. Sin ce me ubiti.
Na jednom mestu voda ga je potpuno odnela a na par mesta kamene barijere, Ali ja bih crk'o da nisam prosao. Mada smo se na jednom delu vratili pa kroz Negrisore. Na dva mesta smo naisli na tri cetiri radnika. Neki podizvodjaci nesto ispituju I drugo nigde niko.

Ne znam jesam li lud ili nisam, ali I sad bih smeo da tvrdim da kad bi sad intenzivirali radove kao sto su od Preljine do Pakovraca da bi svu trasu mogli zavrsiti do nove godine izuzev tunela. Naravno to se nece desiti.
Zasto to kazem? Zato sto su svi betonski radovi u tom stadijumu da je to moguce, ali ne I u Srbiji.
A sad trasa izmedju dva tunela.
20230701_103708.jpg
20230701_103711.jpg
20230701_104024.jpg
20230701_110758.jpg
20230701_102421.jpg
20230701_110911.jpg
20230701_111050.jpg
20230701_111054.jpg
20230701_111254.jpg
20230701_111323.jpg
20230701_111352.jpg
20230701_111827.jpg
20230701_111836.jpg
20230701_113141.jpg
20230701_113149.jpg
20230701_113152.jpg
20230701_113427.jpg
 
U Negrisorima su po meni u ovakvim kisnim uslovima uradili dobar progres na najvecem iskopu, pa su na kraju kao sto vidite na slici morali da prekrivaju plavim ceradama da stite od odrona deo kritican za kuce. Taj krajolik tu je totalno promenjen. Gde je bilo brdo sad je usek, a dole nize gde je bila dolina sad su popunili i napravili brdo. Sve je u blatu. Po meni dobro je i napredovao deo nasute trase ka Markovici i betonski propusti su svi skoro kompletirani, a voda bukvalno "pisti" na sve strane. Obratite paznju na pojedinim slikama, izvor do izvora.
Kod vlasnika kuca na prevoju u Markovici smo lepo primljeni i dobili dosta informacija, ali da ne pisem o svemu tom, jer je Rade napravio mini intervju, pa cete sve videti na njegovom yu tube kanalu, a postavicemo i ovde. Dobar je covek, ali tvrdoglavo ne slusa nista. Sto sam vise insistiro da me ne pominje, ne snima i ne prica o meni, on je to vise radio.
U medjuvremenu od izuzetno suncanog dana dosli smo do zloslutnog neba, pa smo krenuli na trasu od tunela do naplatne u Pakovracu. Kad je rade dronom otisao ka tunelu, nastalo je tako nevrijeme da mi nikako nije jasno kako je po toj oluji uspio da vrati dron. I on je rekao da mu se to nikad do sada nije desilo.
20230701_113722.jpg
20230701_113928.jpg
20230701_113936.jpg
20230701_114037.jpg
20230701_114046.jpg
20230701_114147.jpg
20230701_114306.jpg
20230701_114309.jpg
20230701_114443.jpg
20230701_114451.jpg
20230701_114454.jpg
20230701_114521.jpg
20230701_114530.jpg
20230701_114559.jpg
20230701_114631.jpg
 
Ovaj kompresor je doteran na trasu, uprljao gume I nikad jos nije ukljuce. Na zalost kinezi se Zale da su im lopovi masovno krali naftu iz masina. Tri puta su ih hvatali I to profesionalno sa specijalnim pumpama za pretakanje. Jedna grupa iz Arandjelovca, druga iz Lazarevca. Ne pojmljivo, Ali ovde je sve moguce... Asimov's golf je bila jedina masina koja je radila kao buldozer.
A slag na torti je bila zadnja desna probusena...
20230701_114530.jpg
20230701_114639.jpg
20230701_114650.jpg
20230701_114700.jpg
20230701_114723.jpg
20230701_114717.jpg
20230701_114902.jpg
20230701_115045.jpg
20230701_115107.jpg
20230701_115200.jpg
20230701_115255.jpg
20230701_115350.jpg
20230701_115615.jpg
20230701_115510.jpg
20230701_115435.jpg
20230701_115731.jpg
20230701_120245.jpg
 
Evo jos malo visocije ka Markovici i naravno jos prosle godine sam bio ogorcen zasto nisu izmestili dalekovod jer se radilo na busenju sipova samo u levoj traci, a preko desne prolazi dalekovod i masina koja je visoka ne moze da udje ispod zica. Ove godine svi stubovi u levoj zavrseni, cak i grede gotove, a dalekovod jos prkosi. Pa nek mi neko posle kaze jednu rec na kineze. I ozimus mi se kinez zalio na taj problem, a drzava ni prstom da mrdne. I nekoliko slika ispod vijadukta dole ka Pakovracu. Na njemu je desni kolovoz za tri trake a Levi za dve. Po kakvom vlaznom terenu voze, zakljucite po kamionu koji kad je kipovao ostao da visi u vazduhu. A ovi drugi kamioni odvozili su zemlju sa klizista iznad trase.
20230701_121432.jpg
20230701_122025.jpg
20230701_122031.jpg
20230701_122034.jpg
20230701_122350.jpg
20230701_122542.jpg
20230701_122937.jpg
20230701_122948.jpg
20230701_131533.jpg
20230701_133757.jpg
20230701_133713.jpg
20230701_134003.jpg
20230701_134006.jpg
20230701_134017.jpg
20230701_135208.jpg
 
Evo jos nekoliko slika izmedju Laza I Pakovraca pa ulazimo u desnu cev Laza.
Ovaj deo koji je bio u blokadi je navodno isplacen za nekretnine i ne jos sve kompletno za zemlju i mestani su ih pustili da nastave sa radom. I tu se bas radi udarnicki iako je Subota po podne puno radnika, sve vrvi. Dole na pocetku tridesetak radnika rade hidroizolaciju na prvom vijaduktu. Gore dalje dosta njih radi ugradnju cevi za odvod povrsinskih voda. Kinezi odvoze dva odrona izmedju trase i lokalnog puta, tako da smo Rade i ja bez veze izgubili dragocenih dvadesetak minuta da se mimoidjemo sa kamionima i da sto vise snimimo pre oluje. Onda kad je naleteo vetar i krsi granje i kisa, bilo je kasno pa smo otisli u Laz. Kad hoce onda stvarno hoce. Portir na ulazu Marinko radio za gp Zlatibor u vreme kad su se 70tih pravile zgrade za radnike TE, prva zgrada do moje u Pv i zna mi bliskog rodjaka sto je radio sa njim. Glavni inzinjer za Laz kod kineza je Juan /kao valuta/ rodom iz Hi anna, po meni naj interesantniji kineski grad, izmedju ostalog prvi grad u svetu sa million stanovnika plus sto je bio 1200 godina prestonica. Kad sam mu pokazao slike u kameri da sam sa kcerkom bio, bio je sokiran, a Rade jos i vise. Covek nas onda sa njegovim autom vratio iz tunela do naseg auta da ne kisnemo. Naravno on meni pricao kako je radio u CG na ap, a ja njemu o terracotta warrior's , golden bell i o nezaboravnoj ulici za brzu hranu, zaboravio sam ime a on kao iz topa. Razmenili telefone i sigurno cemo se ponovo sresti. Na istu foru sam svojevremeno usao na gradiliste mosta kod Obrenovca. Pali provereno. A I inace sam veliki postovalac istocnih vrednosti, za razliku od arogancije I bahatosti zapada.
I ova zadnja slika su temelji buduceg kompjuterskog central za upravljanje tunelima, na ulazu pored desne cevi, a osoblje i kancelarije ce biti na izlazu pored desne. Pa posle toga utisci iz Laza.
20230701_134618.jpg
20230701_134627.jpg
20230701_134644.jpg
20230701_134652.jpg
20230701_134658.jpg
20230701_134812.jpg
20230701_135000.jpg
20230701_135032.jpg
20230701_135902.jpg
20230701_140519.jpg
20230701_140524.jpg
20230701_140748.jpg
20230701_140753.jpg
20230701_140757.jpg
20230701_143742.jpg
20230701_144225.jpg
 
Vrh