Ja koliko sam razumeo
@StaraMo upravo gradjani Beograda i jesu diskriminisani. Jer ti sa Zvezdare plaćaš put do Mladenovca a stanovnik Mladenovca ga ne plaća.
Ja mislim da te opštine i ne bi trebale biti u sastavu grada Beograda. To je greška davno napravljena koju niko nema hrabrosti da ispravi. Šta zapravo znači nekome iz Lazarevca da pripada Beogradu? Neko će reći pa dosta ljudi svakodnevno putuje u Beograd, radi... Pa isto je i sa Pančevom, pa nisam primetio da im nešto fali.
Politička je i odluka da se ne plaća putarina za prigradske opštine, posebno za Obrenovac na Milošu Velikom. Argument da bi se stvarale gužve ako bi se uvelo plaćanje uopšte ne stoji u današnje vreme tagova i brzog/bržeg prolaska rampi. Sve se da napraviti kako treba samo uz malo volje. A dugoročno gledano bolje da su tim mestima napravili normalnu železničku vezu, nego što ih jeftinim odlukama poput besplatnog autoputa kupuju. Ali nit većina stanovništva o tome razmišlja, još manje zahteva, nit političari koje biraju umeju da sagledaju stvari iz šire perspektive.
P.S.
@Earthmoving Suza mi je krenula čitajući o teškim uslovima života u Beogradu. Predlažem da stanovnici Knjaževca, Žagubice, Ade, Kosjerića, Mitrovice.... odvajaju odredjen deo od svojih plata zarad pomoći ugroženim stanovnicima Beograda, koje inače niko ne tera da žive u kavezima opasanim zidinama, bez parkova, infrastrukture...
Moje neki vidjenje nakon nekog vremena provedenog napolju je da se u Beogradu ljudi razbacuju resursima i da su postali prilično lenji kada je u pitanju mobilnost. Većini se sve svodi na vožnju automobilom i kada za to ima smisla i kada nema. Doslovce ljudi koriste auto da odu do prodavnice udaljene 300 metara od stana. Mislim da ćemo u narednom periodu to morati da promenimo silom ili milom jer je jednostavno neodrživo, a nije ni zdravo.