Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nikad na prekršaj ne odgovaraj prekršajem. Dok prestižem po propisu nema tih ksenona koji će me naterati da ustupam prvenstvo bahatijem. Kad završim lepo se vratim u svoju traku. S tim da ksenon zna da bude jako naporan, jednom sam u konvoju morao da ga trpim 5 kilometara, dok ceo konvoj nisam prestigao.
 
Mene je jednom tako obišao sa desne strane između autobusa i mene u levoj. Jako, jako tesno. Pri toj brzini opasno.
 
Nikad na prekršaj ne odgovaraj prekršajem. Dok prestižem po propisu nema tih ksenona koji će me naterati da ustupam prvenstvo bahatijem. Kad završim lepo se vratim u svoju traku. S tim da ksenon zna da bude jako naporan, jednom sam u konvoju morao da ga trpim 5 kilometara, dok ceo konvoj nisam prestigao.

тако је
 
Trbušani su praktično predgrađe Čačka, sa mogućnošću širenja urbane zone, a ovaj drugi primer je ipak duboka pripi*dina, kojoj ni usek tih dimenzija neće puno naškoditi :p
Kad budeš prolazio kroz Markovicu, Negrišore i Lisice, nemoj im se divit, nego se seti da si ih nazvao pripizđinom.
 
Trebalo bi sve da ubrzaju. Jos u julu su najavili da ce se konacna trasa znati u septembru.

Trebamo da se zaduzimo za jos 2 milijarde+ evra, sto u ovom trenutku bas bas bas nije realno.

Danas je Fiskalni savet objavio da ce biti zaduzivanja od 3 ili 4 milijarde samo da bi vratili tekuce dugove.

"Srbija će morati da se značajno zaduži iduće godine. Četiri milijarde duga dolazi na naplatu, za to će se zadužiti da bi mogla da vrati. Dve do tri milijarde će biti vezano za deficite. S druge strane Srbija već ima neke rezerve, zadužila se već u Emiratima. Negde 3 do 4 mlrd EUR će sigurno morati dodatno da se zaduži, a kamatne stope su sada najmanje 7 do 8%"

Ako nekim cudom bude novih kredita, to ce biti u 2024. za Kotroman. Duga Poljana je sarena laza da bi se tamo dole malo tenzije smirile.
 
Jedno praktično pitanje...
Iz Beograda za Lazarevac, da li je OK preko izlaska Lajkovac, ili je ipak brže preko Ibarske?
PS preferiram autoput, ako je slično
 
Znači 600m jedna cev a druga 400 a drugi tunel još sporije ….neće ovo skoro ibg
 
Jedno praktično pitanje...
Iz Beograda za Lazarevac, da li je OK preko izlaska Lajkovac, ili je ipak brže preko Ibarske?
PS preferiram autoput, ako je slično
Скоро сваки дан идем том релацијом више од 25 година . Искључиво Ибарском , јер само до петље Лајковац од центра Лазаревца ти треба између 18-21 минута,пролазак кроз цео Лајковац зна да буде доста сттресан и превише се заобилази . Небригом локалних ЛАзаревачких власти из времена када се одређивала траса АП-а Лазаревац је остао слепо црево и сада су становници општине Лазаревац ,једини који плаћају друмарину до Београда ( Лазаревац припада Београду ) . За Обреновчане је померена рампа да не би плаћали , Младеновчани такође не плаћају итд... Небитно да не идем у ширину ,дефинитивно одговор за тебе је Ибарска магистрала....
 
Mlade
Скоро сваки дан идем том релацијом више од 25 година . Искључиво Ибарском , јер само до петље Лајковац од центра Лазаревца ти треба између 18-21 минута,пролазак кроз цео Лајковац зна да буде доста сттресан и превише се заобилази . Небригом локалних ЛАзаревачких власти из времена када се одређивала траса АП-а Лазаревац је остао слепо црево и сада су становници општине Лазаревац ,једини који плаћају друмарину до Београда ( Лазаревац припада Београду ) . За Обреновчане је померена рампа да не би плаћали , Младеновчани такође не плаћају итд... Небитно да не идем у ширину ,дефинитивно одговор за тебе је Ибарска магистрала....
Mladenovac plaća putarinu.
 
Знам да су својевремено имали картице које су их ослобађале од путарине јер припадају Бгду,е сад да ли је нешто мењано не знам...
 
Знам да су својевремено имали картице које су их ослобађале од путарине јер припадају Бгду,е сад да ли је нешто мењано не знам...
I dalje su svi stanovnici Mladenovca,Sopota i Grocke oslobodjeni.Benificija važi samo za rezidente ovih opština ,za auto koji su prijavili i samo kada je vlasnik
takozvane kartice u automobilu.Za Gročane važi ako su ušli od Umčara a za Sopoćane i Mladenovčane samo do Malog Požarevca i samo za 1 kategoriju vozila visine do 1,9m.
 
Ja bogami kad iz Bga Zvezdara idem u Bg Mladenovac plaćam putarinu 80 dinara, e ako bi u okviru istog grada obrnuto bilo besplatno, onda bi grad Bg unutar sebe diskriminisao Zvezdaru. Inače na širem nivou Srb jesam za diskriminaciju i ok mi je što se ne plaća Kg-Batočina, što neće Lajkovac-Valjevo, nožda i Šabac-Loznica, Po-Golubac... kao i što se npr Ni-Bg i drugo plaća, jer realno Bg i treba imati bar neku beneficiju ako je već najsiromašniji infrastrukturom jer ima najveće gužve, najviše plaća parkiranja, naviše gubi vremena na gužve usled nedostatka puteva, ulica & Co, najskuplji su porezi na imovine... pa nek mu bar korišćenje autoputa sa svojim prigradskim opštinama bude nadoknada kao besplatno.
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb
Ja koliko sam razumeo @StaraMo upravo gradjani Beograda i jesu diskriminisani. Jer ti sa Zvezdare plaćaš put do Mladenovca a stanovnik Mladenovca ga ne plaća.

Ja mislim da te opštine i ne bi trebale biti u sastavu grada Beograda. To je greška davno napravljena koju niko nema hrabrosti da ispravi. Šta zapravo znači nekome iz Lazarevca da pripada Beogradu? Neko će reći pa dosta ljudi svakodnevno putuje u Beograd, radi... Pa isto je i sa Pančevom, pa nisam primetio da im nešto fali.

Politička je i odluka da se ne plaća putarina za prigradske opštine, posebno za Obrenovac na Milošu Velikom. Argument da bi se stvarale gužve ako bi se uvelo plaćanje uopšte ne stoji u današnje vreme tagova i brzog/bržeg prolaska rampi. Sve se da napraviti kako treba samo uz malo volje. A dugoročno gledano bolje da su tim mestima napravili normalnu železničku vezu, nego što ih jeftinim odlukama poput besplatnog autoputa kupuju. Ali nit većina stanovništva o tome razmišlja, još manje zahteva, nit političari koje biraju umeju da sagledaju stvari iz šire perspektive.

P.S. @Earthmoving Suza mi je krenula čitajući o teškim uslovima života u Beogradu. Predlažem da stanovnici Knjaževca, Žagubice, Ade, Kosjerića, Mitrovice.... odvajaju odredjen deo od svojih plata zarad pomoći ugroženim stanovnicima Beograda, koje inače niko ne tera da žive u kavezima opasanim zidinama, bez parkova, infrastrukture...

Moje neki vidjenje nakon nekog vremena provedenog napolju je da se u Beogradu ljudi razbacuju resursima i da su postali prilično lenji kada je u pitanju mobilnost. Većini se sve svodi na vožnju automobilom i kada za to ima smisla i kada nema. Doslovce ljudi koriste auto da odu do prodavnice udaljene 300 metara od stana. Mislim da ćemo u narednom periodu to morati da promenimo silom ili milom jer je jednostavno neodrživo, a nije ni zdravo.
 
Stoje svi argumenti ali činjenica da se u BG osim obilaznice i ove saobraćajnice ništa u poslednjih par godina nine uradilo. A to je nasušno potrebno. Ponoviću, urbanistički haos nastao poslednjih nekoliko decenija jako teško se može ispraviti.
 
Pa nije da je samo to. Uradjeni su u poslednjih 10-15 godina i most na Adi sa priključnim saobraćajnicama kao i Pupinov most sa nekom vrste severne obilaznice. Projekti u Beogradu koštaju jako puno. 7km puta do spajanja sa Milošem Velikim košta 70 miliona eura. Most na Adi je koštao više od cele brze saobraćajnice Požarevac - Golubac. Slažem se ja da ima još dosta stvari da se unapredi u Beogradu kada je reč o saobraćaju, ali nije fer iznositi stavove da je Beograd u bilo kom pogledu u podredjenom položaju u odnosu na ostatak zemlje.
 
Nije naravno. Možemo mi argumentovati do sutra o tome. Mislim da većina ljudi to gleda iz neke svoje perspektive. Šta njima najviše odgovara. Neko ima vikendicu van BGa i cilj mu je da što brže stigne do nje.
I mislio sam na projekte u poslednjih par godina. Most na Adi i Pupinov most su izgrađeni pre desetak godina ako se ne varam.
 
Poslednja izmena:
Da li je neko kolonista ili ne nema veze sa razumevanjem nečega. Nekada je i lakše uočiti nelogičnosti kada posmatraš sa strane nego kada si ceo život deo tog nečega.

Da ostanemo u okviru teme, ako obrenovčani ne plaćaju putarinu, zašto je lazarevčani plaćaju? Ako bi se uvela besplatna i za njih, zašto onda ne ukinuti i za gradjane Uba koji je bliži Beogradu?

Nije naravno. Možemo mi argumentovati do sutra o tome. Mislim da većina ljudi to gleda iz neke svoje perspektive. Šta njima najviše odgovara. Neko ima vikendicu van BGa i cilj mu je da što brže stigne do nje.
I mislio sam na projekte u poslednjih par godina. Most na Adi i Pupinov most su izgrađeni pre desetak godina ako se ne varam.
Slažem se ja da je Beograd infrastrukturno zakržljao i da bi svašta nešto moglo da se uradi da bi se saobraćaj unapredio u njemu.

Problem je što u poslednjiih 20 godina, a pogotovo do 2010. otprilike, sem Koridora X u ostatku Srbije nije ništa ni radjeno. Ni brzi putevi, ni autoputevi a stanje lokalnih je uglavnom bilo očajno. Mi smo tek skoro počeli da granamo mrežu autoputeva i brzih puteva. Zbog toga mislim da ne možemo da kažemo da se ne ulaže nesrazmerno kad se tek skoro počelo ozbiljno ulagati u infrastrukturu ostatka Srbije (pritom najkilavije po Vojvodini slučajno ili ne). Elem, ta višedecenijska nebriga za ostatak Srbije će svoje rezultate potvrditi po završetku popisa.
 
Vrh