Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Znaci 1-MAJ 2022, ako je tacan % i ako su cetiri napadne tacke po 1,5 m iskopa dnevno
Neko je na forumu govorio da ce biti pusteno, ali 2025.to je po svemu sudeci tacna prognoza, treba njima i da opreme tunele.....
Nego kod nas se na vise mesta suska da od proleca dolazi veca grupa iz Turkie da su svi stanovi i kuce po gradu unajmljeni. E sad, na koje poslove nzm, ali u glavnom im najvise treba za onu armaturu
Opa, jos samo 400 metara do proboja. Svaka cast. Gotovo do Nikoljdana.
Da preciziramo -koje godine?
 
Neko je na forumu govorio da ce biti pusteno, ali 2025.to je po svemu sudeci tacna prognoza

Ne znam za cenjeni auditorijum, ali mene ovo razvlačenja i cepkanje projekata ne deonice, poddeonice i podpoddeonice već neopisivo iritira. Zaista je više nedopustivo, koliko će samo još života kroz klisuru i dalje do Pž za to vreme biti ugašeno?

Nekako bi morali da kažnjavamo to.
 
Ehhh @sev...
pazi, 2019.je zapoceto, cak i da sad probuse oba tunela za godinu je pustanje, cak u momentu pobijanja pa im treba minimum 6-9m,a jos ni to nije gotovo jer je ostalo samo "400m". Ne verujem ja u te objave, dok ne prođemo vozilima nista im ne verujem.
Sada treba ukljuciti i krizu, rqst cena materijala itd, ali da je bilo malo brze ranije, sada bi imali manje delova po visim cenama.
Kakva je situacija u svetu nek ga zavrse i bice ok, ipak se obilazi klisura kao sto kazes.
 
Ostalo je 400 m u jednoj cevi, a u drugoj 200 m više. Teško je prevaliti tih 600 m preko usta izgleda.

To je i moj utisak. Dodaj ovde, oduzmi tamo, ovo pisem pa 200m pamtim..

Obavezno u ovim reportazama zakomplikuju, zamute, da covek ne moze da izracuna kad ce stvarno zavrsiti a da kao izgleda da su pri kraju. I naravno pomenuti nekoliko puta da je ovo najteza deonica. Sad i to nije dovoljno, vec kako kaze ova s Pinka, mi gradimo "ni na nebu ni na zemlji".

Ne vredi da se nerviramo, mozemo samo da pratimo, da izmedju redova dobijemo neki tehnicki podatak i da cekamo otvaranje 2025.
 
O itekako je izvodljivo s obzirom na to da tunel Laz napreduje daleko bolje od Munjinog brda. Ispred ulaza u Munjino brdo je petlja tako da me ne bi začudilo da se to desi. Radovi između dva tunela su se zahuktali. Ima svega par kuća koje bi se morale srušiti. Nije neizvodljivo da se to završi do kraja '23/početka '24. A ostatak kad bude.
 
Da bi ste shvatili o kakvoj se lazi radi on kaze " da je u levoj cevi 200m probijeno vise nego u desnoj" a svojim ocima videh da u stvari leva cev se busi paralelno sa desnom sa nekih desetak metara zaostatka.A da je preostalo samo 400m to ne vredi ni komentara.
Za razliku od Pinka tekst koji je izasao u strucnom listu " Gradnja"" mogu samo da pohvalim. I sam sam iznenadjen vrhunski strucnim I tacnim tekstom. Mala greska se podkrala kod Laza jer je verovatno previdjeno da se sa severne strane nije busillo nekoliko meseci, ali I tu je promasaj nekih 10%. Sve ostalo u tekstu je doslovno tacno.
I za kraj evo da obecam reportazu sa trase I iz tunela Laz sad za vikend. Bez obzira sto je proslo mesec dana mislim da uopste nije izgubila na aktuelnosti, a vi kad vidite prosudite sami.
 
Kad se gleda reportaža rekao bih čovek da standardno opet gradimo autoput u najtežim prirodnim uslovima kakve Evropa ali verovatno i svet nije nikad video. Pred klisurama, kanjonima i divljoj i nepristupačnoj prirodi okoline Čačka i Požege zastaje dah svima, možda je malo teže graditi na Himalajima, svakako uslovi su mnogo teži od crnogorskog autoputa ili koridora 5c između Sarajeva i Mostara, ovo nema nigde u Evropi. Geologija je baš zahtevna, ali naši i kineski NEIMARI će se uspeti izboriti sa time... xd
 
O itekako je izvodljivo s obzirom na to da tunel Laz napreduje daleko bolje od Munjinog brda. Ispred ulaza u Munjino brdo je petlja tako da me ne bi začudilo da se to desi. Radovi između dva tunela su se zahuktali. Ima svega par kuća koje bi se morale srušiti. Nije neizvodljivo da se to završi do kraja '23/početka '24. A ostatak kad bude.
Logicni je da sacekaju jos npr pola godine, da bi izbegli velike guzve na mostu.
 
Neverovatno mi je da nađu inženjere koji će da lažu

Sta da se kaže... Bolest oportunizma, kada se zapati u jednom društvu, ne leči se samo obrazovanjem. Lični integritet nije direktno vezan za isto, već za etičke standarde sa kojima se odrasta i koji dolaze iz porodice i okruženja.
 
Од свега ми је најбоља: " дивљина Драгачева !" Степен безобразлука је фрапантан, вероватно се обраћају онима који су гласали за великог респиратора, јер здраворазумски људи могу само да се провоцирају оваквим прилозима. Свакако ће једном завршити и део до Пожеге, бар ако се рат не прошири: Међутим ово вређање интелекта...немам речи. Пре или касније доћи ће до тектонских промена, не мислим на " сјаши Мурта да узјаше Курта " него на суштинске промене, када безумље дође до краја! Шта ће сви ови људи који га подржавају. Неће моћи сами са собом да издрже!
 
Igrom slučaja sam upoznao dotičnu novinarku, koja je u neformalnoj priči sa mnom bila u fazonu da ona ne radi ništa loše, da nikad nikog nije hvalila, već da kad dobije zadatak da bi bilo poželjno nešto da se čujd, pušta ljude da pričaju umesto nje (seljake, radnike,...) i to još ispadne bolje, a pričala je i kako je predsednik lično zvao da se zahvali za neki prilog o njegovom nečemu. Uglavnom, postoje ti ljudi koji će sebe ubediti da su okej i da je to tako normalno.

Izvinite za off, evo jedna informacija od juče čisto da nije potpuno off, i dalje su radovi u tunelu sa betonskom podlogom, a gde je glinena nema radova, bila je noć a i nisam nešto obratio pažnju na to da li je presvučen novi asfalt. Verovatno jeste.
 
Vrh