Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907863#p907863:24jmb1uy je napisao(la):
Igormartin » Pon Dec 13, 2021 8:56 pm[/url]":24jmb1uy]
boocky":24jmb1uy je napisao(la):
B92: Bliži se kraj gužvi: Za tri dana kompletira se deonica od Preljine do Pakovraća http://www.b92.net/biz/vesti/srbija/bli ... ca-2072844

https://youtu.be/wyFBsWht7g0
U naslovu tri dana pa u tekstu "Ostalo je još nekoliko manjih lotova da se završe oko 300–400 metara, a cela trasa biće asfaltirana u narednih pet do sedam dana."

Znači možda tek kraj godine.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Vest sam okacio vise zbog fotki, nego zbog obecaanja ministra, da li je to 3 dana ili 15 dana :sesir:
Kako god, uskoro kako neko rece naplatna stanica Pakovrace ce imati vatreno krstenje :gobb:
 
Kao što rekoh, radio je upaljač...
Biće svakako pre Nove godine, do nedelje teško, morali bi da puste tunel bez ikakvih proba opreme.
Više me brine Preljina nego Pakovraće, da ne bude klali vola zbog kile mesa i napravili 2 čepa umesto jednog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907637#p907637:2fyk3yis je napisao(la):
Markoticevic » Pon Dec 13, 2021 10:05 am[/url]":2fyk3yis]Da postavim pitanje... i da se time vratimo temi.


Dakle, glavno sto je ostalo je delic blizu mosta, delic odmah posle tunela... i tunel ne znamo. A mostici mali preko autoputa, za njih zabole ona stvar, ono sto je gotovo vec je gotovo a ostalo je nezavrseno bez ikakve ideje kada ce da bude zavrseno.
Sad, doslo je gladnije vreme... ja sam mislio da moraju da budu dvocifreni brojevi da bi se postavljao asfalt. Da li se varam? Dakle, mozda nema vise nade da se ovo pusti uskoro? Ili sam prevelik pesimista?

Na zadnjem snimku se vidi kako su bahato zatvorili onaj putic posle tunela cak i ako mostic odmah ispred nije ni blizu da bude gotov. Tuzno je u neku ruku.
Bez sekiracije, asfaltiranje po snegu je nacionalni sport tako da ce biti gotovo. A kad propadne kolovoz nakon 5 godina, a predvidjen da traje 25, onda je kriv neko prethodni i slicno. Ali mi smo najbogatiji pa mozemo to sebi da priustimo tako da je sve ok.
 
Dajte ljudi budimo realni. 98% trase je asfaltirano po suvom vremenu. Negde i linije izcrtane. Ostalo par desetina metara da se asfaltira. To mogu i brenerima osušiti ako baš zatreba (ne verujem da će to raditi). Bice sigurno jos par suvih dana. Tako da ne verujem da će baš ceo put propasti za 5g i šteta biti nesaglediva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907936#p907936:xulruvb5 je napisao(la):
caribrod » 14 Dec 2021 09:01 am[/url]":xulruvb5]Kao što rekoh, radio je upaljač...
Biće svakako pre Nove godine, do nedelje teško, morali bi da puste tunel bez ikakvih proba opreme.
Više me brine Preljina nego Pakovraće, da ne bude klali vola zbog kile mesa i napravili 2 čepa umesto jednog.
Nisam razumeo ovo, ispade bolje jedan izlaz nego dva? :?
 
AleksandarGrf":qbucb92b je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907637#p907637 je napisao(la):
Markoticevic » Pon Dec 13, 2021 10:05 am[/url]":qbucb92b]Da postavim pitanje... i da se time vratimo temi.


Dakle, glavno sto je ostalo je delic blizu mosta, delic odmah posle tunela... i tunel ne znamo. A mostici mali preko autoputa, za njih zabole ona stvar, ono sto je gotovo vec je gotovo a ostalo je nezavrseno bez ikakve ideje kada ce da bude zavrseno.
Sad, doslo je gladnije vreme... ja sam mislio da moraju da budu dvocifreni brojevi da bi se postavljao asfalt. Da li se varam? Dakle, mozda nema vise nade da se ovo pusti uskoro? Ili sam prevelik pesimista?

Na zadnjem snimku se vidi kako su bahato zatvorili onaj putic posle tunela cak i ako mostic odmah ispred nije ni blizu da bude gotov. Tuzno je u neku ruku.
Bez sekiracije, asfaltiranje po snegu je nacionalni sport tako da ce biti gotovo. A kad propadne kolovoz nakon 5 godina, a predvidjen da traje 25, onda je kriv neko prethodni i slicno. Ali mi smo najbogatiji pa mozemo to sebi da priustimo tako da je sve ok.
Ovaj tvoj post me malo bacio u razmišljanje.
Kasno je da kada se spoje despotizam vladara, nepotizam potčinjenih i neznanje i jednih i drugih , možemo dobiti takav rezultat koji si pomenuo.

Ipak, razmišljam nešto, kako li je to asfaltiranje po hladnom vremenu rešeno u mnogo hladnijim krajevima naše lepe planete?
Ili se tamo takvi poslovi obavljaju 2 meseca godišnje?

Da ponovim još jednom, ovo je čista znatiželja, nema veze sa negiranjem ili podrškom za tvoju konstataciju.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Ja sam napisala pre par strana da u Rusiji koriste grejanje, ako sam razumela cevi iznad asflata, pričao jedan arhitekta, ali me nije zanimalo da slusam, a sad mi zao. Mozda nisam razumela, ali znam da je neki tip grejanja
 
Ne znam da li ste primetili ali meni izgleda da su vec radili test opterecenja na nadvoznjaku ispred tunela.
Ni jedan drugi razlog za ovakvo parkiranje na nadvoznjaku ne vidim.
Evo i slike:

 
Bolje da odloze otvaranje pa da se uradi temeljno i kako treba,ne shvatam čemu ta frka da se mora pošto poto otvoriti prije nove godine.
Jbg politicari su najavili 100 puta to i sad mora silom na sramotu.
Obicno sam izmedju nove godine i Božica u Beogradu pa cu vjerovatno ako nista u povratku odvoziti ovom novom dionicom akoBogda.
 
Mislim da je kod asfaltiranja poenta da ne bude mokro, da nije problem u samoj temperaturi. Da li grešim?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908100#p908100:movwujxm je napisao(la):
Veliki Vracar » Tue Dec 14, 2021 4:09 pm[/url]":movwujxm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907936#p907936:movwujxm je napisao(la):
caribrod » 14 Dec 2021 09:01 am[/url]":movwujxm]Kao što rekoh, radio je upaljač...
Biće svakako pre Nove godine, do nedelje teško, morali bi da puste tunel bez ikakvih proba opreme.
Više me brine Preljina nego Pakovraće, da ne bude klali vola zbog kile mesa i napravili 2 čepa umesto jednog.
Nisam razumeo ovo, ispade bolje jedan izlaz nego dva? :?

Da, jer je Preljina trenutno čeona naplatna stanica i treba je prepraviti da bude prolazna, a da se aktivira bočna. To nije posao za preko noći, nek ti Stara Mo objasni... Treba ukloniti kućice, pisao je da ni to neće biti lako, pitanje je koliko će brzo aktivirati i bočne u sistem. Ako puste oko 20-25, to će se teško završiti za nedelju dve. I ako krene najezda na planine uoči NG eto belaja. Naravno, čim sve to pobrojano završe biće rasterećenja na Preljini. Pitanje je samo kada će...
 
S obzirom na fiasko u energetici i ogromnu štetu u Obrenovcu i državnoj kasi, ići će na pompezno otvaranje što pre, makar zatvorili posle nekoliko dana
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908201#p908201:h9zg6p5r je napisao(la):
stex_pb » Tue Dec 14, 2021 8:51 pm[/url]":h9zg6p5r]Mislim da je kod asfaltiranja poenta da ne bude mokro, da nije problem u samoj temperaturi. Da li grešim?

Grešiš. Tehnička specifikacija SMA, koji se koristi za završni sloj je da ga nikako ne bi trebalo postavljati na na temperaturama ispod +5. Neki tvrde da ako ima vetra (koji je li hladi smesu) ne bi trebalo ni ispod +10. Oni što su ovde asfaltirali po sitnoj kiši tvrdili su da mu malo kišice ne škodi. Za BNS je slično, iako ne toliko rigorozno. Kad krene pljusak obavezno su prekidali asfaltiranje, čim se istovare oni koji su već bili krenuli iz baze.
@MiraC Prilično sam uveren da ne koriste skupe aditive ni za beton, koji su dostupni i na našem tržištu, a kamoli neke magične ruske za asfalt.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908215#p908215:1cu4754q je napisao(la):
caribrod » Uto Dec 14, 2021 10:29 pm[/url]":1cu4754q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908100#p908100:1cu4754q je napisao(la):
Veliki Vracar » Tue Dec 14, 2021 4:09 pm[/url]":1cu4754q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907936#p907936:1cu4754q je napisao(la):
caribrod » 14 Dec 2021 09:01 am[/url]":1cu4754q]Kao što rekoh, radio je upaljač...
Biće svakako pre Nove godine, do nedelje teško, morali bi da puste tunel bez ikakvih proba opreme.
Više me brine Preljina nego Pakovraće, da ne bude klali vola zbog kile mesa i napravili 2 čepa umesto jednog.
Nisam razumeo ovo, ispade bolje jedan izlaz nego dva? :?

Da, jer je Preljina trenutno čeona naplatna stanica i treba je prepraviti da bude prolazna, a da se aktivira bočna. To nije posao za preko noći, nek ti Stara Mo objasni... Treba ukloniti kućice, pisao je da ni to neće biti lako, pitanje je koliko će brzo aktivirati i bočne u sistem. Ako puste oko 20-25, to će se teško završiti za nedelju dve. I ako krene najezda na planine uoči NG eto belaja. Naravno, čim sve to pobrojano završe biće rasterećenja na Preljini. Pitanje je samo kada će...


Preljina je zapravo izgrađena kao čvor na kome se ukrštaju dva autoputa i naplatna stanica ima zaseban odvojak. Smer prema Čačku je već izgrađen kako valja, treba samo ukloniti barijere, na njemu uopšte nije postavljena naplatna stanica.

Ono što smeta su samo automati za izdavanje karata za uključenje na autoput u smeru Beograda koji su novopostavljeni pre dve-tri godine kako bi se rasteretila naplatna stanica, ali oni su ionako predviđeni za lako uklanjanje.

Preljina2.jpg

Preljina1.jpg
 
@ Caribrod, posto volimo da radimo puteve zimi, pričam i o lokalnim navikama, možda bi trebalo proveriti kako npr na Aljasci to rade, pa kad već sve radimo naopako, da se makar posao radi kvalitetno.
Oni su morali raditi udarnički od proletos jer nije lako napraviti AP za kratko vreme pa makar to bilo i ovih 8km.
Ali da su krenuli kada su radovi i otvoreni bilo bi drugo stanje, pa makar za ovaj deo.
:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908303#p908303:1noeb6nd je napisao(la):
Berislav » Sre Dec 15, 2021 8:58 am[/url]":1noeb6nd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908215#p908215:1noeb6nd je napisao(la):
caribrod » Uto Dec 14, 2021 10:29 pm[/url]":1noeb6nd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=908100#p908100:1noeb6nd je napisao(la):
Veliki Vracar » Tue Dec 14, 2021 4:09 pm[/url]":1noeb6nd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907936#p907936:1noeb6nd je napisao(la):
caribrod » 14 Dec 2021 09:01 am[/url]":1noeb6nd]Kao što rekoh, radio je upaljač...
Biće svakako pre Nove godine, do nedelje teško, morali bi da puste tunel bez ikakvih proba opreme.
Više me brine Preljina nego Pakovraće, da ne bude klali vola zbog kile mesa i napravili 2 čepa umesto jednog.
Nisam razumeo ovo, ispade bolje jedan izlaz nego dva? :?

Da, jer je Preljina trenutno čeona naplatna stanica i treba je prepraviti da bude prolazna, a da se aktivira bočna. To nije posao za preko noći, nek ti Stara Mo objasni... Treba ukloniti kućice, pisao je da ni to neće biti lako, pitanje je koliko će brzo aktivirati i bočne u sistem. Ako puste oko 20-25, to će se teško završiti za nedelju dve. I ako krene najezda na planine uoči NG eto belaja. Naravno, čim sve to pobrojano završe biće rasterećenja na Preljini. Pitanje je samo kada će...


Preljina je zapravo izgrađena kao čvor na kome se ukrštaju dva autoputa i naplatna stanica ima zaseban odvojak. Smer prema Čačku je već izgrađen kako valja, treba samo ukloniti barijere, na njemu uopšte nije postavljena naplatna stanica.

Ono što smeta su samo automati za izdavanje karata za uključenje na autoput u smeru Beograda koji su novopostavljeni pre dve-tri godine kako bi se rasteretila naplatna stanica, ali oni su ionako predviđeni za lako uklanjanje.


Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Ne mogu da se složim da je Preljina izgrađena kao čvor dva autoputa. Drugi je ušao u priču kasnije, pošto je izgrađena kao isključenje za Čačak. Da je tako, vidi se po tome što svuda, na autoput i sa njega, vodi po jedna traka. Zatvaranjem sistema naplate i kad se prikači Moravski, i ona postaje nepotrebna, već će se preseliti na bočne krakova velikog čvora koji se planira koji km niže, ispod Preljine.
A što se napkate i u Preljini i u Pakovraću tiče, brine me nemogućnost odvajanja enp na pristupnim putevima. Čim se malo gužve napravi, tag će postajati besmislen. Nadam se da nisam u pravu. Plato ispred same naplatne stanice je mali, i vwć desetakbvvila u koloni, a posebno kamiona, zaustavlja neametani prolaz do enp. Nisam dobro sagledao kako će izgledati u Pakovraću, ali želeo bih da tu ima više prostora za formiranje kolona kako se na silaznom mostu ne bi stvarao čep i usporavao vozila sa tagom.
 
Ja imam tag i ne znači uopšte kad je gužva
U Preljini se svih 5-6 (2 su sa tagom)izlaza slivaju u jednu traku pa na kružni...
Sa tagom čekaš čak i duže nego oni što plaćaju ručno jer su tag-izlazi sasvim levo a ta jedna traka je sasvim desno...pa dok se ukljucis u 3 već formirane kolone, treba i živaca i bezobrazluka
 
Tek ovaj novi projekat prosirenja naplatnih stanica(2022/20023)će na pojedinim stanicama doneti nesmetan i dovoljno dug prilaz enp trakama i Stara Pazova će po projektu imati traku kilometar dugu,opet neke druge će dogradnjom imati dovoljno prolaza pa se gužve neće stvarati.
 
Da, bolje je da se napravi duži prilaz za enp ali to ne rešava problem Preljine a verovatno i Pakovraca
Trenutno u Preljini 5 vozila istovremeno plati putarinu ali samo jedno vozilo može da se ukljuci ka magistrali. Plus na kružnom koji sledi, prednost imaju vozila sa Ibarske. Onaj ko se uključuje sa auto-puta čeka sav saobraćaj sa Ibarske i tako se dodatno stvaraju gužve
Sve i da stave još x3 naplatnih rampi to neće rešiti probleme
Preljina bi mnogo bolje funkcionisala i sad, da je dato prvenstvo uključenja sa autoputa i da je tih 500m od kružnog sa silaska sa autoputa do kružnog u Preljini, napravljena još jedna traka (a mesta ima) gde bi izlaz sa AP bio u 2 trake, levom bi se išlo ka Kraljevu i dalje, a desnom ka Čačku i dalje...
 
@iadzic
Kad udješ u pogresan voz sve stanice su pogrešne.Stanice Lajkovac,Takovo i Preljina je jos 2012/2013 izgradilo Putevi Užice nastavak puta i stizanje do Zlatibora je bilo najavljeno 2016 pa na ovamo svako malo.Niko nije smeo da sumnja u tu najavu i pravi privremene rampe čime bi najavljeni(obećani)(obećanje.....) rokovi bili dovedeni u pitanje.

Srećom došla je i 2021 pa će uskoro i 2022,Preljina stara a i nova kod Autogaranta će ostati samo izlaz za jedan deo Čačka, saobraćaj će dalje ići ka KV,a ovaj krak ka UE do Požege ali tu se opet javlja problem kao kod Preljine sa početka ovog teksta jer su već najavljeni kraci ka CG i RS i ko sme opet da postavi pitanje privremene čeone Požega(Gorobilje).A očigledno je da će nam od ove grejne sezone zavisiti mnogi planovi za budućnost.
 
Vrh