Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

To što kažu eUra je ok jer ni oni vekovima ne umeju kažu Srbija nego Serbia i sl., a čak i za evro neki od njih koji ga koriste kažu juro, neki euro itd.
 
ja bih rekao jedan evro,
dva, tri, četiri evra,
pet evara.
 
Чуј 5 евара ? Ко је икада видео толико новаца на једном месту? :D :D :D :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822498#p822498:2of1277f je napisao(la):
Markoticevic » Pet Feb 12, 2021 1:53 am[/url]":2of1277f]
...
Nesto malo vise od tri metara na dan su busili po mojem racunanju. Ako je 18 Novembra bilo 341 metara, a 10 Februara bilo 657, to znaci da za 84 dana je probuseno 3.1666 metara na dan.

Nije jasno koliko metara ima tunel, jer razni izvori kazu razne stvari. Ja cu da racunam 2662. Dakle, ostalo je jos 2005 metara. Podeljeno sa 3.1666, pa znaci da ce da buse jos nekih 633.16 dana. Oko 1.73 godina, ili godinu i 9 meseci. Krajem 2023. Dodamo jos onda neko vreme da se opreme tuneli, i bice 2024.
...

Mala ispravka. Ako bi se radilo ovim tempom, probijanje bi bilo završeno krajem 2022. Sa opremanjem dolazimo do prve polovine 2023.
 
Gužve na petlji Preljina par km zbog produženog vikenda
 

Prilozi

  • Screenshot_20210212_185602.jpg
    Screenshot_20210212_185602.jpg
    638,8 KB · Pregleda: 2.271
U ovoj situaciji se vidi besmisao ENP sistema na ovoj deonici.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Nije bas to. Nego zato što taj prilaz i ono proširenje od 4 trake je 30m ispred rampe.. Treba to da pomere min 100m ispred rampe. Dok se ne otvori taj deo do Pozege..
 
vratonja":2zz4sh6n je napisao(la):
Nije bas to. Nego zato što taj prilaz i ono proširenje od 4 trake je 30m ispred rampe.. Treba to da pomere min 100m ispred rampe. Dok se ne otvori taj deo do Pozege..
Pa to je tako od otvaranja te deonice, uz minimalne radove na proširenju kojima ama baš ništa nisu popravili. Baš je to što sam napisao. Mogao bih slobodno reći i da je dosta nebezbednije sada, ljudi se iz jedne trake dele na 2 +1 enp (koja ne znači ništa jer čekaš kao i oni drugi 2km),da bi posle nepunih 10 metara posle rampe imali jednu. Samo gledaš sa koje strane će neko da izleti prvi.
Da ne pominjem neosvetljena odmorišta, prljave toalete, kao u horor filmovima. Nijedna pumpa, prodavnica. Ali bitno da su počeli sa merenjem prosečne brzine.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822644#p822644:1l3oxskf je napisao(la):
Alek5andar » Pet Feb 12, 2021 9:55 am[/url]":1l3oxskf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822498#p822498:1l3oxskf je napisao(la):
Markoticevic » Pet Feb 12, 2021 1:53 am[/url]":1l3oxskf]
...
Nesto malo vise od tri metara na dan su busili po mojem racunanju. Ako je 18 Novembra bilo 341 metara, a 10 Februara bilo 657, to znaci da za 84 dana je probuseno 3.1666 metara na dan.

Nije jasno koliko metara ima tunel, jer razni izvori kazu razne stvari. Ja cu da racunam 2662. Dakle, ostalo je jos 2005 metara. Podeljeno sa 3.1666, pa znaci da ce da buse jos nekih 633.16 dana. Oko 1.73 godina, ili godinu i 9 meseci. Krajem 2023. Dodamo jos onda neko vreme da se opreme tuneli, i bice 2024.
...

Mala ispravka. Ako bi se radilo ovim tempom, probijanje bi bilo završeno krajem 2022. Sa opremanjem dolazimo do prve polovine 2023.

sto posto ste u pravu.

U odbrani mogu samo da kazem da nije lose da se doda visak godina. Nisam je namerno dodao ali mozda trebamo na sve da dodamo godinu. Haha.

A ako rade neki (Alpina?) onda se dodaje pet godina? Salim se, ili mozda ne.


Ali ipak, ako ce da se veruje, neki kinezi negde u Srbiji rade u robovskim uslovima: https://balkaninsight.com/2021/01/26/li ... loitation/
Postoji mogucnost da ce dakle da pocne robstvovi uslovi da se brze nesto uradi. Videcemo.
 
Pa šta ima Kinezi da rade u Srbiji? U našoj zemlji treba rade srpski radnici, kako bi naši ljudi imali prihode a ne stranci. Ako su kao u navedenom slučaju stranci vlasnici firme, treba eventualno dovedu par svojih menadzera i to je to. Dovođenje stranih radnika je totalna glupost, ako je u nekoj zemlji puna zaposlenost i nema slobodne radne snage (što nije slučaj Srbije), nek otvore fabriku u zemlji odakle su ti radnici da i ti ljudi rade kod kuće. Ili primer Nemačke. Što nije ako joj fali radna snaga otvarala fabrike po Evropi gde je nezaposlenost, nego dovlačili radnike. Kobajagi hoće neku EU zajednicu, a vamo sebično koncentriše sve kapacitete kod sebe, kakva je onda to zajednica, poštenije onda svako gleda sebe i svako na svoju stranu. Tu je Kina mnogo bolja od EU, oni se mnogo više trude da ravnomerno razvijaju zemlju, dok EU razvija Nemačku. Čak i ovaj autoput, Evropa nije htela usvoji tvrdnje Srbije da joj je možda i najvažniji i da ga solidarno finansira več su to morali sa drugog kontinenta. Kakva crna evropska zajednica sa takvim odnosima, ništa od toga.
 
losmi.":4uwemx5r je napisao(la):
U ovoj situaciji se vidi besmisao ENP sistema na ovoj deonici.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
Svedoci ste i danas izjava o rokovima za završetak radova...Tako je bilo i kada je puštena prva deonica...I koji to državni službenik sme da izrazi sumnju u izjave resornog ministarstva ili neke više instance i da recimo traži pare da se napravi privremena rampa ispred Preljine na ovom parkingu koji i dan danas stoji neuredjen i zvrji prazan..
Na ovom parkingu pre Preljine moglo je da se napravi 12 prolaza i nikada ne bi bilo problema...Završetkom deonice do Pakovraća dobar deo ovog saobraćaja i gužve će začepiti taj budući izlaz Pakovraće.Znači jednostavno ta imaginarna privremena bi lepo mogla da posluži i da se posle demontira i prebaci do Požege ,pa Ivanjice itd itd...Ovako kako autoput bude stizao od mesta do mesta bočne rampe će biti čeone i svida će biti problem.
0ed27760da378bb5e879dd7f87c1cbaa.jpg


Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Svakako ceone rampe su mnogo bolje , ovde ce se razugsiti za Nikoljdan 2021 budite strpljivi brzo ce to :D ...
 
ЈА уопште не сумњам да кинези могу направити све до Никољдана ове године....моје сумње су вазане за наше " стручне " службе
!
 
Ako neke ide ka Zlatiboru, ispred Užica jw veliki udes, kolona je nekoliko kilometara, idite preko Lunovog Sela.
Drugo isključenje za PŽ, pa odmah levo pa deano i posle po putokazima. Nema snega, ali ima rupa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823013#p823013:2fqmxqmu je napisao(la):
msksim1 » Sub Feb 13, 2021 3:16 pm[/url]":2fqmxqmu]debili bez taga i debili koji su projektovali malu debilnu rampu, tzv zaboljevači k. jer zabole me, zabole te, zabole ga, zabole nas, zabole vas, zabole ih :kafa:

https://www.rts.rs/page/stories/ci/stor ... guzve.html
Bitno da iza ambulante se između traka šlepa i par džedaja koje gužva smara za razliku od ostalih
 
koliko god imao zamerke na puno stvari oko k11, ovde moram da ga branim.

najveći deo godine i K11 i njegove naplatne rampe su neprijatno puste.
samo par puta godišnje imamo velike gužve ne naplatnoj rampi kad svi srbi krenu za praznik negde.
u ovom slučaju da se što pre zaraze koronom ili da vide čudo neviđeno zvano zlatna gondola :)
ni jedna rampa ili autoput ne treba da se dimenzionišu tako da zadovolje te incidentne situacije u 0.5% dana u godini, već da zadovolji 95% situacija tj dana.
kao što ne može auto put kroz novi beograd i gazela da imaju po 13 traka da svaki dan od 13-18h ne bi bila gužva već samo 3-4 trake.
ni na zapadu u dnevnim špicevima ili leti u smenama godišnjih odmora nemate ništa bolju sliku.
naprotiv još je gora.
neće italijani da prave puteve sa po 10 traka da ne bi imali gužve na putevima u vreme njihovog feragosto-a.

malo strpljenja i malo pameti ljudi bi pomogli.
znate da će za sretenje, prvi maj, uskrs, novu godinu i za udarne smene leti biti kolaps pa konsultujete google maps.
ima više puteva, hvala bogu, ovo nije jedini pa kad bi se saobraćaj lepo rasporedio svi bismo putovali čak i u tim situacijama par puta godišnje vrlo pristojno.
što bi rekli stari ljudi "niste vi deco gladni, vi ste besni" :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823070#p823070:25r3ztvr je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Feb 13, 2021 5:36 pm[/url]":25r3ztvr]koliko god imao zamerke na puno stvari oko k11, ovde moram da ga branim.

najveći deo godine i K11 i njegove naplatne rampe su neprijatno puste.
samo par puta godišnje imamo velike gužve ne naplatnoj rampi kad svi srbi krenu za praznik negde.
u ovom slučaju da se što pre zaraze koronom ili da vide čudo neviđeno zvano zlatna gondola :)
ni jedna rampa ili autoput ne treba da se dimenzionišu tako da zadovolje te incidentne situacije u 0.5% dana u godini, već da zadovolji 95% situacija tj dana.
kao što ne može auto put kroz novi beograd i gazela da imaju po 13 traka da svaki dan od 13-18h ne bi bila gužva već samo 3-4 trake.
ni na zapadu u dnevnim špicevima ili leti u smenama godišnjih odmora nemate ništa bolju sliku.
naprotiv još je gora.
neće italijani da prave puteve sa po 10 traka da ne bi imali gužve na putevima u vreme njihovog feragosto-a.

malo strpljenja i malo pameti ljudi bi pomogli.
znate da će za sretenje, prvi maj, uskrs, novu godinu i za udarne smene leti biti kolaps pa konsultujete google maps.
ima više puteva, hvala bogu, ovo nije jedini pa kad bi se saobraćaj lepo rasporedio svi bismo putovali čak i u tim situacijama par puta godišnje vrlo pristojno.
što bi rekli stari ljudi "niste vi deco gladni, vi ste besni" :)

ne slazem se kolega, ovo je jedini bezbedan put do cacka, postoji i iskljucenje u takovu, ali to je 15 km visokorizicne ibarske magistrale do cacka. da svi koriste tag guzva bi bila minimalna, ili je uopste ne bi bilo. 1/3 mrzitelja taga nece da ga kupi jer teraju inat vucicu i djilasu, 1/3 nece da kupi jer im je ispod casti, pasce im kruna s glave, plava krv a 1/3 misli da je skupo. u svakom slucaju za sve nevedene bezbednost njihove dece i njih samih je na poslednjem mestu

Ljudi molim vas, naicice tatin sin u A6 na ibarskoj ili lokalnom putu i skovace vas. smenice nekog nebitnog a Rebic ce i dalje gledati krimose samo na crtanom filmu :kum: :violina:
 
Pošto kao što je poznato deonica Preljina -Pakovraće neće biti gotova najmanje 2 godine. Predložio bih da se na slepom delu u produženju Preljinske rampe ka Požezi koji je urađen u dužini od oko 1 km,montira montažna rampa(koja bi se koristila praznicima i u špicevima) a koja bi bila kao u Obrenovcu direktna. Bilo bi potrebno još da se uloži u prespajanje tog završenog slepog AP sa lokalnim putem. Neka improvizacija od par desetina metara čime bi se višestuko rasteretila naplatna rampa. Ubeđen sam da bi ovo moglo da fukcioniše, ne bi se svidelo lokalnom stanovništvu ali oni bi već našli alternativu jer je imaju. Naželost, o ovakvim idejama nema ko da razmišlja ili nema čim...
 
Treba neko da predviđa šta će se dogoditi, da ranije čunjevima odvoji traku, da uvede mobilne inkasante. Ali, nije samo problem naplatne rampe. Mala je propusna moć i kružnog toka i celog Čačka. Ubrzavanje naplate, zaustavilo bi saobraćaj dalje. Vreme je odavno da se prvog i poslednjeg dana praznika eliminišu kamioni, da se uvede kažnjavanje onih vozača koji vuku kolone i usporavaju saobraćaj, a ne pada im na pamet da povremeno propuste iza, da policija ubrzava glavni tok po cenu da na neko vreme obustavi bočne i sporedne.
Mnogo mera ima, samo neka treba da radi i misli.
 
:bubanj:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823023#p823023:1mpz12r3 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Feb 13, 2021 4:46 pm[/url]":1mpz12r3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823013#p823013:1mpz12r3 je napisao(la):
msksim1 » Sub Feb 13, 2021 3:16 pm[/url]":1mpz12r3]debili bez taga i debili koji su projektovali malu debilnu rampu, tzv zaboljevači k. jer zabole me, zabole te, zabole ga, zabole nas, zabole vas, zabole ih :kafa:

https://www.rts.rs/page/stories/ci/stor ... guzve.html
Bitno da iza ambulante se između traka šlepa i par džedaja koje gužva smara za razliku od ostalih

st***
 
Samaricanin, jel ti uopšte putuješ K11-om kada bezveze pričaš da je veći deo godine prazan? Ja sam igrom slučaja pre 2 sedmice išao tri dana uzastopno, i svaki dan je bio pun prometa, tako da ne znam kad si ti to išao da je bio prazan? U ponoć ili kad. Ovo je najvažniji ili drugi najvažniji autoput za Srbiju. A pre neki dan je gužva na Preljini bila jedna od najvećih gužvi u Srbiji i šire (videh samo na Katowice u Poljskoj da je pokazalo dužu kolonu) , prema Google mapsu. Ako je samo k10 opravdan autoput, zašto ni na jednom od njegovih 20 bočnih izlaza nema tolko gužvi, za Sd, Po, Kš, Kg, Pn... su isto mali prolazi na naplatnim rampama.
 
Vrh