Слажем се, Миро. Камиони имају електронску блокаду на тек који км изнад ограничења на аутопуту (90-92). Навадили су се да полиција не отвара тахографе онима што иду ка Европи (компликовано око правдања вађења траке). И они свуда возе 90, чак и на оним путевима где је ограничење 70.
А неки возачи пронашли су начин за деблокирање ограничења и тада камиони могу да покажу сву своју моћ од око 450-500кс колико углавном имају (често је то само вађење једног осигурача). Аутобуси тако могу да нагурају и до 160км/х, иако су лимитирани на 100). Да ли сте када видели да је радар зауставио камио или аутобус.
У околини Ужица полиција се јутрос сетила да је синоћ и ноћас падао снег, па од 7 искључује шлепере. Синоћ су у једном тренутку имали 2 патроле на магистрали и три у граду (судећи по објавама са једне локалне групе), али им није пало на памет да зауставе шлепере пре успона. Зато смо јуче поподне, синоћ и ноћас до неко доба имали велике проблеме већ одмах изнад Ужица. О Златибору да не говорим.
Када камион који неспреман ушао на део пута под снегом и направи застој, упркос знаку забране, шта му радити? Шта урадити када камион за чишћење не може да прође, или мора да остане да помогне том камиону? За то време, деоница коју је требало да очисти, стоји и снег се само додаје. Време је да свако почне да савесно ради свој посао, али и да сноси последице свог (не)чињења. На крају увек буду криви путари, а бар у овом крају (државне путеве чисте "Путеви" Ужице) раде како треба. Не могу се пахуље хватати у лету, али сваки иоле искуснији возач шлепера мора да зна да ако веје у Ужицу и почиње да се хвата по путу, уз Белу Земљу и на Златибору, за њега мора бити непроходно и да треба да се негде искључи.
Исто то мора да зна полиција и да већ од Пожеге, када снег нагло почне да пада, искључује или бар упозорава камионе, док не стигне инфо да је пут проходан. Мало координације све три стране не би шкодило.