Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

To sam mislio.
A inače, u ovom delu Srbije, svaka staza i putić su moji. Svakome stojim na raspolaganju za bilo kakvu informaciju.
 
Jos 20 dana ostalo :vops:
Pa kad prodje tih 20 dana brojim dane do otvaranje ostruznickog mosta. Pa onda kad to prodje brojim dane do otvaranja deonice orlovaca surcin. Pa kad to prodje brojim dane do otvranja bubanj potok orlovaca. Pa kad to prodje... :kafa: a u medjuvremenu se aktivirala glinena :sesir: :dil: :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683968#p683968:37smzwx4 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 29 Nov 2019 07:08 am[/url]":37smzwx4]

U svakom slucaju nacice npr VELIKI VRACAR da posle opravdava zakasnjenje i slicno.....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FaVoSx7qlJQ[/youtube]
 
Puštena traka u Preljini za ENP na ulazu.
0f3339dea2e552342ddce421f2c09294.jpg


Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Super. I eto sta im je bio problem da tu traku naprave od pocetka i jos jednu takvu sa suprotnr strane, a da bude po dva portala za rucnu naplatu u oba smera. Dakle 6 portala od pocetka. Sad ima 5. Fali im jos 1
 
Projektant a i tvorac projektnog zadatka pri projektovanju pre desetak godina gledao dnevnik 2 i nije ni pomislio da će se autoput do Crne Gore graditi etapno pa stanicu Preljina stavio u isti koš kao i sve ostale..

Da je kojim slučajem za Preljinu ostavio širu površinu platoa i pristupnih puteva tj nasipa mnogi problemi bi bili lakše rešivi,objektivno Putevi su deonicu dobili na korišćenje i upravljanje a opet kao i svako JP inertni i uslovljeni raznim pravilima polako rešavaju taj problem .

Kao i svuda uvek se čeka da kritična masa prevagne pa da se krene razmišljati i delovati,najveći teret tu padne na korisnike a i ja same zaposlene.
 
Kao na K10 sto su vam skratili rok za uvodjenje zazvorenog sistema i parola - snadji se.
Puno je na forumu nevernih toma koji nisu verovali da ovaj AP uopste treba praviti tj.da nece biti toliko vozila. Znam da i dalje to nije veliki obim saobracaja,ali ako sam ja kao laik koji povremeno ide videla da se broj vozila povecava ,da se ceka na izlazu i radnim danima, cudi me da strucna lica nisu vec tad prepoznala predstojeci problem. Cak si i ti @ Stara Mo govorio i pre nego sto je u Obrenovcu zavrsena naplatna stanica.
Kazem cudim se,ali nije to nista toliko neverovatno jer obicno ovako se radi kod nas

Sad na izlasku ( naplati) ima ENP i 2 za novac. Mislim da za praznik nece mnogo pomoci jer onaj sa ENP nema traku da se iskljuci ,ali ako i tu traku tada puste kao mesovitu ( znam da nije fer prema vlasnicima ENP) to su 3 izlazne trake i mozda bude iolje podnosljivo i brze nego sa 2 trake.
 
Evo sada na k10 na "inicijativu" gradjana odloženo puštanje naplate,Čačanima sad preostaje da pokrenu inicijativu!?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684229#p684229:13dr5nla je napisao(la):
msksim1 » Sat Nov 30, 2019 9:58 am[/url]":13dr5nla]Super. I eto sta im je bio problem da tu traku naprave od pocetka i jos jednu takvu sa suprotnr strane

Morala je da padne krv !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684239#p684239:1fqbzj4e je napisao(la):
MiraC » 30 Nov 2019 10:37 am[/url]":1fqbzj4e]Kao na K10 sto su vam skratili rok za uvodjenje zazvorenog sistema i parola - snadji se.
Puno je na forumu nevernih toma koji nisu verovali da ovaj AP uopste treba praviti tj.da nece biti toliko vozila. Znam da i dalje to nije veliki obim saobracaja,ali ako sam ja kao laik koji povremeno ide videla da se broj vozila povecava ,da se ceka na izlazu i radnim danima, cudi me da strucna lica nisu vec tad prepoznala predstojeci problem. Cak si i ti @ Stara Mo govorio i pre nego sto je u Obrenovcu zavrsena naplatna stanica.
Kazem cudim se,ali nije to nista toliko neverovatno jer obicno ovako se radi kod nas

Sad na izlasku ( naplati) ima ENP i 2 za novac. Mislim da za praznik nece mnogo pomoci jer onaj sa ENP nema traku da se iskljuci ,ali ako i tu traku tada puste kao mesovitu ( znam da nije fer prema vlasnicima ENP) to su 3 izlazne trake i mozda bude iolje podnosljivo i brze nego sa 2 trake.

A priori AP u punom profilu se isplati kada je PGDS (prosečni godišnji dnevni saobraćak) 20 000 vozila. Čisto sumnjam da smo blizu tog broja. Ako neko ima podatke lepo bi bilo da ih okači.
No kao i svaki sadržaj odredjeni broj vozila biva privučen novim putem pa umesto standradnih ruta dolazi na AP /funkija privlačenja tamo gde je lepše, brže, konfornije)
Treći spekat je aspekat bezbednosti. Iako postoji floskula da je ljudski život nema cenu kod planiranja ovakvih investicije on se kalkuliše, ba se računa koliko će korisnika manje poginuti/biti povredjeno..., ali je taj iznos varijabla jer je danas život skuplji nego pred 20 godina (negativni prorodni priraštaj, emigracije).

Tako da , jeste trebalo ga je napraviti ali ne ovako trapavo i nespretno gde su bačene desetina miliona evra naših para (deonica od njive do njive-koja propada jer se ne održava), skupi politički krediti (šticovane cene), kašnjenja zbog loših projekata, političko biranje trase....itd)
 
Дарко Савић, помоћник извршног директора Сектора за наплату путарине ЈП Путеви Србијекаже да тренутно бележе велике застоје и гужве на ауто-путу, на прикључку код Мислођина.

"Очекујемо да ће се значајно растеретити та раскрсница када буде пуштена у рад та деоница од Сурчина до Обреновца. И оно што бих исто хтео да нагласим где смо имали јако велика задржавања и проблем који тренутно решавамо и очекујемо да буде решен до Нове године то је бочна наплатна станица Прељина, дуплирамо број канала, померићемо издавање картица за 700 до 800 метара где ћемо знатно растеретити саобраћај", рекао је Савић.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... adovi.html
 
Sa B92.net:

"Povodom naslovne strane lista "Danas" na kojoj se nalazi Corax-ova karikatura predsednika Vučića "na nišanu" oglasio se Predsednik Srbije Aleksandar Vučić.

On je na svom Instagram i Tviter profilu napisao: "Samo vi radite svoj posao! Otvaram autoput Obrenovac - Surčin 18.decembra! Živela Srbija!"."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684296#p684296:qh3qre7b je napisao(la):
PIGLET » Суб Нов 30, 2019 2:58 pm[/url]":qh3qre7b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684239#p684239:qh3qre7b je napisao(la):
MiraC » 30 Nov 2019 10:37 am[/url]":qh3qre7b]Kao na K10 sto su vam skratili rok za uvodjenje zazvorenog sistema i parola - snadji se.
Puno je na forumu nevernih toma koji nisu verovali da ovaj AP uopste treba praviti tj.da nece biti toliko vozila. Znam da i dalje to nije veliki obim saobracaja,ali ako sam ja kao laik koji povremeno ide videla da se broj vozila povecava ,da se ceka na izlazu i radnim danima, cudi me da strucna lica nisu vec tad prepoznala predstojeci problem. Cak si i ti @ Stara Mo govorio i pre nego sto je u Obrenovcu zavrsena naplatna stanica.
Kazem cudim se,ali nije to nista toliko neverovatno jer obicno ovako se radi kod nas

Sad na izlasku ( naplati) ima ENP i 2 za novac. Mislim da za praznik nece mnogo pomoci jer onaj sa ENP nema traku da se iskljuci ,ali ako i tu traku tada puste kao mesovitu ( znam da nije fer prema vlasnicima ENP) to su 3 izlazne trake i mozda bude iolje podnosljivo i brze nego sa 2 trake.

A priori AP u punom profilu se isplati kada je PGDS (prosečni godišnji dnevni saobraćak) 20 000 vozila. Čisto sumnjam da smo blizu tog broja. Ako neko ima podatke lepo bi bilo da ih okači.
No kao i svaki sadržaj odredjeni broj vozila biva privučen novim putem pa umesto standradnih ruta dolazi na AP /funkija privlačenja tamo gde je lepše, brže, konfornije)
Treći spekat je aspekat bezbednosti. Iako postoji floskula da je ljudski život nema cenu kod planiranja ovakvih investicije on se kalkuliše, ba se računa koliko će korisnika manje poginuti/biti povredjeno..., ali je taj iznos varijabla jer je danas život skuplji nego pred 20 godina (negativni prorodni priraštaj, emigracije).

Tako da , jeste trebalo ga je napraviti ali ne ovako trapavo i nespretno gde su bačene desetina miliona evra naših para (deonica od njive do njive-koja propada jer se ne održava), skupi politički krediti (šticovane cene), kašnjenja zbog loših projekata, političko biranje trase....itd)

Да ли можете да ми појасните како сте дошли до ове бројке и да ли мислите на потпуну или делимичну исплату свих трошкова(изградње и одржавања) преко наплате путарине?
 
Rekose da je 12 000 vozila na dan na AP do sada. Sto se mene tice, moj otac nikada nece videti 6500 evra sto mu je skinuto od penzije niti cu ja moci da nadognadim platu koju sam zasluzio za mojih proteklih 7 godina radnog staza na osnovu mojih moralnih i strucnih vrednosti. Ja ne mogu protiv Politicara Direktora Gazde i Privatnika. Jaki su ko crna zemlja. Zato me ne zanima koliko je pokradeno para za ovaj AP, meni zivot prolazi, sutra mi je jedan manje ostao, najbitnija mi je bezbednost. Nikada vise necu ici ibarskom magistarlim taman crko! :lool:

Dakle isplativost me neee zanima :kafa:
 
Malopre samo se vratio iz Čačka. Pošto živim u Borči, uvek autoputu prilazim sa severne strane, ili preko Ostružnice ili Boljevaca odnosno TENT-a. Merio sam danas, od Ostružnice do petlje Surčin putovao sam ukupno 5 minuta. Dakle, neće biti strašno za ljude koji sada trenutno koriste Obrenovački put iz pravca sajma da odu na petlju Surčin koristeći obilaznicu oko Beograda i odatle krenu ka Čačku. Imajući u vidu kolika je sada gužva kroz Umku i Barič, čak ako stignu za isto vreme, voziće se bar kao ljudi i mnogo bezbednije.
 
Pozdrav iz CG... Pogledajte vožnju auto putem kroz CG... jedva čekam da se provozam krajem decembra novom dionicom Obrenovac - Surčin... Prelijepa je dionica Preljina - Obrenovac. Ova nova će biti još ljepša, ali šteta što se neće moći vidjeti lijepo Sava... Tako je i preko Pupinovog mosta nema čovjek osjećaj da vozi preko mosta... Za razliku od Pančevačkog mosta hahah.. Da ne mislite da se rugam Pančevački most je bio jedina veza Vojvodine i Srbije i po meni prije on zaslužuje da se nađe u Vesićevom parku mostova nego stari željeznički.... Inače zapratite moj kanal ako želite... :) Pozdrav iz CG
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=H-E4l0R29kc[/youtube]
 
Juče, na deonici AP posle Ljiga ka BGD video sam policijsko vozilo u zaustavnoj traci. Nije bilo obeleženo a i bez rotacije. Tek kada sam prošao pored njih video sam da ubacuju biciklu u gepek a neku ženu u kola.
Ladno je gospođa krenula u vožnju.!!!

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Lepo, ravno, pravo...
Ko se sprema ka Zlatiboru, imam dobre vesti:
Od Užica nema više semafora koji je gušio saobraćaj. Završen je rad na stenama, osim izrade podzide između tunela. Taj deo se polako priprema za zimovanje. Poznajući izvođača, biće to ostavljeno sve normalno za zimovanje
 
Vrh