PIGLET » Суб Нов 30, 2019 2:58 pm[/url]":qh3qre7b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684239#p684239:qh3qre7b je napisao(la):
MiraC » 30 Nov 2019 10:37 am[/url]":qh3qre7b]Kao na K10 sto su vam skratili rok za uvodjenje zazvorenog sistema i parola - snadji se.
Puno je na forumu nevernih toma koji nisu verovali da ovaj AP uopste treba praviti tj.da nece biti toliko vozila. Znam da i dalje to nije veliki obim saobracaja,ali ako sam ja kao laik koji povremeno ide videla da se broj vozila povecava ,da se ceka na izlazu i radnim danima, cudi me da strucna lica nisu vec tad prepoznala predstojeci problem. Cak si i ti @ Stara Mo govorio i pre nego sto je u Obrenovcu zavrsena naplatna stanica.
Kazem cudim se,ali nije to nista toliko neverovatno jer obicno ovako se radi kod nas
Sad na izlasku ( naplati) ima ENP i 2 za novac. Mislim da za praznik nece mnogo pomoci jer onaj sa ENP nema traku da se iskljuci ,ali ako i tu traku tada puste kao mesovitu ( znam da nije fer prema vlasnicima ENP) to su 3 izlazne trake i mozda bude iolje podnosljivo i brze nego sa 2 trake.
A priori AP u punom profilu se isplati kada je PGDS (prosečni godišnji dnevni saobraćak) 20 000 vozila. Čisto sumnjam da smo blizu tog broja. Ako neko ima podatke lepo bi bilo da ih okači.
No kao i svaki sadržaj odredjeni broj vozila biva privučen novim putem pa umesto standradnih ruta dolazi na AP /funkija privlačenja tamo gde je lepše, brže, konfornije)
Treći spekat je aspekat bezbednosti. Iako postoji floskula da je ljudski život nema cenu kod planiranja ovakvih investicije on se kalkuliše, ba se računa koliko će korisnika manje poginuti/biti povredjeno..., ali je taj iznos varijabla jer je danas život skuplji nego pred 20 godina (negativni prorodni priraštaj, emigracije).
Tako da , jeste trebalo ga je napraviti ali ne ovako trapavo i nespretno gde su bačene desetina miliona evra naših para (deonica od njive do njive-koja propada jer se ne održava), skupi politički krediti (šticovane cene), kašnjenja zbog loših projekata, političko biranje trase....itd)