Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631347#p631347:pem24emf je napisao(la):
Gringo » Uto Jun 18, 2019 7:37 pm[/url]":pem24emf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631070#p631070:pem24emf je napisao(la):
msksim1 » Uto Jun 18, 2019 12:02 am[/url]":pem24emf]Lud zbunjenog! :rant:

https://www.blic.rs/a-m-p-article?uuid= ... fRi3Pi3.47
Жао ми је што сам захваљујући јавним гласилима и реалним роковима (за нормалне извођаче и нормалне инвеститоре) упао у еуфорију радости отварања траса коридора до Видовдана, и што сам Вас можда све тиме додатно повредио. Убудуће, да имају само 10 м траве да покосе до отварања, нећу им веровати док не прођем колима. Нису ми јасни пориви званичника који настављају да лажу иако знају да их већина обичног народа псује и куне.
Bravo! I najgore je sto cak i da dodje taj mart 2020 sto KrCan kaze,oni opet mogu sve da pomere i pomere i pomere.
 
Lagace dokle god sudstvo se ne izbori za nezavisnost i dok se ne uhapsi neko mocniji za primer.
 
Indirektno vezano za ovu temu. Plate rukovaoca gradjevinskih masina. Uglavnom cujem cifre 100-120.000 ali juce prvi put cuo da ih jedan placa mesecno 200.000 dinara. I to ne u Beogradu, I ne u gradnji ovih autoputeva, nego u vezi s rudarstvom, ali standardne masine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631438#p631438:thbmsu5r je napisao(la):
Earthmoving » Sre Jun 19, 2019 8:03 am[/url]":thbmsu5r]Indirektno vezano za ovu temu. Plate rukovaoca gradjevinskih masina. Uglavnom cujem cifre 100-120.000 ali juce prvi put cuo da ih jedan placa mesecno 200.000 dinara. I to ne u Beogradu, I ne u gradnji ovih autoputeva, nego u vezi s rudarstvom, ali standardne masine.
Брате,хајде да баталимо наше факултете ,мастере ,магистратуре ,специјализације , докторате ( ко већ шта има ) и лепо да возимо грејдер ...
 
Ja izneh slican podatak nedavno da je nemoguce naci dobrog majstora ispod 1000 eura jer ih nema na trzistu a bice ih sve manje posto stariji odlaze u penziju a skolujemo veoma malo novih .
Retko mi ko poverova ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631443#p631443:15kl2wno je napisao(la):
Niko Kažanegra » Wed Jun 19, 2019 8:51 am[/url]":15kl2wno]
Брате,хајде да баталимо наше факултете ,мастере ,магистратуре ,специјализације , докторате ( ко већ шта има ) и лепо да возимо грејдер ...

Odavno mi se kum žalio što ga otac nije mlatio što ne čita stripove pa da je upisao za autolimara :)

Inače obojica smo završili pogrešnu školu (ETF).
 
Ima nade, ima nade. Sad treba zatvoriti trziste rada za strance ako mislimo da nam plate rastu. Ko od gazda nema para da plati radnika neka radi sam ili neka zatvri radnju, nece nam nedostajati... Jer mi moramo sada da nadoknadimo bar 12 meseci puta 30 godina plata koje smo izgubili, tj oko 200-300.000 evra po zaposlenom, da bi se populacija demografski oporavila kroz vracanje onoga za sta je opljackana, znaci bar 30-40 godina moratorijum na uvoz stranih radnika i stvari ce se same, prirodno, uravnoteziti. Naravno, ako vlast i 1% tajkuna to pokusaju da uniste, Terazije po kratkom postupku. Kome se od njih ne svidja, prijatno dovidjenja, srecan put. Dosta je obicnom narodu bio srecan put, sad malo da proteramo i olos.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631464#p631464:3cyet75f je napisao(la):
vlasta » Sre Jun 19, 2019 10:25 am[/url]":3cyet75f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631443#p631443:3cyet75f je napisao(la):
Niko Kažanegra » Wed Jun 19, 2019 8:51 am[/url]":3cyet75f]
Брате,хајде да баталимо наше факултете ,мастере ,магистратуре ,специјализације , докторате ( ко већ шта има ) и лепо да возимо грејдер ...

Odavno mi se kum žalio što ga otac nije mlatio što ne čita stripove pa da je upisao za autolimara :)

Inače obojica smo završili pogrešnu školu (ETF).
Власто, теби не треба да буде жао . Твој факс ( ЕТФ ) је по мени најбољи и најцењенији факс . Ето ,не хвалим свој ,већ кажем онако како јесте...Тако да ти сигурно ниси погрешио.... :sesir:
 
Covece, kako izgledaju ove izjave, kad bi neko iz inostranstva onako povrsno citao nase vesti...
Otvaranje 100 km autoputa do kraja 2017. pa 100 u Martu 2018. pa 100 u Junu 2018. pa 100 krajem leta 2018. pa 100 do kraja 2018. tri tacke pa 100 krajem leta 2019. itd. pa uz koridor 10.
Neko bi pomislio svako malo otvaraju po 100 km, ovi Srbi imaju autoputa vise nego cela evropa zajedno. Imaju li oni trave ili je sve u asfaltu.
Zamislite da je stvarno tako kako zvuce te izjave, ne bismo imali gde da sejemo krompir. A mi sedimo i pisemo na forumu u temi "Izgradnja oranica". A onda predsednik izjavljuje, Do kraja leta bice izgradjeno 10ha obradivih povrsina... A Krcan ide da slika kako napreduje uklanjanje asfalta i nasipanje plodne zemlje...
Malo sam se zaneo :D
 
Ван теме је ,али морам да вам ово напишем. буквално сваки дан ,углавном у преподневним сатима, на уласку у Врбовно ( пар километара пре Степојевца ) ,стоји полицијски ауто који са радаром који мери брзину аутомобилима који иду из Београда. Ту је правац ,дозвољено је 50 ,идеално место за хајдучију ,а одмах иза им је после кафана Кале ,тако да пазитеееееееее....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631464#p631464:3rgp5yfg je napisao(la):
vlasta » Сре Јун 19, 2019 10:25 am[/url]":3rgp5yfg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631443#p631443:3rgp5yfg je napisao(la):
Niko Kažanegra » Wed Jun 19, 2019 8:51 am[/url]":3rgp5yfg]
Брате,хајде да баталимо наше факултете ,мастере ,магистратуре ,специјализације , докторате ( ко већ шта има ) и лепо да возимо грејдер ...

Odavno mi se kum žalio što ga otac nije mlatio što ne čita stripove pa da je upisao za autolimara :)

Inače obojica smo završili pogrešnu školu (ETF).
Поздрав колега
 
Што се тиче плата, па нормално је да минимална нормална радничка плата буде 1500 е, а инжењера 3500-6000 зависно од позиције и локације. За Вас који живите у Србији изгледа као сан, али то су плате у земљама где сам радио као што су Турска, Бугарска, Албанија, Румунија, Казахстан, Јерменија, Грузија, Египат. Код Арапа су знатно више. Нормално ако не радите за наше фирме и немојте за њих радити јер ћете увек бити закинути. У Црној Гори инжењер који ради на градилишту ако је под казном не може примити мање од 2500е.

Жао ми је што ћу ово речи, али је тако, наши инжењери нису заслужили више плате, јер су допустили да полуквалификовани радници раде њихов посао, да се намећу у одређивање техничких решења, пројектују, преправљају. Ти исти наши инжењери ничим се нису потрудили да се изборе за свој бољи статус и уопште вредновање струке. Синоћ сам погледао техничке услове на овом форуму за Карађорђеву улицу и још немогу да се освестим колико су ти технички услови дилетантски урађени. Није ми чудо што возачи грађевинских машина или монтери воде и струје воде главну реч на српским градилиштима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631515#p631515:zj29fw9m je napisao(la):
ivchonny » Сре Јун 19, 2019 2:30 pm[/url]":zj29fw9m]Evo još jedne dezinformacije. No, ono što sledi je da (izgleda da) neće biti parcijalnog puštanja, nego sve đuture.

https://www.ozonpress.net/ekonomija/kor ... 1S1onj2jCI

Obratite pažnju i na komentare ispod teksta... :)
Претпостављам да си ти линковао ББ у коментарима, свака част.

Читајући текст приметих и ово:
Inače, sredinom maja počeli su radovi i na izgradnji deonice Preljina-Požega u dužini od 30,9 kilometara. Vrednost radova je 450 miliona evra. Izvođač je kineska kompanija CCCC, a rok za završetak izgradnje je tri godine.
Дакле сад је рок 3 године а председник, па и сама министарка су пре тога помињали 2,5 године. Добро сви знамо да је 2,5 године апсолутно нераалан и да никад није био званичан, јер га нигде нису окачили на таблу и да је тежина речи званичника на тамо неким митинзима и догађајима, па макар тај званичник био и председник занемарљива. Уосталом још увек табла није постављена тако да ни овај рок од три године од средине маја није званичан. Када буду поставили таблу писаће да су радови почели тамо негде у октобру или ко зна кад и да је рок 3 године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631523#p631523:3u0o84iv je napisao(la):
paradox polje » Sre Jun 19, 2019 3:02 pm[/url]":3u0o84iv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631515#p631515:3u0o84iv je napisao(la):
ivchonny » Сре Јун 19, 2019 2:30 pm[/url]":3u0o84iv]Evo još jedne dezinformacije. No, ono što sledi je da (izgleda da) neće biti parcijalnog puštanja, nego sve đuture.

https://www.ozonpress.net/ekonomija/kor ... 1S1onj2jCI

Obratite pažnju i na komentare ispod teksta... :)
Претпостављам да си ти линковао ББ у коментарима, свака част.

Ovog puta nisam ja, već neko drugi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=150108#p150108:2xmyjznn je napisao(la):
shumar » Pon Nov 07, 2011 10:07 pm[/url]":2xmyjznn]www.b92.rs

Tadić: Radimo kao nikada pre (FOTO)

Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da veruje da će 2014. godine Srbija imati daleko ozbiljniju i razgranatiju drumsku infrastrukturu nego sada.

Tadić je obilazeći radove na Koridoru 11, između Uba i Lajkovca, u selu Nepričava ukazao da je razvijena putna infrastruktura preduslov ekonomskog razvoja i istakao da radove na Koridoru 11 treba ubrzati.

On, međutim, nije želeo da komentariše nerealna obećanja, koja je u više navrata o dinamici radova na toj deonici davao ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić.

Kako je izgledala poseta Borisa Tadića gradilištu kod Nepričave i kako teku radovi, pogledajte u našoj Galeriji

Mrkonjić je, naime, tvrdio da će deonica duga 12,6 kilometara, vredna oko 73 miliona evra, biti okončana u novembru 2011, dok izvođači radova navode da im za okončanje posla treba godinu dana.

Deonica od Uba do Lajkovca deo je Koridora 11, koji bi od granice sa Rumunijom, preko Beograda i Čačka, vodio do granice sa Crnom Gorom kod Boljara, a zatim i do Bara. Predviđeno je da ta saobaraćajnica dalje vodnim putem Bar-Bari povezuje Rumuniju, Srbiju, Crnu Goru i Italiju. Najavljivano je da su u pripremi početni radovi na trasi autoputa Beograd-Čačak, na deonicama Beograd - Obrenovac (25 km), Obrenovac-Ub (27 km), Lajkovac- Ljig (25 km) i Ljig-Cacak (50 km).

Na konstataciju novinara da radovi na ovoj deonici Koridora 11 kasne, Tadić je objasnio da je prioritet bio angažovanje domaće građevinske firme za radove na Koridoru 10 i Koridoru 11 i da su radovi na autoputu kroz centralnu Srbiju odlagani iz tog razloga.

"Danas imamo dinamiku radova koju nikada nismo imali do sada. Ja sam se ljutio na ministra Mrkonjića zbog davanja rokova, ali to je bio njegov način da ubrza radove", objasnio je Tadić.

"Bez savremene infrastrukture nema potencijala za ekonomski razvoj centralne Srbije", rekao je Tadić i izrazio očekivanje da će uskoro biti zatvorena finansijska konstrukcija i početi radovi i na sledećoj deonici autoputa ka Čačku.

Prema Tadićevim rečima, za izgradnju svake od četiri deonice na potezu od Beograda do Čačka biće potrebno dve do dve i po godine.

Te deonice će, kako očekuje, biti finansirane kombinacijom evropskih kredita i međunarodnih sporazuma kako bi se izbeglo prekomerno zaduživanje i ugrožavanje makroekonomske stabilnosti.

"Neke države su gradile autoputeve javno-privatnim partnerstvom i danas su na ivici bankrotstva. Mi smo se odlučili za drugi model finansiranja koji ne prenapreže naš finansijski sistem", rekao je Tadić.

Tadić je izrazio nadu da će Koridor 11 biti stavljen na liste evropskih koridora, odnosno da će biti prepoznat njegov značaj za medjunarodni saobraćaj, budući da će jedan od njegovih krakova izbiti na granicu sa Crnom Gorom, a drugi kod Višegrada na granicu sa BiH.

Prema rečima, direktora "Puteva Užice" Milana Bojovića plan je da se radovi na pravcu Ub -Lajkovac završe za godinu dana. Ovaj deo autoputa od Uba do Lajkovca, gradi konzorcijum domaćih preduzeća medju kojima su najveću "Putevi Užice" i "Planum", a vrednost investicije je osam milijardi i 652 miliona dinara. Radovi su počeli krajem prošle godine, a, kako navode, izvođači jedan od razloga za kašnjenje bili su problemi oko ugovora i eksproprijacije koji su u međuvremenu rešeni.

"I ovoga puta učinili smo sve da angažujemo domaću operatuivu koja je podizala kapacitete gradnje na ovoj deonici i na severnom kraku Koridora 10", rekao je Tadić i konstatovao da je u prošlosti bilo problema zbog usporenog projektovanja i izgradnje autoputeva, ali da je u međuvremenu taj problem rešen.

Tadić je obećao da će "za nekoliko dana" kompletna mehanizacija Preduzeća za puteve "Užice", koja je angažovana na izgradnji severnog kraka Koridora 10, biti prebačena na Koridor 11.

On je dodao da će radovi na Koridoru 10 biti okončani za desetak dana.

Predsednik Srbije je istakao da na Koridoru 11 treba započeti radove i na deonicama ka Obrenovcu i Ljigu i da će za "veoma kratko vreme" biti okončani pregovori sa potencijalnim stranim investitorima tih deonica.

Predsednik Srbije Boris Tadić obišao je danas dve tačke na deonici Ub - Lajkovac, na Koridoru 11, dugačku 12,5 kilometara.

Trenutno se, između ostalog, na toj deonici izvode radovi na vijaduktu u selu Nepričava i još pet mostova.

Интересантно је читати овај форум из 2011, 2012.... Континуирано и успешно нас годинама лажу истим лажима и Курта и Мурта.
 
Juce je bilo nekih radova gde se spajaju pusten autoput iz pravca Cacka i deonica koja je jos zatvorena i nastalja u tunel brancic. Preusmeravali su saobracaj u jednu traku. Ne mogu da kazem zasto, ali na tom delu jedino sto mi ima smisla je da spajaju autoputeve. Svuda je bilo radnika. Neki su kosili pored autoputa, neki su bili na samoj trasi (onoj jos zatvorenoj prema tunelu).
Koliko vidim do tunela je sve gotovo, kako je u samom tunelu to ne znam.

Nesto mi ti radovi od juce daju nadu da ce uskoro biti pusten saobracaj i tu, inace ne znam zasto bi sada radili bas na tom delu gde se spajaju autoputevi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631767#p631767:24xlhuyy je napisao(la):
Vladica-86 » Čet Jun 20, 2019 9:15 am[/url]":24xlhuyy]Juce je bilo nekih radova gde se spajaju pusten autoput iz pravca Cacka i deonica koja je jos zatvorena i nastalja u tunel brancic. Preusmeravali su saobracaj u jednu traku. Ne mogu da kazem zasto, ali na tom delu jedino sto mi ima smisla je da spajaju autoputeve. Svuda je bilo radnika. Neki su kosili pored autoputa, neki su bili na samoj trasi (onoj jos zatvorenoj prema tunelu).
Koliko vidim do tunela je sve gotovo, kako je u samom tunelu to ne znam.

Nesto mi ti radovi od juce daju nadu da ce uskoro biti pusten saobracaj i tu, inace ne znam zasto bi sada radili bas na tom delu gde se spajaju autoputevi.
Da nisu mozda " pisali linije" ? Fali u onoj traci iz Bg ka Cacku do samih betonskih blokada,doduse mozda je i to u medjuvremenu odradjeno. Mada opet, zašto bi se skretao saobracaj u jednu traku zato,jedino ako pomeraju blokade ima smisla. Ali opet ne mora da znaci nista bitno.
Ako je odradjena kosina ispred tunela i to ne bude izgovor ,realno bi bilo da puste do Ljiga . Realno i logično, ali obicno bude suprotno
 
E moji Srbi, kad vidim koliko se kod vas gradi, mene ovde hvata depresija, jer tu zaista sve stagnira. Losi projekti, dugi tenderi, nesposobne vlasti godinama.

A ovde nit je bilo rata, nit sankcija, pa moze lepo da se kaze da u zadnjih skoro pa 10 godina nista krupno nije izgradjeno/otvoreno.

Al eto, nema tu Kineskih investicija, nema tu ni drugih sa istoka, zapad bas briga, a drzava nesposobna. Putna mreza cak i u glavnom gradu i vise nego katastrofalna, a da nije bilo prosle godine lokalnih izbora bila bi jos gora nego sada. Obilaznica oko Bratislave je trebala da pocne da se gradi 2016., pa se punim tempom pocela tek tamo negde prosle godine. JPP projekat a ionako ima puno kontroverzi, nekvalitetnog materijala, kod gradnje se koristi regularan otpad, krse se propisi pa preti kontaminacija podzemnih voda na zasticenom podrucju - priobalju Dunava.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2R1SZATZI6A[/youtube]

A ovo je recimo deo autoputa D1 kod tunela Visnove. Italijanskog izvodjaca su oterali, tunel jeste probusen, al to je sve. Sve stoji i niko ne zna sta ce da bude dalje:

1549117770-2018.tunel.visnove.ts.jpg


Tako da moze i gore nego glineni Ub - Lajkovac, verujte mi.

Sve cesce se prica kako je Slovacka u stvari vec Balkan. Mozda nije potpuno, ali da je neko "predsoblje", sigurno jeste. A u mnogim stvarima ste ispred nas. Dinamika gradjenja autoputa, njihove cene itd... Ovde je verovatno najskuplji 1 kilometar autoputa na svetu.
 
Auuuuuuuuuuu :)
kakav hladan tuš za naše dežurne "tamo je sve bolje, mi smo najgori u univerzumu" hejtere!

Brate, ulepša mi dan sa ovim postom!

I baš me briga što će sada forumska bratija iz "Smrdije" da ovo relativizuju, iskrive i vrate vodu na svoju vodenicu.
Živ bio!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631767#p631767:37dud896 je napisao(la):
Vladica-86 » Thu Jun 20, 2019 10:15 am[/url]":37dud896]Juce je bilo nekih radova gde se spajaju pusten autoput iz pravca Cacka i deonica koja je jos zatvorena i nastalja u tunel brancic. Preusmeravali su saobracaj u jednu traku. Ne mogu da kazem zasto, ali na tom delu jedino sto mi ima smisla je da spajaju autoputeve. Svuda je bilo radnika. Neki su kosili pored autoputa, neki su bili na samoj trasi (onoj jos zatvorenoj prema tunelu).
Koliko vidim do tunela je sve gotovo, kako je u samom tunelu to ne znam.

Nesto mi ti radovi od juce daju nadu da ce uskoro biti pusten saobracaj i tu, inace ne znam zasto bi sada radili bas na tom delu gde se spajaju autoputevi.


Nema razloga da obilaznica oko Ljiga ne bude pustena prvom prilikom, eto ustede od minimum 20 minuta u putovanju ka Cacku. Ako se iz Beograda moze uci na autoput sa Ibarske pre ulaska u Ljig, onda stvarno nema razloga da se ovo ne pusti.
 
[/quote]
Da nisu mozda " pisali linije" ? Fali u onoj traci iz Bg ka Cacku do samih betonskih blokada,doduse mozda je i to u medjuvremenu odradjeno. Mada opet, zašto bi se skretao saobracaj u jednu traku zato,jedino ako pomeraju blokade ima smisla. Ali opet ne mora da znaci nista bitno.
Ako je odradjena kosina ispred tunela i to ne bude izgovor ,realno bi bilo da puste do Ljiga . Realno i logično, ali obicno bude suprotno
[/quote]

Isto tako i ja razmisljam Miro. Nisam video da crtaju linije jer sam vozio suprotnim smerom i od tih betonskih blokada nisam mogao da vidim tu traku. Jedino sto bi mi imalo logike je da sklone betonske blokade, pri tom i pre i posle tunela je sve gotovo, sem naplatne rampe u Ljigu.
Ne znam, nisam pametan zasto i sta sada tu rade :?:
 
Vrh