Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Tacno mesto je Plecko lepo uokvirio, a evo gde je ta rupcaga kad se gleda sa nadvoznjaka
 
Znači,može biti i do jula,može biti i do novembra,a može i 2020..... zavisi koliko će da kopaju,kojom brzinom nasipaju....divno,baš divno....
Jedino što he u prilog jeste prolece pa će biti lepih dana i ako budu hteli, moći će da rade brže.

A i bilo mi je dosadno zbog svih pozitivnih vesti- tunel se radi, do Surčina po nekom planu ide gradnja,kamp za nastavak do Pz obecava da ce ove godine krenuti ozbiljan rad sa tunelima.... Moralo je nešto da bude da se prekrstimo, nerviramo, psujemo
 
Sad se lepo vidi " napredak" u kopanju zemlje .Da Miro može a mozda i nece .
 
Na Pleckovim slikama bruka kolko malo masina imaju (nije ni cudo sto onda brane slikanje), ko da rade seoski put, a ne autoput. Kopaju rupu, a oko rupe - nema kopača. Dva kopača tamo dalje kod mosta (I tamo jos uvek skidaju zemlju). Jedan usamljeni buldozer neki tucanik razastire, dva valjka za zemlju to sabijaju I - to je sve od opreme koja tu radi. Pa gde je Vucku taj suficit u budzetu kad ne moze da plati par vise masina da se ovo kopanje konacno iskopa, I da se brze naspe kamen? Sat iznajmljivanja neke srednje masine oko 100 evra, suficit od milijardi I milijardi samo u vestima, a vamo nema pas za sta ga ujede, nema par hiljada evra vise dnevno da skrati izgradnju za pola godine. Žgoljo.
 
Earth sta mislis o nim kamionima njih deluje da ima dosta kao da su veci radovi na pocetku deonice .A i taj deo nije puno manji od ovog dela kod odmorišta.
 

Plecko je slikao donji deo glinene ovaj krater se lepo vidi i iz svemira .
Ali ima i ovo pri vrhu slike a po meni tamo oni kamioni idu .Nada poslednja umire...
 
Mislim da su i drugu traku ka tunelu krenuli da asfaltiraju. Vidi se razlika od 26.3 i 28.3. To 26og kada sam prolazila nisu radili
 
Dare, ovo sto je Plecko snimio je najveci deo glinene, oko odmorista ili parkinga kako on rece. To iznad je deo kod drugog nadvoznjaka za jezero Paljuvi, I tu je manje radova nego ovde. Tu na ranijem snimku nije bilo otkopa, I bio je kamen nekim delom vec utaban ali tada tamo uopste nije bilo masina. Sem kamiona. E sad sto se njihove cirkulacije I broja tice. Pre 4 meseca su isli ka tamo jer su na petlji Ub ulazili na autoput. Sada ne znam dal je taj deo zatvoren pa da kao sto ti mislis idu da rade tamo a ne samo da izadju sa gradilista. Od toga zavisi I odgovor na tvoje pitanje, I optimizam. Da, na oko uvek deluje da ih je puno, ali nije onda jasno sto nasipanje ide tako sporo ? Ako ima tolko kamiona, zar ne bi bilo logicno da je tih 1-2km za proteklih 6 meseci vec odnelo I stavilo vecinu materijala, a ne da sad vidimo da ni sve otkope nisu zavrsili? Nije mi palo na pamet to pre par sedmica da ni otkope nisu zavrsili, inace bi drugacije tada komentarisao. Dakle, masina ocigledno da ima malo na slikama, a da li su kamioni ili drobilice usko grlo, ne znam. Samo znam da se kopa sporo, I da se tampon stavlja presporo. Ako je kamen usko grlo, trebali su svim drobilicnim postrojenjima u radijusu 100km indirektno narediti da je autoput prioritet, angazovati vise kamiona I masine, pa da vidite kako bi sad bilo pri kraju. I onda se otvara pitanje gde su sad njihovi Nukleusi, Interkopovi, Inkopovi, Miljkovici ... I druge firme za izvlacenje para iz kredita ? Sto ministarka ne juri sad njih da im stave svu raspolozivu mehanizaciju na raspolaganje, nego juri Kineze, da rade ovu "srpsku" deonicu? Pa sto je ovde dala posao Kinezima, ovo nije iz kineskog kredita radjeno, nego iz srpskog budzeta? Namerno kazem "njihovi" jer je ista shema Interkopa iz Tadicevog vremena I ovih Nukleusa sad iz Vucicevog. Ista skola, iste sheme, isti ucitelji, iste gazde. Kurta I Murta koji se tuzakaju pred gazdom, stranim sluzbama koga od njih dvoje da stavi za namesnika Srbije, s tim sto ga ovde gazda ne placa direktno nego mu ovako daje da krade, pa je cena 1km pre 10tak godina u ravnici bila npr 3 mil evra , a sad je 7. Zato Moravski koridor je pre par godina trebao kostati oko 500 mil evra, a sada 50% skuplje.
I na kraju, ne mogu da zaboravim osmeh Kineza iz CRBCa kad mi je rekao "znas, to ce biti samo pocetak radova za vas narod". I oni su brzo naucili kako se ovde vlast ophodi prema narodu I kolko ga postuje. Jedino sto mi je od sramote tada bilo preostalo je da kazem."znam, znam" I da brzo skrenem na drugu temu, da bi sto krace bio deo stada na koga se ta predstava "ceremonije" odnosi...
 
Slazem se Earth da je veci deo oko odmorista nego vidimo da kamioni cirkulisu a nema vidljivih radova zbog toga sam pomislio da taj deo zavrsavaju.
Miro izgleda da je asfalt oko Brancica gotov trebali bi danas izbacit nov snimak pa cemo videt.
 
Hvala za slike, Plećko! Valjda će biti od ovoga nešto.

Ja sam malo listao sajt Puteva Srbije i naleteo na ovo:
Идејни пројекат са Студијом оправданости државног пута IБ реда бр.27, Лозница – Ваљево – Лазаревац, деоница: Иверак – Лајковац (петља на аутопуту Е-763 Београд – Пожега), L=17,00km

U konkursnoj dokumentaciji (https://goo.gl/zNhAxh) od strane 10 do strane 16 date su 4 varijante brzog puta, od čega na prve dve nema većih objekata, dok na trećoj imamo most dužine oko 1600m, a na četvrtoj imamo tunel dužine oko 1500m. Na kraju je napisano da su optimalne prve dve varijante.
Probao sam okvirno da ucrtam varijante u Google Earth:

Tamnoplava linija je varijanta 1, tamnocrvena varijanta 3, a svetloplava varijanta 4. Nisam uspeo da skontam kako se sama trasa varijante 2 razlikuje od varijante 1. Belo je izgrađena saobraćajnica u okviru petlje Lajkovac, žuto je postojeći put gde nije planirano ni u jednoj od varijanti da se on pretvara u brzi put, debela ljubičasta linija je deonica Ub-Lajkovac, a crvena Lajkovac-Ljig.
Evo i podataka o PGDS-u prošle godine i 2014. godine:
Popučke-Divci 9534 (2018) / 8284 (2014)
Divci-Slovac 7767 (2018) / 6458 (2014)
Slovac-Lajkovac 6230 (2018) / 5358 (2014)

Ugovor je zaključen 20.7.2018. sa Institutom za puteve, a rokovi su sledeći:
Рок за израду Идејног решења је 45 дана од дана закључења овог уговора.
Рок за израду Идејног пројекта је 150 дана од дана добијања локацијских услова и да поступи по примедбама Ревизионе комисије у року од 20 дана од дoбијања извештаја.
Pre oko nedelju i po sam poslao pitanje Putevima Srbije kako napreduje izrada projekta i da li će biti dostupan, odgovora nema.
U svakom slučaju biće dobro ako se ovo izgradi i zaista bi trebalo da radimo na tome da povezujemo ovakvim putevima veće gradove koji nisu baš uz autoput.
 
Ovo je glinena od danas i četvrtka ( prva slika je danas)
reklo bi se napredak,ali gledajući pleckove slike mislim da nam je satelit nepouzdan .
P.S. ovde je rupa koju je plećko slikao jel da?
 
Da Miro to je to mesto .Mala zabuna je oko datuma na satelitu slike od 26 su u stvari od 23 nekad pobrljavi.26 je bilo oblacno i nije se moglo nista videt..Nekad zabaguje kad je oblacno .
A danasnja slika i pokazuje da su nastavili nasipanje sto se i vidi iz Pleckovih slika.
 
i ja sam gledao sada slike sa satelita i vidi se napresak definitivno i ispred tunela gde je asfaltirana i druga traka a i na delu glinene. Mislim da ce sve ovo da zavese do 1.6. i da puste komplet u saobracaj...
 
Earthmoving":vfe7ggla je napisao(la):
Dare, ovo sto je Plecko snimio je najveci deo glinene, oko odmorista ili parkinga kako on rece. To iznad je deo kod drugog nadvoznjaka za jezero Paljuvi, I tu je manje radova nego ovde. Tu na ranijem snimku nije bilo otkopa, I bio je kamen nekim delom vec utaban ali tada tamo uopste nije bilo masina. Sem kamiona. E sad sto se njihove cirkulacije I broja tice. Pre 4 meseca su isli ka tamo jer su na petlji Ub ulazili na autoput. Sada ne znam dal je taj deo zatvoren pa da kao sto ti mislis idu da rade tamo a ne samo da izadju sa gradilista. Od toga zavisi I odgovor na tvoje pitanje, I optimizam. Da, na oko uvek deluje da ih je puno, ali nije onda jasno sto nasipanje ide tako sporo ? Ako ima tolko kamiona, zar ne bi bilo logicno da je tih 1-2km za proteklih 6 meseci vec odnelo I stavilo vecinu materijala, a ne da sad vidimo da ni sve otkope nisu zavrsili? Nije mi palo na pamet to pre par sedmica da ni otkope nisu zavrsili, inace bi drugacije tada komentarisao. Dakle, masina ocigledno da ima malo na slikama, a da li su kamioni ili drobilice usko grlo, ne znam. Samo znam da se kopa sporo, I da se tampon stavlja presporo. Ako je kamen usko grlo, trebali su svim drobilicnim postrojenjima u radijusu 100km indirektno narediti da je autoput prioritet, angazovati vise kamiona I masine, pa da vidite kako bi sad bilo pri kraju. I onda se otvara pitanje gde su sad njihovi Nukleusi, Interkopovi, Inkopovi, Miljkovici ... I druge firme za izvlacenje para iz kredita ? Sto ministarka ne juri sad njih da im stave svu raspolozivu mehanizaciju na raspolaganje, nego juri Kineze, da rade ovu "srpsku" deonicu? Pa sto je ovde dala posao Kinezima, ovo nije iz kineskog kredita radjeno, nego iz srpskog budzeta? Namerno kazem "njihovi" jer je ista shema Interkopa iz Tadicevog vremena I ovih Nukleusa sad iz Vucicevog. Ista skola, iste sheme, isti ucitelji, iste gazde. Kurta I Murta koji se tuzakaju pred gazdom, stranim sluzbama koga od njih dvoje da stavi za namesnika Srbije, s tim sto ga ovde gazda ne placa direktno nego mu ovako daje da krade, pa je cena 1km pre 10tak godina u ravnici bila npr 3 mil evra , a sad je 7. Zato Moravski koridor je pre par godina trebao kostati oko 500 mil evra, a sada 50% skuplje.
I na kraju, ne mogu da zaboravim osmeh Kineza iz CRBCa kad mi je rekao "znas, to ce biti samo pocetak radova za vas narod". I oni su brzo naucili kako se ovde vlast ophodi prema narodu I kolko ga postuje. Jedino sto mi je od sramote tada bilo preostalo je da kazem."znam, znam" I da brzo skrenem na drugu temu, da bi sto krace bio deo stada na koga se ta predstava "ceremonije" odnosi...

Pametan si čovek, ali nekad tako brzopleto reaguješ...

Kako to misliš da "indirektno narediš" kamenolomima da rade za ovog izvodjača i ovaj projekat? :D

Ta vremena su prošla prijatelju.
Kamenolomi su privatni (privatizovani), a ja ako plaćam koncesiju državi, zabole me za njihove probleme jer su KRALI !

Pri tom, ako kamenolomu narediš da radi za ovo, on neće moći da ispoštuje svoje ugovorene obaveze prema onima sa kojima ima ugovor.

Dalje, ista je priča po pitanju izvodjača, ili kako ti kažeš "angažovati kamione, mašine"...
Stavi se u položaj nekog ko ima mašinu. Hoćeš li čekati slobodan, ili ćeš gledati da nađeš posao za svoju mašinu u sezoni?

Mislim, kapiram ja tebe potpuno. I delim tvoju frustraciju svim lopovlucima, bahacenjem, fuserajem i svim sličnim, što nam trenira živce.
Al Jbg, nije baš tako jednostavno kako izgleda.
Jer da jeste, ovi što su bili izvodjaci prvo ne bi propali, a drugo ovi preostali ne bi ignorisali poziv da isprave nedostatke...
Očito da oni znaju još nešto, što je javnosti (nama) nepoznato i što im daje argumente da se tako ponašaju.

Šta nama preostaje?
Pa... Da pizdimo, ništa drugo.
Jer jedino mesto gde mi ovo možemo da ispravimo je glasačko mesto!
Al tu već ulazimo u politiku, pa.... ;-)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Kinezi su koliko se sećam plaćeni debelo, čak 10 miliona evra, za ovu glinenu, tako da su plaćeni za daleko veću angažovanost, za te pare ovo je moralo da se završi za 3-4 meseca.

Možda je i problem što su im ovi stavili neki dugačak rok, umesto da odrede kraći da se brže završi, pa Kinezi onda naravno rade lagano i poštuju svoje obaveze iz ugovora, ne bi me čudila ni takva glupost od "naše" strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612858#p612858:325owk26 je napisao(la):
bokili84 » Sun Mar 31, 2019 9:14 pm[/url]":325owk26]i ja sam gledao sada slike sa satelita i vidi se napresak definitivno i ispred tunela gde je asfaltirana i druga traka a i na delu glinene. Mislim da ce sve ovo da zavese do 1.6. i da puste komplet u saobracaj...

... aprililili

:grand:
 
Laki, da logicno je to sto kazes, ali u putarstvu drzava daje poslove (ona je poslodavac za gradnju puteva), tako da ima indirektno alat da utice na putare. Veliki deo kamenoloma su privatizovali njihovi ljudi takodje (npr Interkop iz Tadicevog vremena je tada kupio ako se ne varam 6 kamenoloma). Opet stavljam "njih" zajedno jer je to ista skola, isti sistem, iste strane gazde (ni jedni ni drugi ne kriju da mastaju da im glavni grad bude Brisel, da im pare stampa Frankfurt...a to su samo par pokazatelja koji se vide na povrsini da imaju strane gazde, protiv kojih se I Evrpljani, hvala Bogu, sve vise bore da se oslobode parazita). A naravno da je putarstvo povezano sa politikom, gde se gradi put bez politicke odluke? Jer kao sto rekoh drzava finansira. Tako da je nemoguce to odvojiti od politike, a onda I namestanja poslova, izvlacenja para za stranke, pljacke naroda, sticenja prethodne garniture od sadasnje za ukradeno da sutra kad oni opet dodju stite ono sto sam ja ukrao (sto rece Vucko: resavacemo svoje nesuglasice olovkama a ne Terazijama) itd. Nisu nasi ljudi bas tolko glupi da nemamo dobre inzinjere, putare, ekonomiste... da ovo dobro organizuju ali svi se pitaju kako onda da nisu ti najbolji, nego najgori I nesposobniji na nadleznim mestima (npr ova glinena je blagi haos, ne mesecima, vec godinama)? Pa iz prostog razloga sto su ovi nagradjeni kao najposlusniji u sistemu prema stranim gazdama, a ne prema narodu ili nama ovde koji svi vidimo ocigledne stvari I pitamo se kako je ovo sa glinenom moguce. Ovaj narod nema veceg neprijatelja od maskirane u vlast mafijasko-reketaske organizacije, koja je deo medjunarodne kriminalne grupe, jer riba smrdi od glave, nemoguce je ove stvari, pa ni glinenu razumeti, bez razumevanja citavog sistema.
 
evo i Ubske petlje koju sam slikao po povratku sa glinene deonice
pogled prema Obrenovcu
do Beograda 39km, do Obrenovca 25km...

pogled prema Lajkovcu i isključenje za UB


ako sam dobro primetio na ovoj slici ispod, pravi se naplatna kućica...
posle koje možete za BGD ali za Čačak još ne, jel će te upasti u glinu... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Prolece tako pozitivno nam deluje na Plecka! Covek definitivno explodirao :pob: :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612926#p612926:3s9sbmpz je napisao(la):
plećko » 01 Apr 2019 08:01 am[/url]":3s9sbmpz]
do Beograda 39km, do Obrenovca 25km...
Ovo deluje kao idelna lokacija da su umesto ovog bez veze prevoja i ogranicenja 80km/h napravili tunelcic preko koga bi ove zivotinje na koje znak upozorava prelazile.
 
Mislim da je ovo privremeni znak jer nije stavljena zicana ograda .Otuda zivotinje na putu a ovo je bilo namenjeno parcijalnom pustanju trase od koje su odustali.
 
Al smo vredni danas! I to na praznik! :laugh: EKSKLUZIVA :pob: PAKOVRACA PRVI PUT!!!!! :gobb:
Evo i LJikaca iz Pakovrace kao najnoviji clan foruma salje svoj deby doprinos, a ja samo prenosim te svi plusici za Ljikacu! :sesir: Pogledajte prilog 4To je pripremljen prostor za izgradnju kampa za kineske radnike Pogledajte prilog 3Da se zna ko je ko!Pogledajte prilog 2 Oni koji prolaze kroz Pakovrace znace bez ikakvih problema gde je tacno ovo parce magistrale na putu iz Cacka ka Ovcar banji i dalje ka PozeziPogledajte prilog 1Ono tamo iza je privatna parcela neko stovariste koje je tu godinama i mislim da ce i ovaj put preziveti iako je tik uz trasu buduceg nadvoznjaka koji se nastavlja sa mosta preko Z. Morave, pa preko petlje i magistrale!Upravo od kraja tog stovarista uzvodno krece trasa gotovo paralelno sa rekom i na tom prosirenju su radovi locirani!
Ljikaca jos jednom hvala i tebi i tvojoj sestri, dobro nam dosle i nadamo se da ce te nas redovno informisati :sesir:
NA DANASNJI DAN SA SIGURNOSCU TVRDIM DA CE SVE BITI U ROKU I NA VREME :laugh:
 
Onda za tebe nema + šalim se,ona nek napiše utiske ,a svi ćemo je nagraditi ( lepo je kad vidiš da se nekome tvoj post dopada).
Na satelitu to deluje tako sitno,ali uzivo deluje mnogo veća površina, dobro ,neće sad praviti teniski teren ,ali i ovo nasuto je velika povrsina.
Za te radove uzvodno- na žalost odmah odatle se nastavlja drveće i šiblje pored puta i nema mesta za zaustavljanje pa će i slikanje biti teže, šteta što most nije baš tu gde je kamp bilo bi idealno...ali procice mnogo vode dok se budu videli radovi za slikanje.
Bravo Ljikaca!
He he he jel to PRVI APRIL pa tvrdi da će sve biti na vreme? Nemoj se igrati sa našim živcima i ovako vlast nas zeza sa rokovima Hahaha
 
Vrh