Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pa normalno da nema nigde radnika kada je deonica otvorena krajem prošle godine, kako je ministarka i obećala. Nije mi najjasnija logika, onaj koji laže se sad ljuti na druge jer lažu ?
 
Opet ja i opet nadvožnjak kod Obrenovačke petlje. Danas
1eaab7304655ec6d43e4105fe298c4b6.jpg
5c42acc23db5b6e9a61838d8df1bdda2.jpg
8eed4ee92070207a096a7800f0e75dec.jpg
02d8ace054b3163ca71d37c917caa44f.jpg
8e9f711b6cb4be9f32b537c346da7ee0.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Druze samo ti stavljaj slike tu se i radi vidi se uvek napredak.
 
A zašto obilazi radove kad imaju kamere? ! Zar ne najavljivase da će kontrolisati radove 24h ....Sta sad bi?!

Hvala za slike i od mene!
 
Šabić ih zeznuo za kamere. :D
Ovi postaju komedija. Šti ne ugrade GPS u svaku mašinu , radnika pa nek plaćaju po učunku.
 
Ne samo da do letnje turističke sezone neće završiti 'glinenu', kao ni obe tunelske cevi, nego ni do kraja godine neće završiti petlje kod Obrenovca i kod Surčina.

Poražavajuće je što višegodišnja kašnjenja i visestruki aneksi (a to košta mnogo) više nisu ni "vest" u Srbiji.
Vest bi bila da se nešto otvori u roku ili sa nekim malim, razumnim kašnjenjem.

Da stvar bude gora, tako je i na južnom i istočnom kraku K10, na Y kraku ka Kelebiji, na Beogradskoj obilaznici (sa akcentom na Strabag i most preko Save kod Ostružnice).
Pa čak i najobičniji program obnove magistralnih puteva, za koji su obezbeđena sredstva nije sproveden ni 15-20 % a u završnoj je godini.

Dal smo mi normalan narod i normalna zemlja?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Za juzni krak koridora 10 se cini i da mozda stignu da otvore pre letnje sezone. Sto naravno i ne mora da znaci. Po prici samo je ostalo kilometar auto puta da se zavrsi a svi ostali radovi su vezani samo za ojacavanje i sredjivanje kosina sto i jeste generalno najveci problem na tom kraku. Posle pucanja porpornog zida ne smeju sebi to opet dozvoliti pa mislim da su te radove maksimalno ‘zategli’ a koliko ce im trebati vremena da to sve odrade kako treba je drugo pitanje ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Videćemo za petlje, još je rano da se prognozira. Surčinska je više odmakla ali je i veća.
Koliko vidim na glinenoj je nasip sa krupnijim agregatom prilično urađen. Realno to sa lepim vremenom može brzo da se spakuje. Verovatno otežu jer ne moraju da završe pre tunela. Biće jedno otvaranje za celu trasu od Obrenovca.
 
Ma zavrsice se glinena pred izbore. Hiljade bilborda i sati reklama ne mogu da se porede sa zavrsenim autoputem. Sva kasnjenja se brzo zaborave kada se krene autoputem i u toj euforiji zna se za koga se glasa. Nekad su se gradili putevi pred izbore, a sad su otisli korak dalje i vise nije bio posao samo uraditi autoput, negi i ispraviti greske prethodne vlasti i izboriti se sa sa raznim izvodjacima oko kasnjenja... Zato su ubaceni ovi "obilasci" radova.
 
Da li se zna (tj. da li je utvrđena) trasa posle Čačka?
 
Plus za slike.
Deluje da nije bilo nekog napretka zadnjih 4-5 meseci. Posebno ovo na slici br 5. ispred tunela, zatim oni nedovršeni bukobrani stoje već xy meseci, zatim ne vidim elektromašinsku opremu niti njeno postavljanje u tunelu...
 
Mozda su slike od pre 4-5 meseci ? :mrgreen:
naravno + za Aleksandra i dobro dosao na forum mada se registrovao jos u novembru :)
 
A za šta služi ona zelena mašina? Vidim da radi zaustavnu traku jel da?
Tunel nek puste ovako sa sijalicama ovim i gotovo . ( šalim se)

Veliko hvala za slike!!!!
 
Miro dobro je videti zelenu mašinu tj takozvani finišer koji "postavlja" asfaltnu podlogu. Više o samoj mašini može reći Earth.
 
E hvala kolege forumasi! Dobra je stvar ako su krenuli asfaltiranje i to nije jos ni mart,cudi me da i rade jer tunel neće skoro izgleda.
 
Pa dobro, sem kao ukras, može da služi i za asfaltiranje :) Inače Mira ima jedan specifičan, suptilan način komunikacije koji ja jako poštujem, pa možda na prvi pogled nekome može delovati da ona nešto ne zna, ali u stvari ona zna ("zelena mašina radi zaustavnu traku"). Ja ne znam kolko to ljudi vide u njenim postovima, ali ja to vidim kroz svaki njen post. Ona nema nametljiv stil, ne raspravlja se, ne svađa se, ne ulazi u konflikte direktno, već na poseban način izrazi svoj stav, navede da se nešto kaže, podstakne... svaka čast i poštovanje za Miru koja se isto tako prema svakom članu ovde uvek odnosi sa poštovanjem i dobrom namerom :sesir: I koja siguran sam zna šta radi zelena mašina ali u njenom stilu pita :)
Ovo sam ranije pisao, većina je već čitala, ali pošto me Igor pozva, evo ukratko: finišer ili na engleskom - paver. Može za stabilizaciju tla ili za asfalt najčešće. A sfalt - "ne spada". Sastoji se od : lepljivog crnog naftnog bitumena koji spaja agregat (kamenčići, pesak...), kao i filera (sitni popunjivači praznina agregata) i dodataka (lepci, polimeri, omekšivači, reciklirani proizvodi...). Takav miks vrućeg asfalta se kamionom donese iz asfaltne baze, sipa u koš finišera, koji na dnu ima prenosnu traku koja asfalt dalje vodi do spirale koja okrećući se ravnomerno celom širinom pegle razastire asfalt na tlo koga onda pegla sabija i utabava, pre nego što dođu valjci da utabaju tako izliven asfalt. Finišeri mogu biti na točkovima (brži ali slabiji, širine asfaltiranja do oko 8 metara) ili na gusenicama (sporiji ali jači širine asfaltiranja do oko 16 metara). Brzina asfaltiranja oko 4-20 metara u minuti. A zavisi od donete količine asfalta, tražene debljine asfaltne podloge, vrućine, gustine, segregacije asfalta, šavova gde finišer staje i kasnije nastavlja.
 
Earth,, Niko,moram ovako javno veliko HVALA da vam kažem! Nisam znala šta tačno radi mašina,ali u pravu je Earth, barem sam poziciju pogodila hihihi.
Ja sam jedna od retkih ženskih osoba na forumu ( javno se tako deklarisem). Vas dvojica čak i znate ko sam preko fejsa i nije teško ni saznati jer svoje ime koristim ovde. Pri tome sam stvarno izvan svih ovih poslova oko gradnje AP,a često komentarisem ,pa se plašim da ne lupetam previše.
Sve to iz razloga jer sam prepoznala jedan fantastican forum sa ovim temama, ljude koji ne osudjuju nas neuke,a veliki su zaljubljenici u svaki metar gradnje u našoj zemlji kao što sam.i ja.
Ovde je odlicno biti forumas i nadam se da ću biti u prilici da vam svima uzvratim nekim slikama i izveštajima kad se krene sa izgradnjom do Pz.
Ono što sam čula je da se ovde kod nas sad najpre nesto oko katastra radi ,tj da se traži dosta podataka sa te strane od niih,verov oko eksproprijacije jer koliko znam nije uradjena. Da imaju ili se ocekuje veliki pritisak u smislu posla koji ce imati.

Earth hvala za svako objašnjenje,bez preterivanja mogu reći da su njegovi tekstovi i tumacenje doprineli jos većoj posećenosti ovde,a meni je prvi on poželeo dobrodošlicu!
Nikova tajna izviđanja pamtim jos od 2017 kada glinena tek počinje da biva aktuelna,a on je medju prvima saznao za te probleme od meštana.
Hvala svim forumasima
Nadam se da ću vam ja prenositi samo dobre vesti !
 
Vrh