Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ербас транспортује крило авиона А380 без икаквих проблема са таквим приколицама кроз насељена места са обичним улицама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414682#p414682:2dyb37yq je napisao(la):
Earthmoving » Sub Nov 05, 2016 11:46 am[/url]":2dyb37yq]
file.php

Да ли постоји слична мапа за деоницу од Чачка до Пожеге?
 
Nisam viđao do sad. Gornju sliku je odradio kolega sa ovog foruma spojivši detaljan plan sa google mapom. Ja nisam do sada video takav detaljan plan za Čačak-Požega. Nije mi baš neki odgovor ali ja imam samo ovo za tu deonicu
 
I evo nešto od CIP-a što je meni bilo zanimljivo, a o čemu se ovde ranije raspravljalo i bilo nedoumica. Na primer
- Na gore pomenutoj deonici Čačak-Požega planirana su 3 tunla: Trbušani, Laz i Munjino brdo
- Ograničenje brzine na deonici Novi Beograd-Surčin je planirano na 80 km/h
- Od Požege do Crne Gore dužine 106 km planirano je 6 traka za ograničenja brzine 100km/h i 120km/h, kao i 4 petlje: Požega, Arilje, Ivanjica, Duga Poljana
- Od Požege do Republike Srpske dužine 60,6km planirano je takođe 6 traka za ograničenja brzine 100km/h, kao i 5 petlji: Požega, Zlakusa, Mačkat, Kremna i Kotroman.
 
Prema onome gore iz CIP-a ja bi pretpostavio da su ta 3 tunela na deonici Čačak - Požega na ovim mestima. Trbušani znamo gde su ali ne znam za ona druga dva tunela: Laz i Munjino brdo, pa pretpostavljam da su na ovim mestima.
 
знајући тај део, може да се уради само са једним тунелом (Муњино брдо), највише два. тунел у Трбушанима је непотребан, ту нема великих брда која не могу да се обиђу. тунел Лаз, не знам где су га замислили. ако је између Паковраћа и Марковице, може и без њега. ако је између Марковице и Негришора, онда може као cut&cover, јер је то мало брдо између. али опет, без тачне путање, тешко је рећи
 
Mislim da se tunel Trbušani radi zato što su izračunali da im je tunel jeftiniji od nadvožnjaka preko lolaknog puta plus velikog broja eksproprijacija sa kućama.
 
Beograd -- Skupština Srbije potvrdila je Ugovor o oko 198 miliona dolara zajma od kineske Eksport-import banke za izgradnju deonice auto-puta Sučin - Obrenovac. Kredit je uzet po kamatnoj stopi od 2,5 odsto godišnje, a primalac tog kredita je Ministarstvo finansija. Radovi na izgradnji nove deonice Koridora 11 između Surčina i Obrenovca, u dužini od 17,6 kilometara, trebalo bi da počnu u martu sledeće godine. Ugovoreno je da radovi traju 32 meseca, a izvodiće ih China Communication Construction Company, pišu Večernje novosti. Ugovorom je predviđeno učešće kineskih partnera u tom projektu od 51 odsto, a domaćih firmi 49 odsto.... http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1214832
 
Ja sam izgleda glup. Da li hoće neko da mi objasni kako ću onda ja iz Starog grada da stignem u Čačak? Preko Surčina?
 
Старим путем до Обреновца. Или:

1) Мост на Ади - Јурија Гагарина;

2) Мост на Ади - УМП - Тошин бунар - Војвођанска;

3) Газела - Аутопут - Добановци - Сурчин.


По мени најбоље под 2).
 
Nekako mislim da će svi ići starim putem neko okolo naokolo, jer je tu bliže od svih drugih varijanti.
Nisam mnogo išao Ibarskom, ali nekako imam utisak da većina ljudi ide do i od Beograda...
 
Па нормално. Некако сам најближи ставу да је, ако се желела избећи санација клизишта Дубоко, требало градити аутопут трасом Ибарске.

Најгоре од свега је што мислим да ће, с обзиром на близину петље Сурчин петљи Добановци, много људи користити аутопут ка Шиду за везу са Чачком и Ужицем?! Ето нама још једног правца који се, као у левак, улива на Газелу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425339#p425339:15kfrtkd je napisao(la):
Pendolino » Sre Dec 28, 2016 12:42 pm[/url]":15kfrtkd]Ja sam izgleda glup. Da li hoće neko da mi objasni kako ću onda ja iz Starog grada da stignem u Čačak? Preko Surčina?
Verujem da većina Beograđana ovaj deo autoputa preko Surčina neće koristiti. Za mene je ovo rešenje na levoj strani Save skroz pogrešno. Znamo svi da je klizište kod Uba ozbiljan problem, ali mislim da je sa ovim budžetom od 200 miliona evra moglo da se reši.
 
Mislim da se ovde sve vreme zaboravlja da autoput nije samo za Beograđane :D U suštini, stanovnici leve obale Save, pa čak i leve obale Dunava će verovatno ići preko Surčina, a ostatak starim obrenovačkim i to je u suštini super, jer se razdvaja saobraćaj. Za nekog ko ide iz Novog Sada, Šapca, Sombora, Subotice, varijanta preko surčina sasvim odgovara. Oni koji idu sa istoka, mogu da biraju da li će sa obilaznice da se isključe na obrenovački put ili će sve vreme autoputem, nije drastična razlika u kilometraži, a i vremenski je verovatno slično. U svakom slučaju, nije nikakva tragedija, čak ima i neke pozitivne stvari, pa ko zna, možda se jednog dana autoputizuje i pravac ibarske. Ovako ibarska ostaje kao dobra alternativa.
 
Kad se završe, deonice od Mosta na Adi preko Tošinog Bunara ili Jurija Gagarina - Surčin - Obrenovac će biti duge oko 32 i 31 km i sa planiranim ograničenjima (60km/h do izlaska sa NBg, 80km/h Vojvođanska-Surčin, 120km/h Surčin-Obrenovac) te će se od Mosta na Adi do Obrenovca stizati za 26 i 28 minuta (bez semafora, sa poštovanjem ograničenja)
I pre završetka deonice Vojvođanska-Obrenovac moći će da se ide starim Obrenovačkim putem i od Mosta na Adi do Obrenovca ima oko 25 km, pa se stiže za sličnih 25-30 minuta u zavisnosti kakva je gužva između Umke i Obrenovca.
Dakle kad se završi deo od Vojvođanske do Obrenovca, taj novi put će biti duži od referento uzetog Mosta na Adi za oko 7km , vreme putovanja će biti slično ali mnogo predvidljivije sa sigurnijom i opuštenijom vožnjom nego starim Obrenovačkim putem.
Sa poštovanjem ograničenja, od mosta na Adi do ulaska u Čačak (tj. Preljine) bi se trebao stizati za oko sat i po vremena već od kraja 2017. godine (koji mesec ranije ili kasnije) kad Kinezi završe Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig.
 
I vezano sa levom obalom Dunava koju Mihailo pomenu, mislim da bi izgradnjom svega 10-15 km (u zavisnosti dal do Jabučkog ili Novoseljenskog puta) dole na slici, južni Banat (Pančevo, Vršac...) bio lepo priključen na ceo K10 i "K11". Ova deonica je mnogo kraća i jeftinija od dela Beogradske obilaznice Bubanj Potok -Pančevo koji ko zna kad će i kolko da se gradi, pa bi sa ovom relativno malom investicijom dobar deo Srbije za godinu dana gradnje dobio mnogo i bio povezan na mrežu autoputeva. Ne bi morali kao sad da prolaze kroz Pančevo ili čak i Beograd.
 
Odličan predlog Earthmoving, nadam se da će se i neko iz ministarstva saobraćaja setiti toga.
 
Sto kazete, mala investicija u odnosu na neke druge projekte, a znacila bi dosta.
 
Projekat za to je napravljen pre par godina, zato trenutno i postoji ono naglo skretanje ka Ovči jer pravo će se ići ka Pančevu.
Mislim da je taj put ucrtan i na onoj CIP-ovoj karti Beograda sa sajma građevinarstva.
 
Одавно се о томе причало, чак се и овде помињало. Мислим да је идеја да се на будућој новосељанској петљи (између ПА и БНС) тај пут настави ка будућем мосту Винча - Старчево. Када и како ће до тога доћи, то је већ друга ствар. Истина је да би се већ сада много добило изградњом 15-ак километара пута и спајањем са вршачким путем.
 
Pre neko vece sa isao na Zlatibor, krenuo sam u 21.00 sa semafora u Zarkovu, nije bilo guzve zaista, vozio sam malo iznad ogranicenja i u cacku bio u 22.35.

Koliko km ima od Vojvodjanske (kruznog toka) do Preljine?
 
Kružni tok u Vojvođanskoj-Preljina, mislim 130 km: 9,4km (Vojvođanska-Surčin) + 17,6km (Surčin-Obrenovac) + 12km (Ub-Lajkovac) + 50km (Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig) + 40km (Ljig-Preljina) plus po koja decimala ovih zadnjih deonica.
 
Vrh