Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

dobri_samaricanin":t8ukge0a je napisao(la):
slažem se da brzina ubija.
ali ne ubija 10-20km/h preko ograničenja.
ubija 50km/h preko ograničenja.
broj poginule dece u nato bombardovanju je 89.
broj poginule dece u saobraćaju u 2015toj je 14.
godišnje pogine oko 600 ljudi u saobraćaju, što je skoro 3 puta manje nego krajem osamdesetih, sličan promet tj broj vozila i ljudi.
bolji su automobili, bolji su putevi, ograničenja su slična.
ali ne ginu svi zbog brzine.
ginu zbog ne vezivanja pojasa, vožnje dece van dečijih sedišta.
neki id*** voze malu decu i na prednjem sedištu i u krilu vozača.
neki id*** voze 200km/h AP ili 100km/h u gradu.
kada bi se svi takvi procesuirali i vodili kao ubistvo u pokušaju i slali malo i u "Lazu" na neko duže vreme, broj poginulih bi se prepolovio.
90% ljudi voze kako treba
10% ljudi pravi probleme i njih treba sankcionisati a ne onih 90% ljudi, pooštravajući im ograničenja.
kao kad neko razbije prozor pa se kazne svi iako svi znamo ko je razbio prozor.
kaznite oštro krivca i prozori se neće razbijati.
pooštriti značajno malus kod osiguranja ali i bonus i to će uticati na bezbednost.
bolje označiti raskrsnice, staviti video nadzor svih većih raskrsnica, usmeriti uključivanja i isključivanja na mostove plastičnim barijerama, kako se ne bi ljudi ubacivali i u poslednjem trenutku donosili odluku.
usporiti saobraćaj blizu škola i gde ima puno pešaka.
denivelisati raskrsnice gde god je moguće, pretvoriti ulice u jednosmerne gde god je moguće, ukiuti leva skretanja gde god je moguće.
povećati broj kružnih tokova a smanjiti broj semafora.
Pa nije baš da 90% vozi kako treba a da 10% pravi probleme svima:

https://youtu.be/OgBjSSiNIPE
 
U toj ulici, u suprotnom smeru skoro svi poštuju ograničenje, jer postoji kamera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423724#p423724:1nvk2qbq je napisao(la):
direktor » 18 Dec 2016 06:33 pm[/url]":1nvk2qbq]Znaci kamere i sa ove strane i problem rijesen

Nema sumnje. Kamere dosta toga rešavaju + veoma brzo opravdaju trošak.
 
U Austriji su ograničenja u naselju 50 km/h, van naselja 100 km/h, na autoputu 130 km/h.
Ako bi broj poginulih zavisio samo od visine ograničenja brzine onda bi najviše poginulih na putevima bio u Austriji ali koliko ja znam to nije tako.
Njihova policija toleriše 10% prekoračenje brzine ali ako voziš više od ograničenje + 10% bolje da te nema, kazne su jako velike (i preko 1000 EUR).

Kod nas su ograničenja prestroga, zakoni se ne poštuju, još uvek je korupcija policije velika, a i kazne su smešno niske.
Prekoračenje od 61 km/h do 80 km/h (od dozvoljene brzine, van naselja) je 15.000 do 30.000 RSD plus 6 kaznenih poena.
Za duplo brže od dozvoljenog kazna 7.500 RSD ako platiš u roku 7 dana.
Poznam dosta ljudi koji su imali i zabranu vožnje na 1 ili 3 meseca pa su opušteno vozili 'bez vozačke'.
Mi smo čudan narod, koji ništa ne poštuje.

Ako ovi propisi još uvek važe:
http://www.propisi.com/prekoracenje-brz ... oliko.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423730#p423730:2vly1f2e je napisao(la):
ink » 18 Dec 2016 19:12[/url]":2vly1f2e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423724#p423724:2vly1f2e je napisao(la):
direktor » 18 Dec 2016 06:33 pm[/url]":2vly1f2e]Znaci kamere i sa ove strane i problem rijesen

Nema sumnje. Kamere dosta toga rešavaju + veoma brzo opravdaju trošak.

Kamere su dobro rešenje samo ako im se često menja lokacija.
 
ink":2e5biucr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423618#p423618 je napisao(la):
laki72 » 18 Dec 2016 10:48 am[/url]":2e5biucr]@severian
Odlican post.

Postalo je malo previše očigledno da Laki bahato vozi po autoputu i traži opravdanje za to :twisted:
Ajd molim te prosvetli me na osnovu cega si dosao do tak og zakljucka? ;) :D


E sad, pre nego se (nadam se) vratimo temi o autoputu A2, moram da dodam i ja nesto.
Kada pricate o nestecnim statistikama uzmite u obzir koliko ljidi se kod nas vezuje sigurnosnim pojasom. Uzmite u obzir i to da se pozadi niko ne vezuje. Dodajte na to broj onih koji su teske saobracajne nesrece izazvali pod dejstvom alkohola, ili drugih opijata...
Dodajte na to i stotine idiotskih saobracajnih resenja (tipa petlja Orlovaca), dodajte ocajnu vertikalnu i jos ocajniju horizontalnu signalizaciju.
Dodajte i celave polovne gume u sred zime!
E sad sve to saberite pa oduzmite od ukupnog broja saobracajnih nesreca.

I to sto ste dobili...
E pa ni to nije sve uzrokovano prebrzom voznjom.
Jer onaj mali kr**** sto je sa BMW-om uleteo u Dunav...
To nije bila posledica brzine, vec posledica bahatosti, posledica kucnog NEvaspitanja i posledica sistema koji ne funkcionise.

I da, da ne zaboravim. Obuka i edukacija. Nula (0) !!!
Pola "beogradjana" kada izadje na otvoren put sa vise traka ne zna da je desna za saobracaj, a leva 'preticajna'!
Pola vozaca iz ruralnih oblasti ne smeju da voze kroz bilo koji veci grad!?
O cemu onda pricamo?

I da NARAVNO da nerazumna ogranicenja, kao i NEDOSTATAK DOSLEDNOSTI nisu dobri.
A u kobinaciji su katastrofa!
Jer ako vas u Milosa velikog saobracajni policajac 'ubrzava' dok vozite 50km/h (koliko i jeste ogranicenje), onda ne moze od vas ocekivati da kod sajma postujete ogranicenje.
Nema selektivnog prava i pravila!!!
To je osnova svega.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A koliko ljudi u Srbiji ima tehnički ispravno vozilo?
Poznam bar 10 ljudi koji svoje vozilo nikada nisu odvezli na tehnički pregled.


I šta sada trebamo svi da ispaštamo jer policija bahatima i nevaspitanima koji vozi i 50% brže ne može da stane na kraj?
Takvi ljudi su jednostavno odgojeni da ništa ne poštuju, a policija i sudstvo svojom korumpiranošću i nedoslednim sprovođenjem zakona takvim ljudima sve toleriše i ohrabruje ih da prave još veće gluposti, a pošten narod koji vozi 13 km/h brže od dozvoljenih 80 km/h u tunelu na novom autoputu kažnjava.
 
Koliko vozača zna elementarne saobraćajne propise ? Nek urade revizije ovih vozačkih dozvola za 12 000 din.
Na auto putu veće probleme izazivaju spori vozači koji se uvek / kao po nekom pravilu prebacuju u levu traku bez obzira što u njoj nekog već ima.
Druga stvar bilo je britansko istraživanje koje je pokazalo da su veći rizik vozači koji voze ispod ograničenje u odnosu na kategoriju koja je do 8 km/h (5 m/h) preko ograničenja.
Put kočenja sa 150 km/h je nekad i troduplo (uglavnom x 2 1/2 ) duži u odnosu na kočenje sa 100 km/h (zaustavni još duži).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423735#p423735:1j4ismzg je napisao(la):
laki72 » 18 Dec 2016 07:40 pm[/url]":1j4ismzg]

E sad, pre nego se (nadam se) vratimo temi o autoputu A2, moram da dodam i ja nesto.
Kada pricate o nestecnim statistikama uzmite u obzir koliko ljidi se kod nas vezuje sigurnosnim pojasom. Uzmite u obzir i to da se pozadi niko ne vezuje. Dodajte na to broj onih koji su teske saobracajne nesrece izazvali pod dejstvom alkohola, ili drugih opijata...
Dodajte na to i stotine idiotskih saobracajnih resenja (tipa petlja Orlovaca), dodajte ocajnu vertikalnu i jos ocajniju horizontalnu signalizaciju.
Dodajte i celave polovne gume u sred zime!
E sad sve to saberite pa oduzmite od ukupnog broja saobracajnih nesreca.

I to sto ste dobili...
E pa ni to nije sve uzrokovano prebrzom voznjom.
Jer onaj mali kr**** sto je sa BMW-om uleteo u Dunav...
To nije bila posledica brzine, vec posledica bahatosti, posledica kucnog NEvaspitanja i posledica sistema koji ne funkcionise.

I da, da ne zaboravim. Obuka i edukacija. Nula (0) !!!
Pola "beogradjana" kada izadje na otvoren put sa vise traka ne zna da je desna za saobracaj, a leva 'preticajna'!
Pola vozaca iz ruralnih oblasti ne smeju da voze kroz bilo koji veci grad!?
O cemu onda pricamo?

Čekaj bre, ti bi na sve to što si nabrojao (i sa čim se potpuno slažem) dopustio ljudima da voze još brže?!?

E da, inače se slažem da smo sleteli s teme ko bahati vozač koji je pod uticajem alkohola izgubio kontrolu nad svojim vozilom. Igore, oprosti nam, nismo znali za ograničenje. :D :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423713#p423713:17awg52i je napisao(la):
Bukira » 18 Dec 2016 06:10 pm[/url]":17awg52i]U toj ulici, u suprotnom smeru skoro svi poštuju ograničenje, jer postoji kamera.

Svi uspore pred kameru i dodaju gas čim je prođu.
 
20.12.2016. Obrenovac, most preko Kolubare... betonski elementi nad vodom postavljeni, ostaje druga strana da se montira, ali postoji problem kako prebaciti grede na drugu stranu obale, kroz grad je jako komplikovano jel već na ulazu u Obrenovac postoji kružni tok...
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
I zamolio bih ove iznad mene da ako nemate o čemu da pišete da to ne radite u ovoj temi...
 
@Plecko
Ovo o 'problemu' zvuci malo nerealno.
Jel to konkretna informacija od izvodjaca, ili neka tvoja pretpostavka?

Inace, plus za fotke i kaci ih sto cesce.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki72, kad dođem do ovog gradilišta pričam malo sa svakim, ovo su mi preneli radnici koji rade na postavljanju ovih greda, biće problema oko transporta ovih greda na drugu stranu obale jer one moraju da se transportuju kroz jedan deo Obrenovca koji je jako urban, a problem će nastati u manevrisanju, tj. skretanje iz jedne ulice u drugu, na ulazu u Obrenovac postoji kružni tok koji će im biti prva prepreka za savladavanje, tražili su asistenciju od saobraćajne policije koja im je odgovorila da će zbog toga doći do opšteg kolapsa na ulazu u Obrenovac, jer treba da se zatvori kompletan saobraćaj u oba smera u trajanju od 3sata samo za transport jedne grede, i da je to maksimum po danu... E sad razmišljaju neku drugu opciju tzv. namicanja ili guranje grede sa već montiranih greda.. Ali o tom poduhvatu ćemo malo sačekati...
 
Kada budu zavrsene Kineske deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig koje su ukupno oko 50km, koliko ce biti skracenje vremensko u putovanju BG-Preljina(recimo od Gazele ili Mosta na Adi).

Da li ce i ta deonica doneti i skracenje puta u kilometrima kao ova pustena Ljig-Preljina, koja je 9km i oko 25-30minuta kraca?

Nesto mi se cini da ce tesko dobitak u vremenu biti kao skoro pola sata sto je donelo ovih pustenih 40ak kilometara.
 
Meni će vremensko skraćenje biti oko 1,5 sat: Gazela-Obrenovac 30 min + Obrenovac-Preljina 50-60tak minuta (100km) , u totalu Gazela-Preljina sat i po , a do sad sam putovao oko 2,5-3 sata.
Kilometarskog skraćenja ne mislim da će nešto biti jer je duže preko Obrenovca, a skraćeno tunelom kod Ljiga, pa mu dođe na slično.
 
Kolko vidim na ovim slikama, stavljaju 8 greda po jednoj traci mosta, znači 16 po jednom rasponu. Sa one strane Kolubare ima još 3 raspona, znači 3x16 greda treba sa one strane reke, plus na slici još 16 sa ove. Ako bi prenosili grede i maximum im bila jedna po danu, trebalo bi im 48 dana da ih sve prevezu na drugu stranu reke, mada možda bi mogli više ako prevoze noću kad je manja gužva. U svakom slučaju, meni deluje da će most do proleća biti gotov.
 
Zašto su izabrali da most grade gredama ako ne mogu da ih prevezu do mesta gde ih je potrebno postaviti?
Postoje i druge tehnike gradnje mostova.
Naši o ničem ne razmišljaju jedan ili dva koraka unapred i onda se stalno nešto čude i tako od sitnice prave problem.
 
@plecko
Zvuci neverovatno, mada ko zna. Dal bi postavljanje krana resilo taj problem?
Ponavljam, prosto mi je neverovatno da poverujem da vec nije isplaniran nacin postavljanja (i transporta) pre izlivanja greda.
Sklon sam da pretpostavim da sagovornici nisu u potpunosti informisani o narednim koracima. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
cekaj plecko kada prodju kruzni tok mogu levo na obilaznicu koliko znam tu ni nema toliko saobracaja. i ne vidim problem da se saobracaj obustavlja toliko dugo jer se to vec radilo skoro. Jednom prilikom posete vodje cak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo malo svežije informacije, grede će se prebacivati u vremenu od 11,00 do 14,00 uz asistenciju saobraćajne policije, u jednoj turi će se prebacivati po dve grede i ako ne bude nekih većih problema možda okrenu još jednu turu tako da bi to bilo po četiri grede dnevno, inače grede su dugačke po 70metara i teške 50 tona, transportovaće se specijalnom prikolicom kojoj se zadnji kraj zabacuje tj. pomera pomoću džojstika...tako će se savladati kružni tok i sve raskrsnice na putanji kretanja.
Bulbulderac17":rxje6z9q je napisao(la):
cekaj plecko kada prodju kruzni tok mogu levo na obilaznicu koliko znam tu ni nema toliko saobracaja.Sent from my iPhone using Tapatalk
Ići će levo obilaznicom a posle skreću levo za Veliko polje ako ti je poznato (kod hrama) , a tu su uske ulice... ali se nadaju da će i to savladati...
P. S. za vikend nove slike od mene... :sesir:
 
Vrh