Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Licno se uopste ne slazem sa tom crno-belom retorikom.
Veoma pristrasno i subjektivno iznosite "cinjenice", sto opet nije nista cudno, svako od nas poseduje neku dozu subjektivnosti.
Ali kriviti drzavu, vlast i narod za sve sto se desava je totalni non sens.
Da ne bude zabune, apsolutno ne podrzavam trenutnu vlast ali reci da nista ne valja i da je sve crno, da smo svi lopovi, nesposobnjakovici, lezilebovici je u najmanju ruku neozbiljno i na nivou nekog klinca iz 4. razreda osnovne skole.
Meni licno ne prija kad dodjem ovde i umesto price o temi, zateknem na desetine postova i monologa na temu korumpiranosti, kako samo kao narod jadni, bedni, kako su lopovi svuda, cveta korupcija i slicno.
I niko ovde ne govori da je sve idealno ali dajte neki predlog, pokrenite neku inicijativu. Da li je neko od vas za promenu podigao dron, okacio fotku sa deonice kakva god ona bila, podelio neki mozda koristan/beskoristan link ili neciju izjavu vezanu za temu?
Za moj ukus je malo previse tog hronicnog pesimizma koji odise u skoro svakoj vasoj recenici. Ne pingujem nikoga posebnog ali znam da cete se prepoznati :)
Ili žmuriš, ili nećeš da vidiš ovoliku korupciju na svakom koraku.
Niko ovde nije rekao da smo svi lopovi, već da nam je država zasnovana na kriminalu.
A ako sam napisao da su službe koje organizuju održavanje puta preko Zlatibora, zašto ne razmisliš da je možda tačno. Da li si bio tada na putu? Saobraćaj je stao još na samom početku padavina dok je na putu bilo tek nekoliko cm snega. Isto se ponovilo tri dana kasnije. Tek sinoć su se snašli.
Nije svaki sneg isti. Sramota je da je stajao saobraćaj na tek nekoliko cm jugovog snega. Godinama svakodnevno vozim, godinama padaju snegovi, godinama gledam kako saobraćaj, lakše ili teže, ide po snegu, ali ovo prethodnih dana je bruka.
Kako da hvalim kad se kroz to videla nemoć i nesposobnost.
Kome je to dobro, svaka čast, neka mu.
 
Ili žmuriš, ili nećeš da vidiš ovoliku korupciju na svakom koraku.
Niko ovde nije rekao da smo svi lopovi, već da nam je država zasnovana na kriminalu.
A ako sam napisao da su službe koje organizuju održavanje puta preko Zlatibora, zašto ne razmisliš da je možda tačno. Da li si bio tada na putu? Saobraćaj je stao još na samom početku padavina dok je na putu bilo tek nekoliko cm snega. Isto se ponovilo tri dana kasnije. Tek sinoć su se snašli.
Nije svaki sneg isti. Sramota je da je stajao saobraćaj na tek nekoliko cm jugovog snega. Godinama svakodnevno vozim, godinama padaju snegovi, godinama gledam kako saobraćaj, lakše ili teže, ide po snegu, ali ovo prethodnih dana je bruka.
Kako da hvalim kad se kroz to videla nemoć i nesposobnost.
Kome je to dobro, svaka čast, neka mu.
Pa i u zimskom održavanju se uskladjujemo sa EU.
1701333910743.png

Imaš dosta detalja na sajtu puteva srbije u delu Zimsko održavanje.
 
О схватио си да је ЕУ идиотска творевина....изгледа да од нас преузимају само најгоре, као и ми од њих!
 
Pre neki dan je najavljen dolazak temperatura oko nule u Holandiji i sledećeg jutra rekoše da je već 980t soli bačeno na puteve *u iščekivanju* poledice. Tako da nije baš da se čeka.
 
Iz ličnog
Pa i u zimskom održavanju se uskladjujemo sa EU.
Pogledajte prilog 182158
Imaš dosta detalja na sajtu puteva srbije u delu Zimsko održavanje.
Iz ličnog iskustva kažem da to baš i nije tačno, bar za prometne saobraćajnice. Pre desetak godina sam putovao za Budimpeštu u ranim jutarnjim satima, dok je u toku noći počeo da pada sneg. Išli smo autoputem i do granice smo jedva došli zbog neočišćenog snega. Vozili smo 70 km/h. Usput smo sreli dva čistača koji su sa slabim uspehom skidali sneg i bacali so. Sa prelaskom granice, put je bio čist kao pista, iako je sneg isto padao i njive bile isto bele kao i naše. Nismo sreli ni jednog čistača do Budimpešte. Dakle, na vreme su bacili so i dobili dve koristi, prvo, snega nema na putu, drugo, manje su čistili, odnosno manje treba kamioni da se voze.
 
A tu sigurno piše i da kamione propuštaju u brda kada padne sneg i da kamioni ne treba da poštuju znakove zabrane.
Saobraćaj je stao čim se put zabeleo, na onoliko snega koliko bi ostalo ispod raonika. Samo je trebalo malo soli odmah i ničega ne bi bilo. Nereagovanje, bez ikakvog upozorenja, samo je dalje povećavalo haos, izazivalo nezgode i zastoje.
Zašto kamioni nisu eliminisani?
A tu piše da če nakon prestanka trake biti POTPUNO očišćene.
Nigde ne piše da prvo treba dozvoliti da stane saobraćaj, da se vozila isprevrću, isudaraju, zaglave, pa onda krenuti u intervenciju, jer zaboga, sneg još pada.
Očito je da ne znate šta se prethodne nedelje događalo od Zlatibora do Bistrice.
Ukratko: JAVAŠLUK!
 
Kako na Zlatiboru tako i u centru Beograda. Gomila sudara zbog poledice na mostovima. Putari PROPO.
 
Super što si to pomenuo, u Beogradu skoro svaki dan na desetine teških saobraćajki i rekao bih da to nema toliko veze sa putarima nego sa vozačima, vozačkom nekulturom i bahatošću. Prosto, ljudi ne ume da voze, precenjuju svoje mogućnosti, voze kao da su sami na putu.
To se vidi posebno kada padne ne daj bože kiša ili sneg koji je retkost...
 
Kako na Zlatiboru tako i u centru Beograda. Gomila sudara zbog poledice na mostovima. Putari PROPO.
Јбм му чворка, ако су краве полизале со са златиборских путева, ко ју је онда смазо са Бг мостова?

Врпци одлепршали, крава нема, дивље свиње наиђу само с пролећа, остаје само Ђ.
 
Јбм му чворка, ако су краве полизале со са златиборских путева, ко ју је онда смазо са Бг мостова?

Врпци одлепршали, крава нема, дивље свиње наиђу само с пролећа, остаје само Ђ.
Nemoj tako negativno. Kažu da treba da pišemo da je nikad bolje, organizovanije i naprednije. Tako neka pišu oni kojima je to zadatak, koji su čak i plaćeni za to. Zbog te njihove (dez)organizacije i (ne)sposobnosti ja trpim i patim, a verujem i još koji milion sa mnom.
I još da se prikrije sirotinja, da se ne vide rebra ekonomskog tigra, populistički dozvoliš da zimi mogu i letnje gume. Tako je kad nas vode falsifikatori diploma. I onda se čudimo. Biće gore!
 
Vratimo se temi ;)
Znam, razumem da smo zalutali ali i da sam nametnuo jednu veliku digresiju, ali upravo u tome čine se udaljavamo od primarne teme, nosi razloge što nemamo o čemu da pišemo. Radova ima malo, a mi nestrpljivi, posebno što neki vidimo da je car go i to želimo da kažemo.
 
Греде са Горобиљске стране лепо напредују, стубови који недостају се упоредо лију.
Наши људи раде монтажу ових греда а тежина једне је 32 тоне док са Прилипачке стране има греда које су тешке и 70 тона.

Дизалица иначе диже 220 тона.
20231201_132443.jpg
20231201_132425.jpg
20231201_132417.jpg
20231201_132347.jpg
20231201_132341.jpg
20231201_132320.jpg
20231201_132257.jpg
20231201_132241.jpg


Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Čudi me da se asvalt na putu kroz Prilipac i Pilatoviće i dalje drži posle prolazaka transporta sa gredama od po 70 tona.
 
Vratimo se temi ;)
Znam, razumem da smo zalutali ali i da sam nametnuo jednu veliku digresiju, ali upravo to čime se udaljavamo od primarne teme, nosi razloge što nemamo o čemu da pišemo. Radova ima malo, a mi nestrpljivi, posebno što neki vidimo da je car go i to želimo da kažemo.
 
Čudi me da se asvalt na putu kroz Prilipac i Pilatoviće i dalje drži posle prolazaka transporta sa gredama od po 70 tona.
Тако ми је рекао оператор на тој дизалици. Већ сам једном чуо од неког да су греде те тежине али ми је то било нестварно.
Кад оно међутим.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Vrh