Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Надам се да ће Кина градити све према ЦГ и у ЦГ! До Котромана запад неће дозволити да било ко други гради! Нема везе само нек направе!
 
1681308625223.png

Google počeo da meri gustinu saobraćaja na novoj deonici
 


Da podelim informaciju da je desna cev u Munjinom brdu na 560, a leva petnestak metara duze, /.ostalo/. Drugo da im eksproprijacija zadaje ozbiljne glavobolje I u Markovici I u Prilipcu, ali I u Lucanima, oko krakova petlje tacnije na poziciji gde ce biti naplatna stanica. Drugi veliki problem je veoma spora angazovanost lokalne elektrodistribucije na izmestanju lokalnog dalekovoda koji je u koliziji sa vijaduktom na desnoj traci kroz Markovicu. Kaze mi covek da ravno godinu dana cekaju na taj problem I da su tek proslog meseca krenuli u resavanje.
Poetics vas da to izmestanje dalekovoda isto tako uzasno ometa I most preko Z Morave u Medvedji I na deli trase neposredno pored tog mosta. Isto tako na brzom putu Lajkovac Valjevo nedalekko od pruznog prelaza. Ocigledno je to jedna velika boljka u Srbiji.
Rekao mi je da oni bar sto se tice njih ne razmisljaju da zavrse do Lucana, pa da puste taj deo dok se ne zavrsi cela trasa, a mislim da su Srdjan I Branik vec to odavno objasnili I zbog cega.
Dalje mi je rekao da o nastavku prema CG se nista ne prica I ne radi izuzev projektovanja da je politika u pitanju
 
Све је реалнија опција краја радова негде у 2024-ој. То радује! Генерално , када опреме Лаз, знаћемо колико треба и за Муњино брдо, па ће бити јаснији завршетак радова. Наравно ако реше проблеме око експропријације и измештања далековода!
 
Што се тиче Прилипца ту имам информације из прве руке, блокирани су 24/7 што се тиче кинеза, не може да им стигне ризла, цемент и те неке ствари, са друге страни ти људи на блокади кажу да они и даље копају али да изручују ископ у неку јаму коју су нашли ту поред излаза из тунела. Е сад, што се тиче протеста, неко каже да им нису платили ни динара док неко каже да ту има људи који би три пута да наплате исте парцеле и заиста има, знам двојицу из тих прича, протестују без имало стида.
 
Kladio sam se pre godinu i po ovde ili na temi Surčin-NBg s nekim (ne mogu se setim s kim, ali valjda će se on setiti), i to nije bilo baš kratko ubeđivanje, da će kad se završi deo do NBg i brza do Va, od kružnog toka u Vojvođanskoj do Divaca moći se stigne za 45 minuta, a u okviru priče da će od Bg do Divčibara moći se stigne za sat i 15 min (što je tvrđeno da je nemoguće). E sad, brza do Va još nije gotova pa još ne može precizno se kaže, ali ovo do NBg je pušteno, i do petlje Lajkovac meri 37 min. Divci su još 10tak km, na brzoj će ograničenje biti 100, naplatna +1minut, dakle čisto radi ondašnje diskusije i ubeđivanja da ne može, ipak će se pokazati da može za 45min. A kad puste i brzu ka Va moći će i definitivno se izmeri, tada ću to i da snimim kao što sam u tada kao dokaz i obećao. Od petlje Divci do ulaza na Divčibare već sad meri 30tak km i 31min tako da to nije sporno, ostaje još brza Lajkovac-Divci za definitivno vreme
Screenshot_20230413_072846_com.google.android.apps.maps_edit_355927065069125.jpg
 
Poslednja izmena:
Nije čudo što Kina trenutno finansira 80-90% autoputeva u Srbiji, kad im je suficit samo u prvoj četvrtini godine iznosio 1,4 biliona dolara. Što otprilike znači da bi sa svega 1% kvartalnog suficita (3 meseca) mogli izgrade sve planirane autoputeve po Srbiji. Što je zanimljivo, suficit im se uvečava usled nove tehnologije električnih vozila, litijumskih baterija i solarnih panela, što znači da će verovatno i više rasti. Što znači da ako već Srbija nema pare da gradi svpje autoputeve, Kina ostaje najsigurniji izvor kreditiranja.
 
Evo informacije sa LinkedIna, ne od sićVea nego osobe koja bi trebalo da bude relevantna:
+++++++++
🎯 Tunel Laz L= 2843m ✅
Planina Jelica uspešno je savladana probojom obe cevi najdužeg tunela u Srbiji sa tačnošću od 2cm 💪

🔜 Uskoro očekujemo i proboj drugog najdužeg tunela u Srbiji, tunela Munjino Brdo dužine 2756m.
Pogledajte prilog 158922
+++++++++++++
Čestitke kinezima ali moram da dodam...

Tunel Zlatibor na pruzi Beograd-Bar, koji su gradili naši ljudi, je probijen sa greškom na mestu proboja od 6cm.
Tada nije bilo lasera da se vodi osa tunela. Zlatibor je dugačak 6169 m, i rađen je sa dve strane kao i Laz. Iz Šljivovice je probijeno znatno više nego iz Semegnjeva pa ispada da su naši stručnjaci vodili osu tunela duže od celog tunela Laz.
Još jedan detalj je interesantan kod ovog tunela. Da bi njihov bio "najveći" crnogorci su izvukli portal na Sozini za metar i nešto i tako uspeli da pobede. :)
 
Graditeljima, posebno ondašnjim, kapa dole, ali ima i jedan neuporedivo kraći tunel na pruzi negde od Brodareva do Kolašina, nzm tačno, u kome ima jedno slepo parče jer su se debelo promašili.
 
I branik said:
I Graditeljima, posebno ondašnjim, kapa dole, ali ima i jedan neuporedivo kraći tunel na pruzi negde od Brodareva do Kolašina, nzm tačno, u kome ima jedno slepo parče jer su se
I debelo promašili.

Nisu debelo promašili već je pod tunela "propao" pa su morali menjati projekat i pomerati trasu.

Svaka čast na informaciji, i toliko o brojnim "pravim" informacijama od vazda dobro obaveštenih.

:sesir:
 
Vrh