Šta je novo?

Autoput Horgoš-Požega ... koncesija

И био би паралелан са саобраћајницом која води до обреновачког моста...

Али здрав разум није довољан аргумент. Калановићка и ови из Геј 17 изгледа да баш преферирају "сремску варијанту".
 
Jos nista nije odluceno.. Nadam se da ce Umka preovladati jer tim ljudima tamo u svakom slucaju moraju da se saniraju klizista.
 
Не знам шта да мислим. Чим неко тврдоглаво гура дебилну варијанту, има ту нечега. Надам се да ће ипак разумна варијанта победити.
 
Tako je!Dajte preko umke,da se srede klizista,onaj put je kao rolerkoaster,cas su ti organi gore,cas dole a onda ne znas 'de su.

Drzim finge da ide preko umke. :kk:
 
Prvo moramo da sacekamo konacno resenje. Za sada su prioriteti deonice juznije od Beograda jer je situacija definisana, a procedura je vec pokrenuta (eksproprijacija, projektovanje itd.).
 
Mora da neki beskicmenjak iz gradske vlasti tamo ima njive, kojima zeli da digne cenu, tako da i ovde dobijamo onaj cuveni odnos Beograda, prema svojim gradjanima sa periferije, koji glasi:`` Ili se preseli u centar, ili crkni``.
 
То, да неко има земљу на сремској страни, пало је и мени на памет чим сам видео колико упорно гурају ту варијанту. Што се, пак, тиче односа центра и периферије, мислим да то нема везе са овим случајем.
 
Do k...,lopovi id***.aaaaa!!! :bash: :bash: :bash: :bash:
 
Ovo je ekspresno progurano, naravno najgora varijanta za stanovnike Umke, jedina dobra stvar u mutnim poslovima je brz početak radova.
 
shumar":3ebj1gqk je napisao(la):
Ovo je ekspresno progurano, naravno najgora varijanta za stanovnike Umke, jedina dobra stvar u mutnim poslovima je brz početak radova.
Pa kad su vec proturili auto-put kroz svoje njive, treba na njima sto pre i zaraditi.

1. Seca platana je zlocin prema ekologiji, stanovnistvu, prirodi,
2.Ovo je zlocin prema svom stanovnistvu od Cukaricke padine do Obrenovca.

Ako ova gradska vlast planira sve svoje zlocine da opere Mostom na Adi, grdno se varaju.......
 
koliko god zvanično gradska vlast ne birala trasu, niko iz grada reč nije rekao u korist druge trase.

Sapienti sat, a i ostali će valjda da skontaju za par sati..
 
Питање је колико је градска власт имала утицаја, али свеједно, нису се огласили поводом овога.

Не знам да ли да се радујем аутопуту или да будем бесан што су прогурали најдебилнију могућу варијанту.

Ово је сулудо, постоји Савска магистрала, а гура се потпуно нова траса, са мостом, невероватно. Боље да не размишљам о томе, нећу моћи да одговарам за последице.
 
А уз то ће и регионални пут од Сурчина до моста у Обреновцу. Лепота божја. :bash:
 
Povučena mehanizacija sa novog gradilišta auto-puta

13. avgust 2010. | 16:47
Izvor: Beta

Radovi na autoputu Beograd-južni Jadran, na deonici od Uba do Lajkovca, još nisu počeli, a iz Nepričave su povučeni kamioni, bageri i ostala teška mehanizacija.

Radove na toj deonici je 29. jula, posle nekoliko odlaganja, ozvaničio ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić, ali je mehanizacija ubzro povučena iako je trebalo da bude asfaltiran prvi kilometar trase budućeg koridora 11.

Taj koridor bi, kako je tada rečeno u Nepričavi, povezivao Srbiju sa Crnom Gorom i Italijom, odnosno sa Rumunijom.

Mrkonjić je takođe izjavio da se užurbano radi i na pripremanju projektne dokumentacije za deonice Ub-Obrenovac i Lajkovac-Ljig koji bi u 2011. "najverovatnije" trebalo da grade finansijeri i izvođači iz Turske.

Izvođači radova du danas rekli lokalnim elektronskim medijima da su mašine povukli sa gradilišta zbog toga što nije završena eksproprijacija zemljišta za nastavak radova na trasi budućeg autoputa.

Kako je agenciji Beta ranije rečeno u opštinskim upravama Uba i Lajkovca, u tri lajkovačka sela kroz koja prolazi trasa autoputa, završena je eksproprijacija zemljišta u dužini od jednog kilometra, dok su "nastavljeni" poslovi na eksproprijaciji zemljišta za još tri kilometra.

U opštini Ub autoput će ka Lajkovcu proći kroz četiri sela u dužini od osam kilometara, a do sada je eksproprisano zemljište duž dva kilometra trase.

U toj opštini će zbog izgradnje autoputa Beograd-južni Jadran, od Uba do Lajkovca, morati da budu iseljena i pojedina domaćinstva u selu Ruklade, što poskupljuje i otežava eksproprijaciju.

Ar eksproprisane zemlje plaća se od 100 do 300 evra zavisno od toga da li je u pitanju poljoprivredno ili građevisnki izgrađeno zemljište. Tu cenu plaća i RB "Kolubara" za potrebe širenja površinskih kopova uglja.

Deonica Ub-Lajkovac dugačka je 12,6 kilometara i na njoj će biti izgrađeno po šest mostova u oba smera. Vrednost radova iznosi oko 73 miliona evra, a biće finansirani iz budžeta Srbije.

Radove će izvoditi konzorcijum domaćih firmi u kojem su Preduzeće za puteve (PZP) "Beograd", beogradski "Planum" i "Putevi Užice". Biće uposleno preko hiljadu radnika, a rok za završetak posla je 17 meseci.

U Nepričavi će biti i ukrštanje buduće obilaznice oko Lajkovca sa petljom za uključenje magistralnog puta Valjevo-Beograd na autoput Beograd-južni Jadran.
Izvor: http://www.emg.rs/vesti/srbija/129868.html
 
Битно је да су смрадови пресекли врпцу, а онда креће "Летећи циркус Мркиних пајтона"... :bash:
 
Vazno da je mrka na guci i da hvali vecernje novosti,sve lopov do lopova...
 
Kad se Predsednik slikao ispred Straževice, a radnici čim je on otišao zbrisali i oni sa gradilišta, meni je to bilo malo smešno, ali ovo je za plakati. Zar je moguće da sve moraju sje*******ati! To više nije ni neozbiljnost, to je kriminal.
 
Vrh