Šta je novo?

Autoput Beograd - Sarajevo

Ovih dana sam prelazio na graničnom prelazu Sremska Rača, i evo, koliko se može videti sa snimka, kako napreduju radovi.

BIH: Pripreme za premošćavanje između izgrađenog mosta preko Save i ostatka na kopnu.

Srbija: Napravljen je novi put, koji treba da se asfaltira, vidi se na početku i kraju snimka sa leve strane, kako bi se porušio postojeći put i spojio most.
 
1663159503819.png

Šta reći a ne zaplakati, most je već praktično gotov, oni imaju raspalih 20km trase kroz ravnicu, bez ikakvih mostova, tunela ičega da urade, ne da nisu počeli, nego od današnjeg dana imaju 3 GODINE da urade to malo raspalo parče autoputa i da stave most u funkciju...
 
Па кад не могу да се договоре.
 
Pogledajte prilog 144813
Šta reći a ne zaplakati, most je već praktično gotov, oni imaju raspalih 20km trase kroz ravnicu, bez ikakvih mostova, tunela ičega da urade, ne da nisu počeli, nego od današnjeg dana imaju 3 GODINE da urade to malo raspalo parče autoputa i da stave most u funkciju...

Pogrešio si autoput o kojem govoriš. Ova vest se odnosi na nastavak deonice nakon mosta pa da Bijeljine. To je novi ugovor koji će dati nastavak autoputa ka Bijeljini pa odatle ka Sarajevu i Banjaluci.

Ugovor za deonicu Kuzmin - Sremska Rača se završava sa mostom, i možda nekom privremenom petljom, i ona bi trebala da bude gotova sledeće godine.
 
Pogrešio si autoput o kojem govoriš. Ova vest se odnosi na nastavak deonice nakon mosta pa da Bijeljine. To je novi ugovor koji će dati nastavak autoputa ka Bijeljini pa odatle ka Sarajevu i Banjaluci.

Ugovor za deonicu Kuzmin - Sremska Rača se završava sa mostom, i možda nekom privremenom petljom, i ona bi trebala da bude gotova sledeće godine.
Nisam ja pogrešio autoput, Kuzmin-Sremska rača je srpski deo posla, a od mosta pa do Bjeljine je deo za gospodu iz BiH i Republike Srpske, ali to što ćemo mi završti naš deo posla i most koji smo preuzeli na sebe, ne znači da ćemo imati bilo kakve koristi od njega, dok druga strana ne završi svoj deo posla, koji oni NISU OD OVOG MOMENTA NI POČELI još, a Srbija uskoro završava svoj deo puta.


I sve da završimo našu deonicu, bez deonice barem do Bijeljine, taj autoput nema nikakvog smisla. I kad sam rekao da je sramota, mislio sam na te budale u BiH bez obzira da li su neki naši iz RS ili neki drugi...
 
Koliko nova deonica od Kuzmina do mosta ima smisla zavisi od rešenja graničnog prelaza i "silaska" na magistralu pre ili posle njega.
Ukoliko se napravi rešenje da profunkcioniše novi objedinjen granični prelaz i da se onda saobraćaj sa mosta spusti na zemlju na RS strani i nesmetano nastavi magistralom za Bijeljinu, onda sve itekako ima smisla... najveće gubljenje vremena inače odnosi se na stari granični prelaz, tako da ako profunkcioniše novi, onda je super...

Sve ostalo je manje više od slabe koristi vozačima jer par minuta uštede autoputem od Kuzmina do Rače brzo će se potrošiti ukoliko opet sav saobraćaj bude kanalisan na stari granični prelaz.

Meni lično nije jasno zašto trasa od Kuzmina ka mostu ne napreduje brže... petlja kod Kuzmina je tek skoro započeta, ne zna se ni koliko je zaista trasirano ka mostu, a koliko su još njive... itd... eksproprijacija valjda?

Ispada da će za celu deonicu od Kuzmina do Bijeljine, kroz Srem i Semberiju, dakle idealna ravnica, biti potrebno minimalno 6 godina, a verovatno i više.
Najblaže rečeno, to je depresivno... prodje život ljudima dok dočekaju 40tak kilometara autoputa kroz ravnicu... :(
 
Poslednja izmena:
Lepo, nek bude tako.
Imam dosta kontakta sa lokalcima u tom području i njihova logika je: nismo mogli da zamislimo da ćemo imati autoput od Bijeljine do BG i NS, tako da nema ljutnje zbog rastezanja, biće jednom završeno. Njihova percepcija je malo praktičnija od naše.
 
Slažem se... treba biti objektivan i reći da je dobro što se gradi, ali i piz....deti uporno i svakodnevno na sve negativnosti.
Konačan cilj i nije autoput nego sređena država, a od tog cilja smo, očigledno, prilično daleko.
 
Ima li neko objašnjenje za ovu lakat krivinu? Izvinjavam se ako je obrađeno već na temi
 
Tu će biti petlja sa isključenjem ka Bijeljini, ujedno i kraj ove deonice.
 
Poslednja izmena:
 
Tu će biti petlja sa isključenjem ka Bijeljini, ujedno i kraj ove deonice.
Tako je - na ovom isključenju saobraćaj se preusmerava na obilaznicu oko Bijeljine, preko koje može da se ode priđe bilo kom delu grada.
Mislim da je šteta što nema bar još jedno isključenje sa AP na potezu do Rače (doduše, možda će biti????).
 
Zašto se prilazna konstrukcija mosta da kažem betorina na licu mesta i to u jednom komadu, dok neposredno ispred samog mosta grade drugom tehnikom i u suštini sklapaju pomoću ranije izlivenih greda na stubove?
1674897813071.png
 
Zašto se prilazna konstrukcija mosta da kažem betorina na licu mesta i to u jednom komadu, dok neposredno ispred samog mosta grade drugom tehnikom i u suštini sklapaju pomoću ranije izlivenih greda na stubove?
Pogledajte prilog 153294
Sve je to ista tehnika, najpre se sloze gotovi betonski elementi pa se posle izbetonira ploca nad njima u jednom komadu.
 
Vrh