Šta je novo?

Autoput Beograd - Sarajevo


Sa strane Srbije je spojen put sa mostovskom konstrukcijom, i ako se ne vidi na snimku, ima dosta radnika na samoj konstrukciji.
Sa Bosanske strane, nema radnika, a potrebno je napraviti pomoćni put, kako bi se moglo završiti spajanje mosta.
 
Ne postoji nikakav autoput od Beograda prema Sarajevu, već samo do Banja Luke koji je u izgradnji. Do Kuzmina odavno postoji autoput i sada se gradi preko Rače do Bjeljine gde se nastavlja na autoput prema Banja Luci. Sve to je u dogovoru sa Republikom Srpskom koja gradi na svojoj teritoriji prema Beogradu.
Političari su izmeslili neki "kružni autoput BG-SA" , tj. Vučić i Erdogan su kao pokrenuli tu izgradnju, ali u političkom Sarajevu to i nije prohvaćeno sa nekim oduševljenjem, niti neko tamo koristi to ime za vezu sa BG.
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo da se sa obe strane grade objekti za denivelisano ukrštanje pruge i puta.
 
Možda oni znaju nešto, što mi ne znamo
 
Ne postoji nikakav autoput od Beograda prema Sarajevu, već samo do Banja Luke koji je u izgradnji. Do Kuzmina odavno postoji autoput i sada se gradi preko Rače do Bjeljine gde se nastavlja na autoput prema Banja Luci. Sve to je u dogovoru sa Republikom Srpskom koja gradi na svojoj teritoriji prema Beogradu.
Političari su izmeslili neki "kružni autoput BG-SA" , tj. Vučić i Erdogan su kao pokrenuli tu izgradnju, ali u političkom Sarajevu to i nije prohvaćeno sa nekim oduševljenjem, niti neko tamo koristi to ime za vezu sa BG.




Evo od 6:02, imaš mišljenje "Politićkog Sarajeva" personalizovanog u vidu Ministra komunikacija i saobraćaja Federacije BIH, Edina Forte. Njima je Tuzla postala saobraćajna crna rupa i Autoput Sarajevo-Beograd rješava problem Sarajevo-Tuzla-Brčko-Orašje.
Prije neki dan su na zajedničkoj sjednici vlada Republike i Federacije, premijeri Višković i Nikšić razgovarali o brzoj cesti ili autoputu dolinom Spreče, tj. Doboj-Tuzla-Zvornik.
 
Poslednja izmena:
baš se razvlači izgradnja Kuzmin-Rača...
 
Njima je Tuzla postala saobraćajna crna rupa i Autoput Sarajevo-Beograd rješava problem Sarajevo-Tuzla-Brčko-Orašje. . .
Nema nikakvog "autoputa SA-BG", a veza za Tuzlu i Brčko je "unutrašnje pitanje BiH" kako je ministar rekao na 10:40.
Postoji autoput iz Beograda za Zagreb i Banja Luku u izgradnji (Kuzmin-Bijeljina), a do Sarajeva se koriste razni delovi tih autoputeva, ali nema nikakvog posebnog autoputa do SA.
 
Poslednja izmena:
Možda oni znaju nešto, što mi ne znamo
Da, isto kao što je napravljena i komplikovana petlja kod Hipodroma, da bi se ostavial 4-koloseka železnice ispod, a onda došli drugi i celu priču učinili besmislenom. Tako će biti i ovde. Ali u svakom slučaju bolje da ostave nego da ne ostave prostor za prugu, da će je neko u nekoj srednjoročnoj budućnosti videti - teško.
 
U realnosti, cela deonica Kuzmin-Bijeljina bi verovatno mogla biti otvorena pocetkom 2025. godine ili eventualno do sredine 2025.
Pored samog autoputa, potrebno je i da se uradi novi granicni prelaz cija dokumentacija treba da bude gotova do kraja godine.
 
Mislim da će teško ovo da završe do kraja godine, sve ovo što je urađeno, radi se već 4 godine
 
nas deo ce biti zavrsen ove godine, ali ideja je da se pusti zajedno sa drugom stranom, kao put srpskog jedinstva.....
 
Da li neko može da mi pomogne, koje su deonice koridora Vc u izgradnji? U Srpskoj znam da se radi od Doboja do Putnikovog brda (granica sa Federacijom) ali mi je Federacija enigma.
 
Generalno koridor 5c grade sve u nekim malim deonicama uz EU finansiranje. Trenutno im je prioritet Putnikovo brdo - Medakovo bukvalno samo da se spoje na magistralu ka Zenici. Od Zenice ka Žepču treba da bude gotovo sledeće godine . I rade nešto oko Mostara.
 
Da to ce biti rupa kada završe te dve deonice. Južnije imaju više rupa, a najveći problem je planina Prenj gde su planirali tunel od preko 10km
 
Buduća petlja Kuzmin, smer ka HR, slike od vikenda:
20230728_173016.jpg
20230728_173018.jpg
20230728_173021.jpg
20230728_173035.jpg
20230728_173038.jpg
20230728_173039.jpg
 
Generalno koridor 5c grade sve u nekim malim deonicama uz EU finansiranje. Trenutno im je prioritet Putnikovo brdo - Medakovo bukvalno samo da se spoje na magistralu ka Zenici. Od Zenice ka Žepču treba da bude gotovo sledeće godine . I rade nešto oko Mostara.
Tako je kod Mostara tj malo pre ako se gleda od Ploča rade deo Zvirovići - Gubavica.
Načekaćemo se do izgradenje kmpletnog koridora, jer tek predstoje ozbiljni radovi.
 
Zar Rača kuzmin nije dio ap bg Bl tj banjaluka doboj brcko bjelijina beograd a ne ovog maštanja za sa
 
Vrh