Претпостављам да се АП приближава Панчеву како би покупио део саобраћаја и ЗР - БГ и ЗР - ПА и транзита ка југу преко Смедерева и да би у будућности изместио део транзита са моста Земун - Борча.
Реалније је очекивати да ће сектор Ц бити завршен много пре сектора Д.
Много практичније и повољније је пре сектора Д урадити обилазницу око Панчева, спајање АП БГ - ЗР и петље планираног АП Београд - Вршац / сектор Ц било у профилу АП, 2+2, 1+1...
Што се тиче Панчева тиме се сав транзит измешта из града и северна индустријска зона добија много бољу везу.
Што се тиче Баната ко долази из Баната а иде на А2 не би више морао да иде на мост Михајла Пупина и СМТ већ обилазница Панчево - сектор Ц - сектор Б - А2, нешто више километара али се не иде кроз град тако да је временски краће и свакако повољније.
Код иде у БГ избегава Борчу.
Ко долази из Баната а иде на А1 према Нишу може да бира да ли око Панчева па преко Ковина на Смедерево, што је и најкраће или око Панчева па на сектор Ц и Бубањ Потока и Врчин.
Ко из Зрењанина иде у Инђију и Пазове најкраће му је као и до сада, ЗР - НС - А1.
За А3, Руму, Сремску Митровицу, Шид ЗР - НС па фрушкогорским коридором.