Šta je novo?

Automobilska industrija

1747832892656-png.238816

okay-then-adam-sandler.gif
 
Samo su 4 komada iz poslednje serije iako je potreba mupa trocifrena.
Ali česte smene ministara izgleda remete te planove, svako vodi svoju politiku. Prvi koji je izrazio želju da Fap oprema MUP posle gomile neuspeha da se nabave uvozna vozila u većoj količini, je bio Vulin.
Sad je opet aktuelno da se uzimaju Turci.

Godinama uzimamo vatrogasne na komad od svih mogućih proizvođača i sa istoka i sa zapada.
Tako da su tu novi Maz, Kamaz, Man, Iveco, Bmc, Isuzu... A sad je tu i Fap u priči.
 
Zanimljivo da nema ni jedne Grande Pande u salonima kod nas. Da li je potražnja u Evropi velika ili je još uvek mali obim proizvodnje?
 
Штета што је тих мало ватрогасних фапова закаснило за редизајн кабине који је усвојен за војску.
 
Biće Pande kad krene benzinski motor, to narod traži :)

FAP 1834 sa Cummins Euro 5 motorom i ALISON automatskim menjačem. Isporučen krajem prošle godine, za sada jednini u toj konfiguraciji

Pogledajte prilog 241855
Na kabini treba samo da pise vatrogasci većim slovima
I neka nadje se neko naruci 400 kom i da fap raditi to lagano po 40 kom godišnje sa redizajn kabinom i super
 
Isto što i pre. Generalni je protokolarna funkcija, glavni je izvršni direktor.
Videćemo ko će biti novi, verovatno će gq postaviti partija
 
 
Ovih dana mi iskakale reklame ka tekstovima gde se indirektno u Evropi dešava pad prodaje proizvođača koji su poizbacivali male i srednje veličine vozila, te da se planira povraćaj MPV vozila, da mnogi planiraju da vrate i bezince i dizelaše, da potražnja za elektrovozilima nije onakva kako se očekivalo...

Mi smo dobili da u Kragujevcu proizvodimo eletro Grande Pandu, a potražnja za njim takva da se u ponudu ubacuje u benzinac.

Drugo, od kako je formiran Stelantis i pridružena im je PSA grupacija, tako su počeli da se doživljavaju fijasci. Marke koje se prodaju u SAD doživljavaju pad, i sve više se par dizajniranih modela prodaju sa po nekoliko različitih marki u sklopu grupacije... To je dovelo do toga da je po izbacivanju elektro Renaulta 5, navelo da razmisle o povratku Peugeota 205 u elektrovarijanti, dok se sa druge strane odriču Peugeota 508.

Ford razmišlja o povratku modela Ka, S max, C max, Fiesta... , a sa druge strane povlače Focus.

Kod još nekih sam pročitao da slično planiraju, ali ne mogu da se setim trenutno koji su u pitanju.​
 
Ovih dana mi iskakale reklame ka tekstovima gde se indirektno u Evropi dešava pad prodaje proizvođača koji su poizbacivali male i srednje veličine vozila, te da se planira povraćaj MPV vozila, da mnogi planiraju da vrate i bezince i dizelaše, da potražnja za elektrovozilima nije onakva kako se očekivalo...

Mala vozila dominiraju u prodaji u Evropi. Prva tri modela po prodaji u prvih 6 meseci ove godine su Sandero, Clio i 208. U prvih 10 su i C3, Yaris, T-rock, Golf...

Što se drugog dela tiče, rast prodaje EV je u EU 22%, a uz UK i EFTA zemlje skoro 25%.
I hibridi i plug-in hibridi slično.
Istovremeno pad prodaje benzinaca je -21.2, a dizelaša -28. Procenti su još gori kada se doda UK i EFTA. Posmatrani period je H1 2025 vs H1 2024
 
Vrh