Ni danas nije situacija bolja, i danas se planiraju nova naselja, čija gradnja se pravda izgradnjom metroa, a zaoštavštine iz doba koje se kritikuje, ostzavljaju se u amanet budućim generacijama, da imaju i oni na koga da se vade što je loše stanje u gradu.Нико није толико дугорочно уназадио град као "златни урбанисти" бивше нам велике државе ... Прескакање урбано неуређеног прстена око града и градња мега насеља по брдима без икакве крштене саобраћајне везе са остатком града а све правдано будућим метроом који нису изградили је урбанистички злочин из кога још не можемо да се исчупамо.
Боксер је прецељен због пар мостова и једног не претерано импресивног нити ефикасног тунела.Одлука је из времена нашироко хваљеног и слављеног Б. Пешића... као и градња ранжирне станице у Макишу (због чега му је директор водовода поднео оставку).
Лоше стање у граду и јесте такво зато што се континуално праве исте урбанистичке грешке "јер је тако лакше" у том тренутку. Дугорочно правиш наказу од града. Лично имам проблем што се на форуму то посматра као на проблем који је настао релативно скоро, да не кажем од 2012, а притом се велича време СФРЈ када су такође, једнако као и данас, прављене дугорочне кардиналне урбанистичке брљотине.Ni danas nije situacija bolja, i danas se planiraju nova naselja, čija gradnja se pravda izgradnjom metroa, a zaoštavštine iz doba koje se kritikuje, ostzavljaju se u amanet budućim generacijama, da imaju i oni na koga da se vade što je loše stanje u gradu.
Koji je u datom trenutku već bio presečen Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića i okolnim ulicama.Симпатично ми је рецимо то што је твоје насеље, Стјепана Филиповића подигнуто - на до тада јавној зеленој површини, у парку.
Ili gorivo da bude 500+ dinaraProširenje rampi i autoputa + neka denivelacija su jedino rešenje.