Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Додати само овај знак.
1745523656814.jpeg
 
Da li služba za čuvanje prtljaga još postoji, iskreno nisam je video na novoj stanici.

Ako su ugašeni, baš šteta, osoblje je tamo uvek bilo ljubazno, nikada nikakav problem, naknada pristupačna, mislim da je bila jedina svetla tačka na celom BAS-u.
 
Da li služba za čuvanje prtljaga još postoji, iskreno nisam je video na novoj stanici.

Ako su ugašeni, baš šteta, osoblje je tamo uvek bilo ljubazno, nikada nikakav problem, naknada pristupačna, mislim da je bila jedina svetla tačka na celom BAS-u.

Ako su na BAS ukinuli službu za čuvanje prtljaga, Beograd je verovatno postao jedina palanka u Evropi koja ni na železničkoj ni na autobuskoj stanici nema službu za čuvanje prtljaga (osim Španije, zbog antiterorističke regulative iz vremena delovanja ETA). Kažem Palanka, jer i neka sela u Belorusiji to imaju...
 
Ako su na BAS ukinuli službu za čuvanje prtljaga, Beograd je verovatno postao jedina palanka u Evropi koja ni na železničkoj ni na autobuskoj stanici nema službu za čuvanje prtljaga (osim Španije, zbog antiterorističke regulative iz vremena delovanja ETA). Kažem Palanka, jer i neka sela u Belorusiji to imaju...
Postoji ta služba, pored toaleta
 
koristio sam bas sada za vikend, dosta prijatnije iskustvo nego onaj stari bas
 
Šta bi od onih silnih najavljenih pojačavanja aktuelnih i dodavanja novih linija kojima su ovde prisutni neutralni članovi mahali prilikom preseljenja stanice? Pozivam gospodu da probaju da uđu u 89 ili 95 u špicu, posebno petkom, i da nam prenesu svoja iskustva.

Ili što bi rekao onaj jedan iznervirani nenadležni forumaš - našao lik petkom da ide na BAS, pa se žali na gužvu...
 
Da li je autobuske karte kupljene preko flix-a u domaćem saobraćaju potrebno odštampati, znam da su neki vlogeri ranije imali problem jer su im vozači tražili odštampane karte?

Jel to sad rešeno da može samo da se skenira qr kod kao i kod železničkog saobraćaja?

Ili se sa tom online kupljenom kartom odlazi na šalter na bas stanici da se podigne papirnata uz naplatu stanične usluge?
 
Ако си купио на БАС-овом сајту мора да се штампа јер карту морају да цепају. Ако купиш директно карту на Ниш експресовом сајту колико знам скенирају на улазу у аутобус.
 
Hvala Djole ali planiram da kupim na flix.com a ne na drugim sajtovima...
 
Šta to znači? Znam šta sve tehnički može, zanima me kako je u praksi jel prave problem ako nije štampana i koji sve prevoznici prave problem, ako prave.

Želim da kupim preko tog sajta karte unapred kao što bi bilo koji stranac uradio i šta posle. Na dan polaska, odlazim na salter kupujem samo peronsku kartu a prethodno štampam kartu ili je za sve prevoznike dovoljno da je samo pokažem na telefonu.

Ako neko zna, nek mi odgovori. Hvala unapred.
 
Ako je Fudeks, onda ne moraš štampati. Ja sam pre par godina kupio preko Flixbus aplikacije kartu, doduše bila je međunarodna linija. Morao sam samo kupiti peronsku kartu, sad ne mogu da se setim da li mi je na šalteru tražena karta na uvid ili ne. Ali nisam imao nikakvih problema, ispred autobusa je bilo samo popisivanje radi broja sedišta i plaćanja za kofer.

Mislim da je već normalno da ljudi imaju digitalne karte, tako da ne verujem da će praviti bilo ko problem, ni vozači ni kondukteri.
 
Šta to znači? Znam šta sve tehnički može, zanima me kako je u praksi jel prave problem ako nije štampana i koji sve prevoznici prave problem, ako prave.

Želim da kupim preko tog sajta karte unapred kao što bi bilo koji stranac uradio i šta posle. Na dan polaska, odlazim na salter kupujem samo peronsku kartu a prethodno štampam kartu ili je za sve prevoznike dovoljno da je samo pokažem na telefonu.

Ako neko zna, nek mi odgovori. Hvala unapred.
Kod Flixovih linija samo pokažeš kartu koja ti valjda stiže na mejl. Oni će svojim aparatom skenirati QR kod i to je to. Ista parksa je i kod Niš Ekspresa, na njihovim linijama, a mislim da još samo u Kavimu može da se skenira karta preko telefona.
 
Vrh