Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Oprosti onda. Ali ne bih rekao da je do kraja satira, jer ne znam gde misle ako ne ovde, a ovde opet ne može nikako.
 
Da, ali ovo je običan peron, pre brzinsko stajalište za one koji ne uhvate na BAS-u. Iz mog iskustva, koje je poprilično, ovde ne uđe više od 15% putnika, a mnogi prevoznici ni ne staju ovde. Lasta ne staje.

Ne može ovo da bude nikakvo rešenje ni da se traži poređenje sa sadašnjim stajalištem. Potrebna je stanica, ne stajalište.

Parking, dolazni i odlazni peron, autobus koji 10-15 minuta stoji na peronu dok se ukrcaju putnici i prtljag.

Kakav crni parking dolazni, odlazni peroni.
Potrebno je fluidno rešenje, nešto ovako:
преузимање (5).jpeg

Screenshot_20240816_201515_Maps.jpg


Na ovom prostoru:
Screenshot_20240816_201700_Maps.jpg


Autobuski saobraćaj treba da funkcioniše kao i železnički.
Vozovi imaju depo TPS Zemun i odatle polaznu stanicu i idu kroz Grad.
Tako i Autobusi, imaju parking na novom BAS-u i to im je odmah polazna i u zavisnosti od kretanja imaju sledeće stajalište u Gradu, odnosno u ovom slučaju autobusi sa Juga imaju Autokoamndu gde se zadražavaju do 10 minuta kupe putnike i nastavljaju dalje.
 
Da razjasnimo nesto
Ovo sto pise u članku ovaj Bovan sto prica
Je csito pokrivanje štete kad se digla buka
Postoji tabla gardjevinska za one parkinge iza fudeks garaže koju treba da uklone. Jasno se vidi da nije planirana stanica JUG jer ono što se radi nema veze sa peronima za stanicu.
VEC sad pokušavaju nesto navrata na nos da urade inace ovo gore sto je zaokružio @Jelancha crvenom bojom clan @zexland je odavno uradio montažu da budu tu stajlista da se upristoji rascepi guzva ali u gradu niko nije imao sluha za to
Sve se radi kad je dotjeralo cara do duvara
 
Kakav crni parking dolazni, odlazni peroni.
Potrebno je fluidno rešenje, nešto ovako:
Pogledajte prilog 208327
Никако. За разлику од Германа, Срби воле да се прате и дочекују (на срећу!). На сваког који путује иду бар још троје који га љубе, плачу, додају да презалогаји (јер далеко је Ваљево), машу, онда седну још мало кад овај оде… онда они што не путују, ал’ да додају мајстору пакет, чекаће синовац… како све то на флуидном перону, сачувајбоже.
 
Neće nikako, pošto se na peron ne ulazi bez peronske karte, a teško da bilo koji Beograđanin nekog svog ispraća u Valjevo. Ali ovako literarno ima neku dinamiku, dramu, odajem poštovanje s te strane.
 

Au kakvi naslovi…ne mogu ovu jednu da zavrse koliko vec godina a sad ce za par meseci da zavrse 2.
 
Gde su dve tu je i treća.

Eto jednog izazova za Gangulpašu, ako si neka faca, daj još jednu stanicu za srpski narod napaćeni, taman da ih bude tri. Tri po srpski, od najsrpskijeg gradonačelnika, za srpske Beograđane.

Pa da zapevamo:

Tri stanice hoću ja, neću jednu, neću dva, ništa manje neću, jer tri su za sreću, tri stanice hoću jaa.
 
Кажу из власти да ће бити забрањен прелаз аутобусима преко Газеле, и да ће они путници који долазе из крајева јужно од Београда моћи да изађу на Аутокоманди ако не желе до НБГ.

Како ће аутобуси ићи од Аутокоманде до блока 42 ако не смеју преко Газеле?
Да неће можда окретати назад за Бубањ поток па онда за Сурчин до Новог Београда?
 
Možda će ići moto-putem do petlje Mostar, zatim Bulevarom vojvode Mišića do Mosta na Adi, mada mi to deluje kao poveliko majmunisanje. Najizglednije je da je ovo samo nabačena koska da bismo se zanimali drugim stvarima, a da te autobuske stanice Jug neće ni biti. Ne bi im bio prvi put.
 


“Prema informacijama koje trenutno imam nije tačno da se ništa ne menja. Naime, poslednja ideja je da se međugradski autobusi koji bi išli preko obilaznice sa nje uključuju na Obrenovački put, onda bi išli pored Sajma, pa preko Mostarske petlje do nove stanice. To je, kada je reč o budućem rešenju ulaska u grad, malo manje zlo, ali i dalje nepovoljno za prevoznike i putnike u dolasku - ukazuje naš sagovornik.”

Veću glupost skoro nisam čuo.
 
Кажу из власти да ће бити забрањен прелаз аутобусима преко Газеле, и да ће они путници који долазе из крајева јужно од Београда моћи да изађу на Аутокоманди ако не желе до НБГ.

Како ће аутобуси ићи од Аутокоманде до блока 42 ако не смеју преко Газеле?
Да неће можда окретати назад за Бубањ поток па онда за Сурчин до Новог Београда?
Вероватно исто као и сва теретна возила, на Мостар се искључе па покрај Сајма на Мост на Ади и доле се спусте на НБГ.
 
Naime, poslednja ideja je da se međugradski autobusi koji bi išli preko obilaznice sa nje uključuju na Obrenovački put, onda bi išli pored Sajma,
A Đilasov most 0 bodova?

Varijanta Vrčin - Ostružnica - most na Adi - stanica je 14km dalja nego starim autoputem.

Mrzim teške reči, ali moram da napišem, debilna varijanta Vrčin - Ostružnica - sajam - pa preko one rampe na Gazelu - stanica je još dalja i gubi smisao jer je upravo Gazela čep čepova.

Tih par stotina buseva ne čini ni 0,5% saobraćaja na Gazeli. Ne znam šta im toliko smetaju južnjaci.
 

Au kakvi naslovi…ne mogu ovu jednu da zavrse koliko vec godina a sad ce za par meseci da zavrse 2.
Naslovi ko da ih je Gebels lično pisao. Biće i 2 stanične zgrade sa čekaonicama, evo ih samo što nisu :mad:
 
Старији Лојаница је скоро отишао на онај свет.

Памтићемо га по беспотребном, неоправданом арчењу читавог једног блока на НБГ-у лошим пројектом нечега релативно простог и у хиљадама итерација решеног проблема међуградске аутобуске станице.
 
D Fak gde oni planiraju prolazno stajalište, ništa ne kapiram.
Jel imaju oni neku kartu / plan da nam pokažu?!

P.S. ako ne grešim to je verovatno ovo mesto, ali kako će autobusi iz pravca Vrčina?
Screenshot_20240821_183205_Maps.jpg
 
Snimak u Beogradskoj hronici je pokazao radove tamo gde je građevinska tabla za Park & Ride
Ako je to polazna stanica za pravac ka jugu nastaće haos jer to nije uređena stanica za polaske nego prolazna, sami kažu "stajalište".
Šta ćemo za presedanje, recimo autobus iz Niša uzima putnike u Bgd za Suboticu? Gde izlaze putnici koji iz Niša koji ostaju u Beogradu a gde se preuzimaju putnici koji idu dalje na sever?
I Bovan kaže su do sada postojeća stajališta bila nelegalna što nije tačno jer postoji "Rešenje o određivanju opštih stajališta za autobuse na međumesnim linijama (Službeni list Grada Beograda 23/2012, 7/2013, 28/2013)." Neverovatna doza nepoznavanja odluka koje su sami doneli!
 

Prilozi

  • 28_Resenjeoodredjivanjuopstihstajalistazaautobusenamedjumesnimlinijama.pdf
    193 KB · Pregleda: 57
Poslednja izmena:
Kažu prolazna sa NBG basa i da ne smeju busevi preko Gazele.

Kako će busevi iz pravca Niša na tu suprotnu stranu autoputa i gde će da se uključuju za Mostar gde će posle preko Sajma i mosta na Adi na NBg?
 
Vrh