Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Još jedan način popularizacije železnice jer starom delu Beograda samo ostaje Prokop sa železnicom. 🤡
Pokrenite ovo pitanje u gradskoj skupštini dok ne bude kasno. Ukidanje usputnih stajališta za međumesne autobuse im ne sme proći, kao ni seča trolejbusa. Manijačko uništavanje javnog prevoza od strane naprdne novobogataške sekte nema nikakvih ograničenja, što na ovim izborima nisu obećali putnicima da će ubuduće morati da gledaju u pasulj kada će im stići 70-ca kojom će se klackati do Tranšpeda da bi tamo uhvatili svoj autobus, osim ako ne žele da plaćaju harač od 300 dinara BAS-u za udisanje smoga na peronu, pošto neka druga "stanična usluga" za te pare ne postoji?
Za putnike sa juga i istoka koji stižu autobusom u Beograd u praksi nije bila dovoljna čak ni zglobna česta 17-ca koja staje kod DZ Voždovac, a i 31 kojim mogu direktno do centra staje u blizini. Sada će svi biti osuđeni na solo antibiotik 70 koji centar grada čak i ne kači. A šta SNS psihopatokratija planira za autobuse koji dolaze sa jugozapada? Hoće li i oni ostati bez stajališta Žarkovo? Možda će i njihove putnike izbacivati još pre obilaznice u Rušnju i terati da presedaju na 531 ili 581 ako im kojim slučajem nije cilj Blok 42 sa okolinom? Ne znam kome će biti gore.

Priča da međumesni autobusi stvaraju preveliku gužvu na gradskom autoputu nema veze sa mozgom, pogotovo sada kada su dobili po jednu novu traku u oba pravca. To je bilo solidno rešenje, primetio sam da je Gazela od tada postala dosta protočnija čak i tokom špica. Nažalost, kada se ovom režimu i omakne da uradi nešto dobro, veoma brzo se potrudi da i to u**re na svaki način.

Blizu stajališta Tranšped se nalazi i nekadašnja stanica Beovoza Zuce-Ukrsnica, eto im prilike da konačno osposobe podavalsku prugu za putničke vozove i neka do tamo puste BG Voz na pola sata minimum. A morala bi do nje da se izgradi i pristupna saobraćajnica, pošto je udaljenost od autoputa 400 metara vazdužnom linijom preko poljane. Oće, da ne kažem kako, pitanje da li Smart degeni uopšte znaju da ta stanica postoji.
 
Poslednja izmena:
искрено, немам ништа против да се укине она наказа на Аутокоманди

Blizu stajališta Tranšped se nalazi i nekadašnja stanica Beovoza Zuce-Ukrsnica, eto im prilike da konačno osposobe podavalsku prugu za putničke vozove i neka do tamo puste BG Voz na pola sata minimum. A morala bi do nje da se izgradi i pristupna saobraćajnica, pošto je udaljenost od autoputa 400 metara vazdužnom linijom preko poljane. Oće, da ne kažem kako, pitanje da li Smart degeni uopšte znaju da ta stanica postoji.

требало би да се направи железничко стајалиште код Икее, па онда да међумесни аутобуси ту стају и путници да иду одатле на воз за град
 
Једино ако буде линија БГ воза одатле до Вука, у супротном стижу до Прокопа и одатле још теже ка граду.
 
Priča da međumesni autobusi stvaraju preveliku gužvu na gradskom autoputu nema veze sa mozgom, pogotovo sada kada su dobili po jednu novu traku u oba pravca. To je bilo solidno rešenje, primetio sam da je Gazela od tada postala dosta protočnija čak i tokom špica.
Neprocenjivo.

E, pa, ko se pita zašto je ova zemlja ovakva - eto, zato.
 
За једно 10-15 година, некоме ће пасти на памет да подигне бетонску плочу изнад аутобуске станице, да направи тржни центар и још којешта и ето га нови Прокоп. :D
 
Možda... pre ce shvatiti da Bgdu nije potrebna u tom obliku stanica vec više velikih usptnih stajališta. Ovakvu funkciju stanice bi preuzele 4 najbliža gradica Bgdu ( geografske strane sveta) na pr.Istočna stranu držalo bi Pamčevo. Severnu Pazova ili Imdjija , itd....
 
За једно 10-15 година месеци, некоме ће пасти на памет да подигне бетонску плочу изнад аутобуске станице, да направи тржни центар и још којешта и ето га нови Прокоп. :D
 
За једно 10-15 година, некоме ће пасти на памет да подигне бетонску плочу изнад аутобуске станице, да направи тржни центар и још којешта и ето га нови Прокоп. :D
Па могли су лепо да Мишковићу дају пред Универзијаду и блок 42, да направи Делта Сити-БАС.
 
И сад је могуће дати неку земљу приватној компанији да направи БАС2
 
Postavljanje ograde ispred stanice

IMG_2480.jpeg
 
Da li je to možda najava da će se parking izmestiti na NBGD?
 
Ja sam već ranije u ovoj temi stavljao pravilnike i propise i trenutni BAS ne ispunjava osnovne uslove za stanicu jer nema odgovarajuću čekaonicu, ima tu i drugih sitnica koje ne ispunjavaju, ali da se poštuju propisi imali bi status stajališta (tj. ne bi dobili licencu za stanicu) i ne bi smeli da naplaćuju peronsku dok ne obezbede adekvatne uslove, naravno svi se tu prave ludi.
 
"U BAS nikad nisu želeli da komentarišu poskupljenja peronske karte, a jednom su rekli da u tu cenu ulaze žeton i rezervacija mesta..."

Onda u BAS ne znaju šta prodaju! Peronska karta ne obezbeđuje rezervaciju mesta nego samo i samo ulaz u peron kada nemate kupljenu autobusku kartu!!! Odnos sa javnošću im je katastrofalan! Ili ne odgovaraju na pitanja novinara ili im daju pogrešne informacije!
Što se tiče skupih usluga ugostiteljstva i trgovine te objekte drže u zakupu privatnici a BAS je otpustio svojih 120 radnika koji su radili u tim objektima. Realno stanje na stanici je nedopustivo za jednu stanicu u glavnom gradu. Nažalost prelaskom na novu lokaciju biće još gori uslovi za putnike.
 
Poslednja izmena:
Jel zna neko za koju relaciju se naplaćuje peronska 300 dinara?
Za koju god međugradsku <200 km uzmem ispada 250.

Inače, Niš Ekspres je naplaćivao tako različite peronske karte i popio je kaznu, fazon morali su godinu dana besplatno da drže ulazak.
Živo me zanima kako ovo može, jer ispada da je sam ulazak 300 din, a kada kupiš rezervaciju 250, to je onda nelegalno.
 
Cena peronske karte ne bi smela da zavisi od udaljenosti destinacije do kretenskog basa plus kad je kupis moro bi da dobiješ i pristup wc u tu cenu tolike firme propale sad se čuva ovaj mastadont
 
Jel zna neko za koju relaciju se naplaćuje peronska 300 dinara?
Za koju god međugradsku <200 km uzmem ispada 250.

Inače, Niš Ekspres je naplaćivao tako različite peronske karte i popio je kaznu, fazon morali su godinu dana besplatno da drže ulazak.
Živo me zanima kako ovo može, jer ispada da je sam ulazak 300 din, a kada kupiš rezervaciju 250, to je onda nelegalno.
To 250 je stanična usluga a 300 din fiksno je peronska karta koja služi da se uđe u peronski prostor bez kupljene autobuske karte za putovanje. Za kratke linije stanična usluga je mislim 70 din , sa popustom, da ne bi opteretila jeftinu kartu za tu relaciju.
 
Poslednja izmena:
Zna li neko za još neki primer gde se naplaćuju peronske karte? Jedino sam u Beogradu to video a nije da nisam putovao.
 
Vrh