Koji kvalitet lusluge lopvskog preduzeća Bas zavisi od udaljenosti na koju putnik putuje idotit
To je uvedeno kada je ukinuta Lastina stanica i prebačeni svi polasci sa nje na BAS. Bio je to jedini način da se zadrže iste cene karata, jer je Lasta do tada naplaćivala 50 RSD peronsku a BAS u tom trenutku ako se dobro sećam 190 RSD.
Ovo je disproporcionalno pogađalo prigradska putovanja na Lastinim međumesnim linijama, koje su kratke, npr. ka Sremu (Pazova, Pećinci, itd.).
Tako bi odjednom cena nekih putovanja skočila sa 160 RSD na 300 RSD, što je skoro duplo.
Kako bi to sprečili, uveli su to skaliranje po kilometraži kao neko nesrećno rešenje, ali barem su rešili nešto.
Sa druge strane za mesečne nisu ništa rešili.
Kako ta putovanja nisu u sistemu BusPlusa, nakon prebacivanja polazaka na BAS, nije bio omogućen ni izlazak na peron korisnicima sa Lastinom mesečnom, već samo onima sa BusPlus mesečnom (npr. za Mladenovac). Ovime je potpuno onemogućeno da neko ko redovno putuje uopšte koristi BAS i proterali nas da čekamo kod Ušća ili u Zemunu.
Sećam se njihovih zbunjenih faca na šalteru kada sam ih pitao pa kako ćemo mi sada ulaziti na peron. I njihovog odgovora da kupimo mesečnu peronsku čija se cena izračunava tako što uzmu običnu cenu peronske karte i pomnože je sa 30. Što je apsurdno, jer se tako dobijaju cene veće od samih prevoznih mesečnih karata. Studentska mesečna do Pazove je tada bila oko 3500, i onda dođe BAS i traži ti mesečno još 5700 za luksuz izlaska na peron.
Zaslužuju da nestanu. Kao Kartaginu ih treba uništiti, zatreti temelje i spaliti sve da ne ostane nikakav dokaz da je ono zlo od preduzeća ikad postojalo.