Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Najbolja mera nesposobnosti, bahatosti i čistog bezobrazluka iz koristoljublja koji su nas okupirali poslednjih 12 godina je činjenica da jedan tajkun, nastao na privelegovanom šticovanju deviza, povlašećenom položaju i inside informacijama (u osnovi kod iste te ekipe!) postaje polako manje zlo. Mera podnošljive (ne)sposobnosti i u osnovi stidljivo popularan.

Da se ne događa nama, bilo bi urnebesno!
 
Овај пројекат је вишеструки промашај:
- налази се у делу блока 42 ближем Јурија Гагарина него Милутина Миланковића, значи даље од центра града и аутопута, а и део блока ближе Милутина Миланковића је правилног облика и самим тим лакши за пројектовање правилних перона и саобраћајних површина, без беспотребних мртвих углова;
- није интегрисан са објектом железничке станице у истом блоку;
- није искоришћен простор испод железничке станице и испод УМП да се ту сместе објекти;
- станична зграда и перони су бедпотребно удаљени од тротоара и стајалишта јавног превоза по ободу блока;
- није пројектован довољно велики паркинг за аутобусе;
- лош план финансирања;
- прескупа и беспотребно скупа решења надстрешница перона, за то су могли да искористе постојеће мостовске конструкције УМП и железничке станице;
- висинске разлике пешачких површина дела где је БАС и дела где је ЖС што захтева степенике,
- мртви празни простори уз УМП;
-беспотребно разбацани трафои уместо да постоји један већи;
- лоша динамика радова.
 
Што се тиче врућине, једино да се посади некаква густа шума у целом блоку у коме је и станица.
 
Није ни то ок решење с обзиром на пропратне појаве аутобуских станица. Требали су унапред да осмисле зелене површине са дрворедима врста великих густих крошња нпр. око средишњег паркинга.
Цео овај пројекат нове БАС је скроз погрешан и накарадан. Једина побољшања су сами садржаји замишљени у згради коју нажалост неће још зидати.
 
Ove perone i sve sadržaje, osim dela parkinga za autobuse je trebalo napraviti ispod železničke stanice, a sam terminal koristiti za železničku i autobusku stanicu, tu bi ujedno bio i ulaz u metro stanicu. Sa perona autobuske bi se ujedno moglo izaći liftom i pokretnim trakama na perone železničke stanice i obrnuto...
 
Hvala, ali na mapi stoji Marka Hristica a ne Bulevar Crvene Armije koliko ja vidim, hvala sto si mi ukazao ispravio sam 😀
Marka Hristica.jpg


Bulevar crvene armije.jpg


Djordja Stanojevica.jpg
 
Иначе, одсуство ивичњака на сервисним соабраћајницима и паркингу је очигледна последица корупције. Неко их је наплатио али није извео и/или институције не раде свој посао јер пројекат саобраћајница без ивичњака није смео да се одобри.
 
Никад годину да чујем. Само се месеци мењају
 
Vrh