Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Šta znači "najfunkcionalnija" uopšte? Šta, ima nešto što ne funkcioniše kako je zamišljeno, nešto što funkcioniše kako je zamišljeno i nešto što je najfunkcionalnije? Dakle, imamo set zadataka i obaveza, i prema Šapiću, ako se ne ispunjava set, onda je to samo funkcionalno, a ako se ispunjavaju svi zadaci i obaveze, onda je to najfunkcionalnije? Ili ima neki skriveni nivo funkcionalnosti?
Ili se možda odnosi na broj funkcionalnosti? Pa da stanica onda ima najviše funkcija? Uh Šapke, tvoj um !!!!
Pa rekao bih da Gangula misli po broju funkcionalnosti, jer ako nije, spada u grupu 'najoptimalnije' greške. Pismenost je opasna kategorija.
 
Pogledajte prilog 199082
Da li je to baš najpametnije rešenje?
Prvo, ja smatram da kod ovakvih uključenja gde uvek ima mnogo vozila treba na autoputu (moto, ulici, kakogod) ostaviti traku za nesmetano uključuje. Npr. ovde da 2 trake budu od Arene, a ova jedna iz M. P.
A kad smo kod nje, ona se nepotrebno širi na 2 pa se opet svodi, što dovodi do gluposti jer uvek ima pametnih koji da bi pretekli par automobila prave problem.

Koliko će gužve napraviti autobusi sa juga i jugoistoka, a koliko će biti manje ovih sa severa i zapada, koji su sada delom na Gazeli, pitanje je.
Proterati ove sa juga na Surčin je nehumano, kako za putnike, jer je mnogo dalje, a tako i za stanare usput. Napraviće dodatnu gužvu u ulicama koje već sad imaju upitnu propusnu moć.
 
Ja imam utisak da nas kaznjavaju sa ovom rupom u JG. Nerealno mi da stoje od pocetka godine. A uvek je okolo zastoj i znacilo bi da se sredi.
 
Ako prebace prigradske autobuse preko mosta na Adi, napraviće veliki problem Obrenovčanima, stanovnicima Lazarevca i Mladenovca

Ne postoji nijedno stajalište koje bi moglo da zadovolji potrebe prigradskog saobraćaja osim tog novog BAS-a.
Pritom, niti će unaprediti javni prevoz do novog BAS-a, BG:VOZ neće ići na 15 minuta i već sada je bukiran sa kapacitetom, tramvaji RIP zbog gradnje novog mosta itd itd...

Jedino rešenje jeste da prošire stajališta kod Ada Mall-a ako je to ikako moguće.
Bolesno forsiranje Obilaznice nas dovodi do ovakve situacije.
Profitiraće samo oni koji su radili na NBG strani.
 
Ako prebace prigradske autobuse preko mosta na Adi, napraviće veliki problem Obrenovčanima, stanovnicima Lazarevca i Mladenovca

Ne postoji nijedno stajalište koje bi moglo da zadovolji potrebe prigradskog saobraćaja osim tog novog BAS-a.
Pritom, niti će unaprediti javni prevoz do novog BAS-a, BG:VOZ neće ići na 15 minuta i već sada je bukiran sa kapacitetom, tramvaji RIP zbog gradnje novog mosta itd itd...

Jedino rešenje jeste da prošire stajališta kod Ada Mall-a ako je to ikako moguće.
Bolesno forsiranje Obilaznice nas dovodi do ovakve situacije.
Profitiraće samo oni koji su radili na NBG strani.
Београд ће постати Новобеоградцентричан.
 
@mvbg1 jos gora situacija ti je dok upadne u guzvu na mostu na adi, pa kod sajma i bigza. Odavno je haos na tom potezu jer svi pokusavaju to isto ukljucenje na gazelu da izbegnu.
 
Биће протерани са трасе од Бубња преко Аутокоманде.
Да ако би радила деца комунизма. Сматрам да би било корисно да АСЈ гради нека приватна фирма још боље будући оператор те станице. То би убрзало и БАС
 
Ne znam da li je neko spominjao ali ne bi bila losa ideja da AS Jug bude inkorporiana u taj Trzni Centar, mislim da bi obe strane bile zadovoljne. Dodju ti putnici direktno na mesto gde mogu da trose novce. S obzirom da je vise od pola beograda iz unutrasnjosti, meni na prvu pomisao deluje isplativo.
 
Beogradu po svim proracunima pravaca kretanja trebaju bar dve glavne stance, za pocetak…Ova na Novom Beogradu bi pokrivala Sever I Zapad, dok bi jedna ka Vozdovcu uz auto put pokrivala Jug I Istok…To I mala deca vide…Ali treba to neko da razume, da prepusti strucnjacima
 
Izmestiti Lastu kod MML-a negde van grada i eto stanice za jug i istok
 
Ali ne postoji nikakav planski osnov niti studija da je potrebna stanica Jug kao ni za njenu izgradju, postoji samo parking koji se trenutno gradi na trasi UMP-a. Problem je što se radi na divlje bez ikakvnog osnova. Tako se ne razvija milionski grad.

 
Za početak bi mogli da srede postojeće stajalište Autokomanda i malo da se poboljšaju pešačke veze.

Takođe, autobusi sa Juga staju kod DZ Voždovac, tamo je tek katastrofa.

Nama sa Voždovca bi svakako više odgovaralo da je BAS Jug kod Autokomande.
 
Ali ne postoji nikakav planski osnov niti studija
Dvomilionski grad se protivpravno doslovce čereči poslednjih 10 godina. Pokreću se kapitalni projekti doslovce na oruk bez ikakvog plana i strategije. Presedan je nažalost napravljen Beogradom na vodi i sada se samo multiplikuje. Tada je još postojala studija visokih objekata koja je tačno definisala zone u kojima se oni mogu naći a onda je neko to bacio u kantu i krenuo da gradi gde god i šta god. Posledice ovako haotičnog razvoja ćemo nažalost tek doživeti.
 

nek svako izvuce svoj zakljucak...
Na glavnoj stanici putnici često presedaju, oni koji dolaze sa severa na jug i obratno, takođe tu je i presedanje zbog voza. Sad zamislite ako neko dođe iz Subotice i hoće za Pirot...da li od glavne stanice "hvata" GSP da bi seo u autobus koji kreće sa Autokomande?
 
@Veteran
Аутобуси са југа ће стајати на обе станице, зар не?
У случају постојања само једне станице, оне у Блоку 42, путник са југа земље који иде ка југосточним и источним деловима града излази из међуградског аутобуса на Новом Београду, а онда се градским превозом враћа назад ка Аутокоманди и даље ка крајњем одредишту у граду.
 
@Jelancha
Може да се појача, али питање је колико и да ли је то довољно за неки пристојан интервал полазака. Ипак БГ воз саобраћа магистралним пругама, којим саобраћају и други возови, а не својом локалном пругом.
 
Vrh