Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Nedostajeća saobraćajnica Nova 4, rok je 120 dana od uvođenja izvođača u posao. Dakle 4 meseca ako počnu sutra (plus interna pristupna saobraćajnica, paralelna sa UMP).
Screenshot_20240409_212619.jpg
 
Poslednja izmena:
Није баш најјасније како е ови из супротоног смера да уђу? Треба неки кружни ток
 
Nedostajeća saobraćajnica Nova 4, rok je 120 dana od uvođenja izvođača u posao. Dakle 4 meseca ako počnu sutra (plus interna pristupna saobraćajnica, paralelna sa UMP).
Pogledajte prilog 195056
Konacno mi je jasno sto su radili dvostrani peron. Prepostavljam za Lastu.
Inace parking u Belvilu svima daje ugovore do 31.12. posle ne znaju da li ce biti mogucnosti za parkiranje kada proradi autobuska.
Mozda nesto znaju:)
 
@Armatura Spoljni peron je za vanlinijske polaske (busevi za letovanja, ekskurzije....).

@Прле Nema ulaženja u novu uličicu iz suprotne trake, to je nebitna interna saobraćajnica.

Ne mogu da verujem da su mentoli uspeli ove interne uličice da rascepkaju u faze, umesto da odmah rade do Antifašističke borbe.
 
Znam da se previse nadam, ali da li je moguce da za ovih 10 miliona odrade i stanicnu zgradu?
 
@Прле Nema ulaženja u novu uličicu iz suprotne trake, to je nebitna interna saobraćajnica.
На ово сам мислио
1712746694691.png


Какве керефеке требе ад радимо да би смо дошли до улаза. А да макар у ђорђа Станојевића имамо кружни, било би лакше?
 
Који је промашај у старту овај пројекат.
Upravo to, nisu krivi samo Bas, grad i ekipa. Sam projekat je loš i neodrživ, diletanti su ga crtali, da nisu uprskali stvar pri projektovanju stanica bi bila gotova još pre 2-3 godine. Kad su shvatili da su pogrešili promenili su projekat i sad rade po njemu, ali su silni milioni već skrckani, a do novih se teško dolazi...
 
На ово сам мислио
Pogledajte prilog 195102

Какве керефеке требе ад радимо да би смо дошли до улаза. А да макар у ђорђа Станојевића имамо кружни, било би лакше?
Ali što bi ti ulazio tu? To je samo prolaz za vanlinijske buseve i za taj parking tamo za koji je neko u prethodnim postovima rekao da je za zaposlene. Nije nešto zbog čega bi vredelo presecati bulevar.
Sa druge strane, da su uradili sve po projektu, do Antifašističke borbe, onda bi odande mogao da uđeš iz smera sever-jug.
 
Што је бољи приступ мање ћеш се врзмати по околним саобраћајницама и и заузимати их.
 
Ево мало слика. Поглед из Јурија Гагарина.

Screenshot_20240414_133010_Gallery.jpg

Screenshot_20240414_133001_Gallery.jpg

Поглед ка железничкој станици.
Screenshot_20240414_131135_Gallery.jpg

Овај трафо је могао да буде испод мостовске конструкције и боље замаскиран. Није ми јасан моменат ређања бехатона око трафоа ако ту треба да приђе камион електродистрибуције да врши замену трансформатора.
Screenshot_20240414_131139_Gallery.jpg

Поглед ка тзв. Анексу БАС, тзв. топла веза али са проветравањем.
Screenshot_20240414_131142_Gallery.jpg

Поглед на пут ка трамвајском стајалишту.
Screenshot_20240414_131147_Gallery.jpg

Овде ће ваљда бити улаз из правца ЖС.
Screenshot_20240414_131155_Gallery.jpg

Поглед ка перонима са трамвајског стајалишта.
Screenshot_20240414_131201_Gallery.jpg

Беспотребни мртви углови и слабо искоришћен простор. Трафо је могао да буде скроз до зида трамвајске рампе. Шта више ту је могао да буде и други трафо који је ближи железничкој.
Screenshot_20240414_131205_Gallery.jpg

Screenshot_20240414_132550_Gallery.jpg

Још један поглед ка перонима нове БАС. Обратите пажњу на висинску разлику и беспотрене празне просторе.
Screenshot_20240414_132747_Gallery.jpg

Није ми јасно ово слепо искључење, као да ће ту да буде нека рампа.
Screenshot_20240414_132928_Gallery.jpg

Поглед на још лоше осмишљеног празног простора где ће се скупљати смеће као по пропалим покушајима зеленила на Зеленом венцу.
Screenshot_20240414_132935_Gallery.jpg

Руинирани лифтови на трамвајском стајалишту. Боље да су за те паре избетомирали каскадне рампе за колица. Још један пројектантски промашај.
Screenshot_20240414_132940_Gallery.jpg
 

Prilozi

  • Screenshot_20240414_132935_Gallery.jpg
    Screenshot_20240414_132935_Gallery.jpg
    332,9 KB · Pregleda: 30
Vrh