Ne vidim zašto ih treba žaliti, uopšte im nije smetalo što je BAS završio u finansijskom bunaru da bi isplaćivao 500 radnika i što je dobrim delom zbog takvog "domaćinskog poslovanja" trpela zgrada na NBG, sad kad su doterali cara do duvara i kad moraju da prave rezove da bi opstali i završili onaj Skadar na Bojani sad treba da ih žalimo, jeste.No ogroman je problem što će biti velikih odpuštanja, to uopšte nije pravedno. Trebalo je prvo završiti staničnu zgradu, radnike prepustiti zakupcima prostora gde bi verovatno imali bolje uslove i plate. Ovako će žestoko nadrljati radnici u ugostiteljskom sektoru, a i sam BAS mora da im isplati odpremnine.
Biće u aprilu završena stanica? Znači, i stanična zgrada? Biće, apri-li-li-li-liNa proleće, najverovatnije u aprilu, trebalo bi da bude završena i Beogradska autobuska stanica - Tanjug
Tanjug galerija. Izaberite temu o kojoj želite više informacija na tanjug.rswww.tanjug.rs
Da, u prvobitnom projektu ga je Lojanica potpuno zaboravio
Nije zaboravio samo je projektovao 50% parking mesta od potrebnih, koliko sada ima BAS, na staroj lokaciji. Problem je kad projektuješ nešto što nije projektovano poslednjih 50 god a ne pitaš korisnika šta je tehnološki minimum za projektni zadatak. Onda kreće preprojektovanje čitaj improvizacija!Jel ovo realno?
Zamisli smišljaš autobusku i zaboraviš na mesto gde će biti parkirani autobusi, au jbt...
Надам се да је овај аутобуски фијаско од станице симбол почетка краја те несрећне доминације аутобуског превоза у држави.
Ne definiše Lojanica potrebe grada Beograda i BASa. Onaj ko raspisuje konkurs, pretpostavljam grad u ovom slučaju, definiše projektni zadatak i bira pobednika konkursa u skladu sa time da li je i kako ispunio projektni zadatak.Da, u prvobitnom projektu ga je Lojanica potpuno zaboravio
Slažem se , čak ni servis sa perionicom nisu predvideli.Не дефинише потребе Лојанице града Београда и БАСа. Онај ко расписује конкурс, претпостављам град у овом случају, дефинише пројектни задатак и бира победника конкурса у складу са тиме да ли је и како испунио пројектни задатак.
Е сада или тај паркинг није био део пројектног задатка или га пројектант тотално занемарио, што ми је тешко да замислим. А ако је пракинг премали онда су захтеви погрешно дефинисани. Било како било за то може бити крив само инвеститор, односно град који управља пројектом, а како управља и види се на лицу места.