U naredna 2-3 meseca. Ovo je ipak projekat veka, mislim po dužini izgradnje.Čujem da se planira gala otvaranje u narednih 2-3 nedelje. Kakav monumentalni projekat u kojem je čovek pobedio sile prirode.
U naredna 2-3 meseca. Ovo je ipak projekat veka, mislim po dužini izgradnje.Čujem da se planira gala otvaranje u narednih 2-3 nedelje. Kakav monumentalni projekat u kojem je čovek pobedio sile prirode.
RIP Jurija Gagarina. Savski blokovi već imaju dovoljno problema sa neleglanim splavovima, još nelegalnijim vikendicama i onda ih finiširaš sa oko 100-200 autobusa po satu kroz JG. Neko bi pomislio da ova vlast mrzi stanovnike Savskih blokova.Mogu samo da zamislim kako ce izgledati polasci sa nove stanice izmedju 16 i 18h. Sad busevi iz cele Srbije izuzimajuci Vojvodinu moraju preci Gazelu.
Trougao Jurija Gagarina-Spanskih boraca-autoput potpuna paraliza.
И онда ће аутобуси са југа имати додатних 20 километара вожње. И не само у шпицевима већ и ван шпицева, када је ауто-пут кроз град ипак проходан и брже се стиже него обилазницом.Преусмериће аутобусе са југа на обилазницу и Милоша Великог до Сурчинске магистрале, а аутобусе из Баната на СМТ и Пупинов мост.
U gradu nema autoputa, to je ulica gradskaауто-пут кроз град
Није градска улица већ државни пут другог Б реда број 474 (петља „Београд“ – петља ,,Мостарˮ – петља „Бубањ поток“).U gradu nema autoputa, to je ulica gradska
Преусмериће аутобусе са југа на обилазницу и Милоша Великог до Сурчинске магистрале, а аутобусе из Баната на СМТ и Пупинов мост.
Valjda pomoc penzionerima BASa, sigurno ima neka odluka direktora da odvoje to kz budzeta.O kakvoj uplati od 5.000 dinara se radi? Koji je pravni osnov za istu???
Мислим да су и њихове трасе дефинисане. Сећам се када је пуштен аутопут Милош Велили да су се сви питали када ће аутобуси кренути за Чачак туда, и причало се како се чека на нивоу министарства да се дефинишу трасе.To nisu linije gradskog saobraćaja pa da im zadaš pravac. Možeš jedino da zabraniš prolaz autobusa npr. preko Gazele, sa izuzetkom gradskih i prigradskih.
Mislim da prelazak na drugu stranu reke ne pravi problem sam po sebi, jer i sada ima dosta polazaka koji sada prelaze reku, doduše mnogi preko starog mosta. Samo će se zameniti.
Totalno je debilno gurati saobraćaj sa juga i istoka na Obilaznicu. Tu bi jedino moglo most na Adi pa Patrijarha Pavla.
Najgore će proći banatski pravac. Mada i to neće biti problem kad urade nov most i tunel. Kad..
Lokacija stanice je ok, šteta što gore nije glavna železnička, ali i na njoj staju svi vozovi i verovatno će imati više putnika od Prokopa.
Problem je što je katastrofa projekat i izvođenje.
I naravno, fale male prolazne stanice bar kod Autokomande, hitne i u Zemunu.
Lokacija stanice nije ok kada je sva okolna infrastruktura na pucanju. Ovo ce ubiti nbg.To nisu linije gradskog saobraćaja pa da im zadaš pravac. Možeš jedino da zabraniš prolaz autobusa npr. preko Gazele, sa izuzetkom gradskih i prigradskih.
Mislim da prelazak na drugu stranu reke ne pravi problem sam po sebi, jer i sada ima dosta polazaka koji sada prelaze reku, doduše mnogi preko starog mosta. Samo će se zameniti.
Totalno je debilno gurati saobraćaj sa juga i istoka na Obilaznicu. Tu bi jedino moglo most na Adi pa Patrijarha Pavla.
Najgore će proći banatski pravac. Mada i to neće biti problem kad urade nov most i tunel. Kad..
Lokacija stanice je ok, šteta što gore nije glavna železnička, ali i na njoj staju svi vozovi i verovatno će imati više putnika od Prokopa.
Problem je što je katastrofa projekat i izvođenje.
I naravno, fale male prolazne stanice bar kod Autokomande, hitne i u Zemunu.
BAS nije smetao nikome do sada, sad smeta BW. Ukidanjem glavne železničke stanice prekinuta je ta prirodna veza autobuskog i železničkog saobraćaja (sa gledišta presedanja). Da je to ostalo, uz metro stanicu, to bi bilo pravo čvorište za sve putnike koji dolaze i odlaze iz Beograda. Naravno sad se pravi nova veza i čvorište to na NBG pošto Prokop ne može to biti. Samo je pitanje dostupnosti nove stanice putnicima. Većina putnika gravitira starom delu grada. Ako se putnik "zaglavio" recimo na Slaviji, Karađorđevom parku, Bulevaru i sl. zbog saobraćajne gužve, štrajka ili sudara on nema problem da stigne brzo i pešice do dosadašnje lokacije. Do NBG bi teško tako stigao , čak i taksijem , kad se zaglavi u špicu na nekom od mostova. No sada je to nebitno. Stanica ide na NBG i manje će putnika biti na njoj nego na staroj. Zemljište nikada na staroj lokaciji nije ni pripadalo BAS, nego državi. Država je iz budžeta, para svih nas, platila eksproprijacijom, objekte BAS-u a za potrebe privatnog investitora! Dakle ne za potrebe izgradnje javnih objekata.Alternativa je po meni najbolja bila da je bas ostao gde jeste, da nije prodavan plac.
Da se renovirao i održavao.
Da je ostala GŽS, onda da, to je bila dobra lokacija, uz eventualno unapređenje saobraćajnica do autoputa. Ali sad tu realno nema šta da traži, nažalost. Da je pameti, treba imati više autobuskih stanica, pored ove nove, trebalo bi izgraditi još jednu kod Prokopa bar.Alternativa je po meni najbolja bila da je bas ostao gde jeste, da nije prodavan plac.
Da se renovirao i održavao.