Pa i ne baš.
Švajcarska ima visoko razvijeni javni prevoz koji doslovno pokriva svako selo i to više puta dnevno što iziskuje jak autobuski prevoz.
Rekao bih da je razlika u tome što su njihove autobuske stanice dobro integrisane u okviru čvorišta u sinergiji sa železničkim stanicama što dosta odskače od naše filozofija da stanice moraju biti odvojene.
Mada si u pravu kod ovog dela da međugradski autobuski saobraćaj ne postoji.
Meni je to Chur mnogo lepo rešio, autobuski terminal se nalazi iznad železničke stanice.
Pogledajte prilog 183408
Pogledajte prilog 183409
Pogledajte prilog 183411
A dole je pruga..
Pogledajte prilog 183410
Može i ovako ispred stanice kao u St. Gallenu.
Predstavlja Mix gradske & međugradske za mesta koja nemaju železničku vezu.
Pogledajte prilog 183412
Ono što jeste isto tačno, nemaju peronsku kartu, prevoz ka mestima koja nemaju železničku vezu je uređen kao prigradski/gradski prevoz u Beogradu npr.
Svako mesto ima svoju liniju, broj linije i prevoznika koji vrši koncesiju i kome se uplaćuje po autobusu, broj polaska određuje prevoznički region.
Mnogo ih vadi "AutoPost" koji je u državnom vlasništvu i time se lakše kontroliše prevoz, u Srbiji je to mogla da bude Lasta, ali nekome je u interesu da postoje razni "Rajzeni" i ostala kvazi saobraćajna preduzeća.