Nema potrebe davati na koncesiju, nego dati svakome da koristi, ali da plaća naknadu za korišćenje. Isto uvesti i po lokacijama po gradu koje se koriste za to, a nisu predviđene za tu svrhu.
Lastina stanica je uvek bila uređenja i čistija od BASa... Da postoje NVO, angažovale bi advokate i pitale zašto je BASu dato eksluzivno pravo i silni krediti. Trebalo je BASu samo platiti za gašenje stanice, a novu tretirati kao gradsku koja se daje u koncesiju najboljem ponuđaču.
Da postoje ozbiljne NVO, one bi se zalagale za potpunu zabranu privatizacije i naknade za korišćenje javnih površina perona za prijem i otpremu putnika i od atmosferskih uticaja zaštićene čekaonice. Privatnicima se mogu davati šalteri, ugostiteljstvo, butici, toalet... Ali vezano za osnovne uslove za čekanje i dostup autobusima, njih ne treba opterećivati preprekama i dažbinama. Javni interes je kvalitetom i cenom povući automobiliste na javni prevoz, a onima koji nemaju auto povoljne i dostupne varijante.
Vezano baš za BAS, kako bi tvoj lokal u centralnoj gradskoj zoni bio ekonomski neuspešan nije dovoljno biti obična bu****, potrebno je biti totalna bu****. U tom nekom Bloku 42, možda i ne bi uspeo neki novi Delta siti, ali da nekakav manji centar sa picerijama, restoranima, roštiljem, pekarama, prodavnicama suvenira, turističkim agencijama, kafićima, igraonicom, supermarketom, prodavnicom igračaka, mobilnih telefona, i još par takvih lokala, sa plaćanjem parkinga za svakog ko stoji preko sat vremena, i bez bilo kakvih peronskih karata! Javno privatno partnerstvo tu može biti za to da privatnik izgradi takav tržni centar, a da u svom trošku napravi čekaonicu, šalter salu, perone sa nadstrešnicama, terminus gradskih i prigradskih autobusa.