Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

DSC-4752.jpg
 
Ccccc, onaj aneks ispod mosta se jedva vidi od višegodišnje korovčine. Nego, jesu li se napokon izmolili da za promenu nešto ovde rade, a da to nije ručno čupanje trave?
 
По мени је ово и даље један велики промашај у пројектовању. Нова БАС и ЖСт Нови Београд су могле да имају једну велику заједничку шалтер салу испод плоче железничке станице, и одатле или степеништем горе на пероне железнице, или лево у чекаоницу са излазима на аутобуске пероне који су морали бити одмах уз саму конструкцију УМП.
 
Bar su počupali korov. Da li je realno da im treba 8mil evra da završe perone samo?

Ove su poslali čisto da mediji slikaju da se nešto radi. Peronski deo i parking za buseve su 80% gotovi, tu je najveći posao ostao na nadstrešnicama. Milioni evra su potrebni za novu staničnu zgradu, koja će imati 27 hijada m2.
 
Иако је станица на први поглед велика, некако ми се чини да није добро искоришћен простор целе те парцеле и да има чак и мање места за паркинг аутобуса, него на оном делу старог БАС-а са друге стране Савског моста где су били долазни перони и паркинг.
 
Nije dobro iskorišćen prostor uopšte, ideja da stanica mora da bude pravougaona u nepravilnom bloku je suluda. Nepraktičnost je na maksimumu što se ogleda i u prolazima za putnike koji će morati sa kraja bočnih perona da prolaze kroz gužvu putnika koji su izašli ili čekaju da uđu. Umesto da se taj prolaz širi ka zgradi, on ostaje relativno uzak, jer je arhitektu mrzelo da se zamajava bilo čim, sve samo pravi uglovi i paralelne linije. Tokovi putnika nisu uopšte lepo isplanirani, a kretanje i broj autobusa još manje. Ovaj parking za autobuse na sredini je posledica toga što je arhitekta zaboravio da autobusi moraju da se parkiraju negde. Pri tom nije ni on dovoljan, što su već rekli, već će morati da grade dodatni. Bitno je da nadstrešnica ima duplo više elemenata nego što je potrebno samo da bi Lojanica ostavio svoj pečat (minulih vremena).
 
Лоше је све планирано, све је могло бити осмишљено рационалније и функционалније. Зграда је морала бити заједничка са железничком станицом, испод плоче железничке станице.
 
Лоше је све планирано, све је могло бити осмишљено рационалније и функционалније. Зграда је морала бити заједничка са железничком станицом, испод плоче железничке станице.
Sto je morala? Ovako ce da se useru od para
 
Па из угла рационалног коришћења простора. Али све је шема да се узме што више пара.
 
Да би неко могао да осмисли потребан је мозак (тј. рацио)..а довољно да будеш бахат и да нерационално трошиш новац није потребно ништа. Само да постојиш
 
Зграда је морала бити заједничка са железничком станицом
Pa na prvu loptu se slažem sa tobom ali malo pričaš napamet. Za početak niko ovde ne zna šta je projektni zadatak odnosno koliko prostora je neophodno železnici a koliko za BAS. Čisto sumnjam da ima prostora za sve to ispod mosta u jednom nivou.
 
Pa na prvu loptu se slažem sa tobom ali malo pričaš napamet. Za početak niko ovde ne zna šta je projektni zadatak odnosno koliko prostora je neophodno železnici a koliko za BAS. Čisto sumnjam da ima prostora za sve to ispod mosta u jednom nivou.
За велику шалтер салу има простора испод плоче железничких перона. Поред, између железничке мостовске конструкције и УМП москтовске конструкције има простора да направе зграду 4-6-8-10 спратова, колико им душа хоће, па ту да сместе канцеларије за све запослене ако им фали, па што да не и део да издају. Испод плоча и железничких перона, и УМП има простора и за пратеће садржаје, ресторан, бифе, пекаре, трафике, продавнице сувенира, туристичке агенције, полицију, амбуланту, депо за пртљаг. Сви ти садржаји су могли да буду заједнички за оба објекта, као и јавни тоалет.
Нисам мислио да буде баш све у једном нивоу испод плоча, али реално има простора за много што шта.
Заједничком изградњом уштедело би се и много пара и много времена.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Јел има неко њихов правилник о систематизацији и организацији радних места? Да се лепо види а која су то радна места пошто им пола шалтера празно… Данас био да узмем карте неке, људи моји оно је као да си упао у времеплов и вратио се у 1972. Ужас на шта све оно личи, надам се да ће што пре да их склоне оданде и направе нешто иоле нормално на НБГ.
 
По мени је ово и даље један велики промашај у пројектовању. Нова БАС и ЖСт Нови Београд су могле да имају једну велику заједничку шалтер салу испод плоче железничке станице, и одатле или степеништем горе на пероне железнице, или лево у чекаоницу са излазима на аутобуске пероне који су морали бити одмах уз саму конструкцију УМП.
Krakow bukvalno
 
Vrh