[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632574#p632574:2kru6xkv je napisao(la):solecar » Sub Jun 22, 2019 1:35 pm[/url]":2kru6xkv]Kod nas nekako na kraju ispadne da se maltene svako privremeno rešenje pretvori u trajno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632574#p632574:39sp42eb je napisao(la):solecar » 22 Jun 2019 12:35 pm[/url]":39sp42eb]Kod nas nekako na kraju ispadne da se maltene svako privremeno rešenje pretvori u trajno.
Има помака, довозе камионима фини шљунак. А друга ствар је, да ће изгледа да праве и базен на отвореном Слике од 21.јуна 2019.Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632481#p632481:3c7g4q24 je napisao(la):Straxa » 22 Јун 2019 10:13 am[/url]":3c7g4q24]Ima li nekih informacija o stanici na nvbg prolazim skoro svaki dan tamo ali ne vidim neki napredak.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Naravno da moglo da se uradi vise na lokaciji Blok 42 ali u BAS zele da kupe vreme i da sto duze ostanu gde jesu. Racunaju BNV ce se rastezati decenijama, vlast nije sposobna da napravi infrastrukturu na novoj lokaciji, izbori se blize pa vlast mozda i padne...njima se ne zuri jer znaju kolika je nesposobnost gradske vlasti koja ce 450 m Karadjordjeve ulice da radi godinu i po dana. Dotle fingiraju radove u bloku 42 a suštinski se prevrce zemlja , cupka korov i pomalo iznosi šut. Aneks je napravljen a čemu će služiti niko ne zna. Niko ne shvata da gradska vlast jednostavno nema precizne planove, sve se radi i menja u hodu...Dakle, najgora varijanta za BAS je da ga nasilno kao železnicu izmeste u privremeni aneks do izgradnje nove stanicne zgrade koje se neće desiti nikad, jer niti ima para niti ima volje za gradnju. U prevodu sve je privremeno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632861#p632861:3tmba455 je napisao(la):Дошљак » Ned Jun 23, 2019 2:00 pm[/url]":3tmba455]Откуд сад то за Прокоп? Иначе, колико је пара бачено на привемени аутобуски паркинг са перионицом и привремени долазни перон, да су још додали паре за одлазне пероне имали би смо већ нову БАС у неком првобитном облику, са већ изграђеним анексом (шалтер сала ваљда), перонима са надстрешницама, паркингом и перионицом, отприлике минимално потребно за функционисање БАС. Пратећи садржаји (ресторани, мењачнице, трафике, пекаре, продавнице, коцкарнице, пошта) би се релативно брзо могле изградити. Шта више, имали смо постојећи асфалт старог паркинга који се могао искористити за паркирање аутобуса у првом периоду. Значи, требало је само изградити пероне са надстрешницама, пошто је анекс већ изграђен.