Beč je vrlo nedavno rešio to pitanje (pre godinu-dve) i mislim da nije loš primer za poređenje, pre svega zbog broja stanovnika i površine koju zauzima.
Oni su imali tri podjednako važne stanice: Westbahnhof, Südbahnhof i Meidling, s tim što je Westbahnhof bio de fakto glavna stanica (svi vozovi za zapad su polazili odatle). Südbahnhof je dozidan i prerastao u glavnu stanicu, Meidling je marginalizovan. I da, ono što je glavna autobuska stanica u Beču nije ona nova koja je pored Hauptbahnhofa pokraj autoputa, već stara, koja je i dalje vrlo aktivna na samom obodu grada.
I da, u prilog pristalicama izmeštanja glavne stanice na Prokop: i Westbahnhof i novi Hauptbahnhof su udaljeni od onoga što bi bio uži centar grada - Westbahnhof sigurno dobrih kilometar, kilometar i po (oko 5 stanica metroa), a otprilike toliko i HbF - što je približna udaljenost centra od Prokopa. Sam centar opslužuje (nedavno rekonstruisana) stanica Wien Mitte, predviđena za metro, gradsku železnicu i regionalni transport - ona po svom položaju dosta "sliči" Vukovom spomeniku.
U prilog onima koji su za ostanak glavne stanice na sadašnjem mestu: od Westbahnhofa do užeg centra Beča se stiže za 20ak minuta brzog hoda, otprilike nešto duže nego od Glavne železničke do Knez Mihailove.