Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Написаћу само да је неко из БАС-а мислио да је одличан начин да се покаже гостопримство и космополитизам, можда и нешто друго, изостављање ћириличких натписа.
jerbo se gostoprimstvo iskazuje sa 0 natpisa na stranim jezicima a sve na srpskom - samo sto je latinica...
 
то су стари Руси, који имају наше држављанство и живе овде годинама. ови нови Руси се воде као дијаспора, и не воде се као мањина
 
националних мањина има само у албанским, мађарским, хрватским и ромским партијама. све остале су настале као рупа у закону, где су могли да се прогласе партијом националне мањине, да би им требало мање потписа за регистрацију. а што је најгоре, не могу да се укину, јер би се то испиновало као напад на ту национлану мањину
 
Železnička mreža se ni blizu neće razviti toliko da autobus ne bude glavno sredstvo međugradskog prevoza. Ima mnogo krakova zemlje do kojih moderna ili bilo kakva mreža neće stići da bi neko morao da preseda u grad udaljen 50 km, ako odmah može autobusom direktno.
Pa ne znam. Probao sam nasumice puno mesta po Danskoj da vidim kako se stiže do njih preko Google Maps i nisam našao nijedno gde ne možeš vozom da stigneš makar do najbližeg grada, koji je naviše oko 20-30 km udaljen od mesta. Posle možeš verovatno lokalnim autobusem od većeg mesta do manjeg.

Jednostavno nema potrebe za dugolinijskim autobusima izgleda.

Možda je to specifično za Dansku samo i možda bi kod nas bilo teže po planinskim krajevima, ali ne vidim zašto bi recimo po Vojvodini išli autobusi iz Beograda.

Recimo, ako neko hoće da stigne iz Beograda do Horgoša, zar ne bi bilo bolje uzeti brzi voz koji uskoro stiže do Subotice i onda lokalni autobus do Horgoša?

Znam da sam uzeo jednostavan primer, ali počinjem od toga da će jednog dana svi vojvođanski gradovi biti povezani funkcionalnom železnicom (Sombor, Kikinda, Kanjiža, itd.)
 
националних мањина има само у албанским, мађарским, хрватским и ромским партијама. све остале су настале као рупа у закону, где су могли да се прогласе партијом националне мањине, да би им требало мање потписа за регистрацију. а што је најгоре, не могу да се укину, јер би се то испиновало као напад на ту национлану мањину
Mислим да једино Србија има овако имбецилне законе о националним мањинама и правима који из тога следе.

Рецимо за који језик се највише користи судских тумача у Србији. За Мађарски? За Албански? Не, него за бошњачки... Иако читава европска лингвистика каже да се ради о једном језику. Једина је подела да ли треба свако да га зове својим именом или треба да има једно име.

А то коришћење за улазак у скупштину и прављење већине СНСу, сада користе и некакве руске странке где нема ниједног Руса...
 

Лепа слика. Имамо стално исмевање што људи имају носталгију за рушењем станице. Нисам био студент из унутрашњости па да сам често долазио и одлазио са те станице, али ипак сам са те станице углавном одлазио на море, код бабе и деде, код девојке... Лепа сећања ме везују за ту станицу.

Многима од нас та станица није само место, већ симбол једног периода живота. Није ствар у модернијој инфраструктури на новој локацији, него у томе што на старој сваки ћошак крије неку успомену. Разумем да је промена неопходна, али то не значи да треба заборавити шта је то место значило многима од нас.

Дакле, та носталгија није нека смешна ствар, него нешто стварно и дубоко укорењено у нама.
 
Ovo je nevidjeni blam BASa I Grada Bgd, na sta im ovo liči, blato na parking I, nema svetla na parkingu, NEMA IVIČNJAKA, trave oko stanice nidje…Bas smo mi jedan tužan narod, kad nam Glavna Autobuska stanica izgleda gore nego u Siriji, bez stanične zgrade, a u Bgd na vodi “Sve blista”….Gde običan narod ide, tu blato, a gde su “elite” tu dijamanti
Pogledajte prilog 213641Pogledajte prilog 213642Pogledajte prilog 213643Pogledajte prilog 213644Pogledajte prilog 213645
Dok svi vi pricate o cirilici, sto je vazno, hoce ovaj BAS da zatvori ovaj šaht, stavi ivicnjake, ogradu, sredi ovo blato koje je vidljivo na Stanici ili je za ovaj nas narod to dovoljno dobro ??? SRAMOTA
 
Dok svi vi pricate o cirilici, sto je vazno, hoce ovaj BAS da zatvori ovaj šaht, stavi ivicnjake, ogradu, sredi ovo blato koje je vidljivo na Stanici ili je za ovaj nas narod to dovoljno dobro ??? SRAMOTA

Као и обично, кључне теме у фокусу медија, грађана и јавних функционера…

Pogledajte prilog 213623
Sve je čovek lepo rekao ovom postom. Sažeo je bukvalno poslednjih 10 strana ove teme.
 
Znam da sam uzeo jednostavan primer, ali počinjem od toga da će jednog dana svi vojvođanski gradovi biti povezani funkcionalnom železnicom (Sombor, Kikinda, Kanjiža, itd.)
У следећих неколико година то је извесно само за Суботицу, Бачку Тополу и Врбас.
Срем тако-тако.
Остали градови и општине ће се још дуго ослањати на аутобус.
Зрењанин - Панчево - Београд без Vmax 120 и минимум 8 пари возова не може ни тактом ни временом путовања ни ценом карте да се такмичи са аутобусом јер је траса пруге преко Панчева 30ак километара дужа од трасе аутобуса зрењанинским путем.
Исто важи и за Кикинду.
Сента природно гравитира Суботици а људи који иду до Новог Сада или Београда ће и даље на бус што важи и за Нови Бечеј и Бечеј где пруга одавно не постоји.
Кањижа неће бити повезана јер је веза Кањиже са Сентом и банатским правцем укинута пре 50 година а однедавно и веза са Суботицом.
Директна веза Сомбора и Београда немогућа док се не уради електрификација.
Неће скоро.
90% људи у Сомбору ослања се на бус јер им је до Новог Сада брже а од Новог Сада до Београда постоје директне линије аутопутем тако да је временска разлика изнеђу воза и аутобуса минимална.
Избегава се преседање, нешто на шта су људи генерално алергични.
 
Poslednja izmena:
Лепа слика. Имамо стално исмевање што људи имају носталгију за рушењем станице. Нисам био студент из унутрашњости па да сам често долазио и одлазио са те станице, али ипак сам са те станице углавном одлазио на море, код бабе и деде, код девојке... Лепа сећања ме везују за ту станицу.

Многима од нас та станица није само место, већ симбол једног периода живота. Није ствар у модернијој инфраструктури на новој локацији, него у томе што на старој сваки ћошак крије неку успомену. Разумем да је промена неопходна, али то не значи да треба заборавити шта је то место значило многима од нас.

Дакле, та носталгија није нека смешна ствар, него нешто стварно и дубоко укорењено у нама.
Sve je to u redu ali vremena se menjaju. Takve uspomene će sadašnje i buduće generacije stvoriti i na novoj stanici.

Da je stanica odlična, nije. Možda će nekad biti a možda i ne ali ni stara nije bila bolja pa lepih uspomena ipak ima.
 
Screenshot (4084).png
 
Гледај те петље тада и ово што је сада. Туга
 
Treba se setiti i da su radikali lagali da ce kod kulcine biti neki mostic, valjda pesacko-biciklisticki.

Da je on bar napravljen, meni na primer ne bi posle puta bilo tesko protegnuti noge par kilomera i onda doci u NoVi CeNtAr GrAdA odakle mogu dalje gde hocu

1000011602.jpg
 
Treba se setiti i da su radikali lagali da ce kod kulcine biti neki mostic, valjda pesacko-biciklisticki.

Da je on bar napravljen, meni na primer ne bi posle puta bilo tesko protegnuti noge par kilomera i onda doci u NoVi CeNtAr GrAdA odakle mogu dalje gde hocu

Pogledajte prilog 213774
Pa i ima most, samo so se vraca na istu obalu sa koje krece.
 
Vrh