Ne mogu da se setim kako je bilo poslednji put jer sam putovao bez prtljaga, ali svojevremeno najgluplje rešenje je bio ekran iznad trake sa prtljagom. Smenjivao se tekst na ćirilici i engleskom, a zbog besmisleno sitnog fonta najveći deo ekrana je bio prazan. A komotno je font mogao da bude dva puta veći pa da i dalje može da se u isto vreme ispiše tekst na bar tri pisma/jezika.Нишком? Београдски сигурно није
U stanici je još uvek administracija i delovi obezbeđenja oko 100 zaposlenih, plus tu je imovina inventar, ne sme da bude u mraku da ne bude čerupanja. Juče i danas ruše deo nadstrešnice a unutra ljudi još rade...no commentИ даље ради расвета?
Poenta je u naslovu i obećanjima....tek posle 50 god je otvoren Prokop a metro još nije metar iskopan.То се пдноси наЖелезничку, аутобуска је отворена 1966.
1. Vozila prigradskog javnog prevoza će jako malo oterećivati parking prostor jer je njihovo vreme terminiranja značajno manje, ako je frka, nek se parkiraju privremeno na samom peronu.Zato što je kapacitet parkinga za autobuse manji nego na staroj BAS. Pa ako bi to pomoglo da se oslobodi prostor za međumesne autobuse...
Uostalom ti autobusi povezuju naselja grada, pa bi mogli da okreću kao druge prigradske linije na okretnicama...
Poenta je u naslovu i obećanjima....tek posle 50 god je otvoren Prokop a metro još nije metar iskopan.
Gde si osim naziva aerodroma vidio cirilicuNa sred Terazija - što je valjda centar centra Srbije - nema sve zajedno 5 tabli na ćirilici, ali zato na aerodromu koji pokušava da bude glavni aerodrom u regionu, piše samo ćirilicom i na engleskom. Sve naopako. Sad ćemo tako i sa autobuskom stanicom.
Ovo je nešto novo, svojevremeno su mi pokazali glavnu autobusku stanicu, koja nije imala čak ni perone, nego onako, kao na ulici da se parkira bus. Autobuska stanica Sopot je za njih bila svemirski brod.Ovo je glavna autobuska stanica u Kopenhagenu:
Ima samo 15 perona i služi oko 200 autobusa dnevno.
Ne može da se kupi karta na stanici, samo preko pojedinačnih operatera. Ima jedna prodavnica (7 Eleven) i to je to.
Ali to je valjda posledica odlične povezanosti gradova vozovima i avinonima.
Ako zaista nameravamo da unapredimo železnicu u narednim godinama, neće nam trebati megalomanska autobuska stanica sa raznim zgradama.
Meni deluje da su dali posao burazerskoj firmi s ciljem da izmuzu lovu dva puta.Ово са латиницом ми делује да су дали посао брендирања некој класичној буразерској фирмици која се бави таквим пословима за фенси бутике и ресторане. Некога мрзело да клилне alt + shif два пута.
Naravno da nisam mislio da okreću na Banovom Brdu ili Ustaničkoj, već npr. kod Gazele ili Prokopa.1. Vozila prigradskog javnog prevoza će jako malo oterećivati parking prostor jer je njihovo vreme terminiranja značajno manje, ako je frka, nek se parkiraju privremeno na samom peronu.
2. Sad zato što fali 1-2 mesta moramo da uskraćujemo putnike za vezu sa centrom i da ih teramo na presedanje na gradske linije koje su trenutno nepouzdane. Onog dana kada se izgrade metro i BGvoz linije, sve prigradsko treba da ide do perifernih terminusa.
3. Kakve veze ima da li povezuju naselja grada ili ne? Jel to javni prevoz, jel ima potrebu da ide tu? Izgrađeni su peroni sa umom na prigradske linije i tu treba da te linije terminiraju.
Ovo je nešto novo, svojevremeno su mi pokazali glavnu autobusku stanicu, koja nije imala čak ni perone, nego onako, kao na ulici da se parkira bus. Autobuska stanica Sopot je za njih bila svemirski brod.
Написаћу само да је неко из БАС-а мислио да је одличан начин да се покаже гостопримство и космополитизам, можда и нешто друго, изостављање ћириличких натписа.Ово са латиницом ми делује да су дали посао брендирања некој класичној буразерској фирмици која се бави таквим пословима за фенси бутике и ресторане. Некога мрзело да клилне alt + shif два пута.
Autobuska stanica Beograd je nova "kapija grada". Zato pored negovanja nase tradicije i kulture imamo i obavezu iskazivanja postovanja prema svim nasim korisnicima usluga bez obzira na njihovu versku, politicku, nacionalnu i seksualnu pripadnost.
Izvini
Gde si osim naziva aerodroma vidio cirilicu
У ПРЕСЕЉЕЊУ НОВЕ АУТОБУСКЕ СТАНИЦЕ У БЕОГРАДУ ЗАБОРАВЉЕН "КОФЕР" СА ЋИРИЛИЦОМ: Мајстори смо у самопоништавању, зар не?
БЕОГРАД је после 58 година добио нову аутобуску станицу, главно чвориште међународних, међуградских, приградских и туристичких линија аутобуса. Али, у том пресељењу неко је изгубио "кофер" са ћирилицом или је можда није ни спаковао?!www.novosti.rs