Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

aerodrom_nikola_tesla_1_200617_tw1024.jpg
 
Нишком? Београдски сигурно није
Ne mogu da se setim kako je bilo poslednji put jer sam putovao bez prtljaga, ali svojevremeno najgluplje rešenje je bio ekran iznad trake sa prtljagom. Smenjivao se tekst na ćirilici i engleskom, a zbog besmisleno sitnog fonta najveći deo ekrana je bio prazan. A komotno je font mogao da bude dva puta veći pa da i dalje može da se u isto vreme ispiše tekst na bar tri pisma/jezika.
 
То се пдноси наЖелезничку, аутобуска је отворена 1966.
 
Zato što je kapacitet parkinga za autobuse manji nego na staroj BAS. Pa ako bi to pomoglo da se oslobodi prostor za međumesne autobuse...
Uostalom ti autobusi povezuju naselja grada, pa bi mogli da okreću kao druge prigradske linije na okretnicama...
1. Vozila prigradskog javnog prevoza će jako malo oterećivati parking prostor jer je njihovo vreme terminiranja značajno manje, ako je frka, nek se parkiraju privremeno na samom peronu.
2. Sad zato što fali 1-2 mesta moramo da uskraćujemo putnike za vezu sa centrom i da ih teramo na presedanje na gradske linije koje su trenutno nepouzdane. Onog dana kada se izgrade metro i BGvoz linije, sve prigradsko treba da ide do perifernih terminusa.
3. Kakve veze ima da li povezuju naselja grada ili ne? Jel to javni prevoz, jel ima potrebu da ide tu? Izgrađeni su peroni sa umom na prigradske linije i tu treba da te linije terminiraju.
 
Ovo je nevidjeni blam BASa I Grada Bgd, na sta im ovo liči, blato na parking I, nema svetla na parkingu, NEMA IVIČNJAKA, trave oko stanice nidje…Bas smo mi jedan tužan narod, kad nam Glavna Autobuska stanica izgleda gore nego u Siriji, bez stanične zgrade, a u Bgd na vodi “Sve blista”….Gde običan narod ide, tu blato, a gde su “elite” tu dijamanti
IMG_4911.jpeg
IMG_4910.jpeg
IMG_4909.jpeg
IMG_4908.jpeg
IMG_4906.jpeg
 
Невероватно је шта све ниче у овом граду у 21. веку.

Ова станица је савршена демонстрација односа државе према својим грађанима. Узећемо вам паре да би вас понижавали и третирали као марву.
 
Ovo je glavna autobuska stanica u Kopenhagenu:

99a1c689-5852-4d9d-a9a0-933698827af7.jpg


Ima samo 15 perona i služi oko 200 autobusa dnevno.

Ne može da se kupi karta na stanici, samo preko pojedinačnih operatera. Ima jedna prodavnica (7 Eleven) i to je to.

Ali to je valjda posledica odlične povezanosti gradova vozovima i avinonima.

Ako zaista nameravamo da unapredimo železnicu u narednim godinama, neće nam trebati megalomanska autobuska stanica sa raznim zgradama.
 
Izvini
Na sred Terazija - što je valjda centar centra Srbije - nema sve zajedno 5 tabli na ćirilici, ali zato na aerodromu koji pokušava da bude glavni aerodrom u regionu, piše samo ćirilicom i na engleskom. Sve naopako. Sad ćemo tako i sa autobuskom stanicom.
Gde si osim naziva aerodroma vidio cirilicu

 
Ово са латиницом ми делује да су дали посао брендирања некој класичној буразерској фирмици која се бави таквим пословима за фенси бутике и ресторане. Некога мрзело да клилне alt + shif два пута.
 
Ovo je glavna autobuska stanica u Kopenhagenu:

99a1c689-5852-4d9d-a9a0-933698827af7.jpg


Ima samo 15 perona i služi oko 200 autobusa dnevno.

Ne može da se kupi karta na stanici, samo preko pojedinačnih operatera. Ima jedna prodavnica (7 Eleven) i to je to.

Ali to je valjda posledica odlične povezanosti gradova vozovima i avinonima.

Ako zaista nameravamo da unapredimo železnicu u narednim godinama, neće nam trebati megalomanska autobuska stanica sa raznim zgradama.
Ovo je nešto novo, svojevremeno su mi pokazali glavnu autobusku stanicu, koja nije imala čak ni perone, nego onako, kao na ulici da se parkira bus. Autobuska stanica Sopot je za njih bila svemirski brod.
 
Ово са латиницом ми делује да су дали посао брендирања некој класичној буразерској фирмици која се бави таквим пословима за фенси бутике и ресторане. Некога мрзело да клилне alt + shif два пута.
Meni deluje da su dali posao burazerskoj firmi s ciljem da izmuzu lovu dva puta.
 
1. Vozila prigradskog javnog prevoza će jako malo oterećivati parking prostor jer je njihovo vreme terminiranja značajno manje, ako je frka, nek se parkiraju privremeno na samom peronu.
2. Sad zato što fali 1-2 mesta moramo da uskraćujemo putnike za vezu sa centrom i da ih teramo na presedanje na gradske linije koje su trenutno nepouzdane. Onog dana kada se izgrade metro i BGvoz linije, sve prigradsko treba da ide do perifernih terminusa.
3. Kakve veze ima da li povezuju naselja grada ili ne? Jel to javni prevoz, jel ima potrebu da ide tu? Izgrađeni su peroni sa umom na prigradske linije i tu treba da te linije terminiraju.
Naravno da nisam mislio da okreću na Banovom Brdu ili Ustaničkoj, već npr. kod Gazele ili Prokopa.

Da li putnici sa tih linija plaćaju peronsku kartu?
 
Ovo je nešto novo, svojevremeno su mi pokazali glavnu autobusku stanicu, koja nije imala čak ni perone, nego onako, kao na ulici da se parkira bus. Autobuska stanica Sopot je za njih bila svemirski brod.

Da, ovo su otvorili prošlog leta. Pre toga nije bilo stanice niti sređenog stajlišta jer oni u stvari ni nemaju firmu autobuske stanice, niti međugradske prevoznike koji nisu tipa Flixbus.
 
Ово са латиницом ми делује да су дали посао брендирања некој класичној буразерској фирмици која се бави таквим пословима за фенси бутике и ресторане. Некога мрзело да клилне alt + shif два пута.
Написаћу само да је неко из БАС-а мислио да је одличан начин да се покаже гостопримство и космополитизам, можда и нешто друго, изостављање ћириличких натписа.

Цитат дела преписке са грађанином који је упутио замерку у вези са недостатком натписа на ћириличком писму, на коју сам случајно налетео:
Autobuska stanica Beograd je nova "kapija grada". Zato pored negovanja nase tradicije i kulture imamo i obavezu iskazivanja postovanja prema svim nasim korisnicima usluga bez obzira na njihovu versku, politicku, nacionalnu i seksualnu pripadnost.

Уз мало издвојеног времена, није тешко пронаћи или закључити ко је то написао испред предузећа БАС.
 
Izvini

Gde si osim naziva aerodroma vidio cirilicu



Овај текст ми је открио да приватни капитал може да ради како ми се захоће. Због тога и не треба да нас чуде издавачи књига, пинкови јер ето, имају на то му право. Зато и Кинези пишу прво на кинеском и крупно па онда тек на српском и то о ако како се фирмописцу заблагорасуди.

Нисам испратио тему, ко на крају гради стабилну зграду? Град или БАС или заједно?
 
Železnička mreža se ni blizu neće razviti toliko da autobus ne bude glavno sredstvo međugradskog prevoza. Ima mnogo krakova zemlje do kojih moderna ili bilo kakva mreža neće stići da bi neko morao da preseda u grad udaljen 50 km, ako odmah može autobusom direktno.
 
Vrh