Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Kada ce proraditi novonapravljeni dolazni peron da li neko zna?
 
Jel to znaci da krece da se rusi odmah stari dolazni peron?
 
Verovatno, stari peroni kao i stara perionica prestaju sa radom 22. juna. Bolje da sve to sruše što pre nego da im se neko useli u napuštene objekte :).
 
Prevoznici su dobili uputstva, od ponoći u nedelju novi peroni i peronica. Moram priznati da skretanje preko šina oduševljava, pritom ovo važi i za dosta prevoznika koji turističke grupe sakupljaju na Basu i tu ih ostavljaju, očekujem povećan broj nezgoda sa tramvajima u narednom periodu.
 
Мада најављено је и затварање моста па ће тај ризик бити мањи. А и ваљда ће прорадоти семафор.
 
Ima li nekih informacija o stanici na nvbg prolazim skoro svaki dan tamo ali ne vidim neki napredak.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Весић и екипа причају биће, а БАС ускоро отвара нови привремени долазни перон који сумњам да су градили за мање од 5 година.
 
Kod nas nekako na kraju ispadne da se maltene svako privremeno rešenje pretvori u trajno.
 
Нажалост, изгледа је блок 42 нови Прокоп.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632574#p632574:2kru6xkv je napisao(la):
solecar » Sub Jun 22, 2019 1:35 pm[/url]":2kru6xkv]Kod nas nekako na kraju ispadne da se maltene svako privremeno rešenje pretvori u trajno.

Pa i sadašnja autobuska stanica je privremeno rešenje, tako da nastavljamo u svom stilu...
 
И то које је метастазирало на ново привремено решење :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632574#p632574:39sp42eb je napisao(la):
solecar » 22 Jun 2019 12:35 pm[/url]":39sp42eb]Kod nas nekako na kraju ispadne da se maltene svako privremeno rešenje pretvori u trajno.

Ovo mu pre dođe privremeno rešenje privremenog rešenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632481#p632481:3c7g4q24 je napisao(la):
Straxa » 22 Јун 2019 10:13 am[/url]":3c7g4q24]Ima li nekih informacija o stanici na nvbg prolazim skoro svaki dan tamo ali ne vidim neki napredak.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Има помака, довозе камионима фини шљунак. А друга ствар је, да ће изгледа да праве и базен на отвореном :D Слике од 21.јуна 2019.Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Video sam ih takodje skoro da su cistili malo korov i rastinje sa bagerima ali onda su na pola nestali samo...

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Прекјуче, сликано из градског превоза:





 
BAS mirno ulaze sopstvene velike pare u postojecu lokaciju, iako je ona samo privremena - zasto? Odgovor: Zato sto znaju da dugo ne mogu da se izmeste na novu lokaciju.

A kako su tako sigurni da se dugo ne mogu izmestiti, kad stanica na Novom Beogradu moze relativno brzo da se izgradi? Odgovor: Jer znaju da nikakve stanice na Novom Beogradu nece ni biti -glavna autobuska stanica gradice se na Prokopu.

A zavrsetak Prokopa ce biti beskrajno spor, sto znaci da ce se i nova autobuska stanica graditi tek posle mnogo godina i pod ko zna kojom vlascu.
 
Na osnovu kojih informacija?
 
Откуд сад то за Прокоп? Иначе, колико је пара бачено на привемени аутобуски паркинг са перионицом и привремени долазни перон, да су још додали паре за одлазне пероне имали би смо већ нову БАС у неком првобитном облику, са већ изграђеним анексом (шалтер сала ваљда), перонима са надстрешницама, паркингом и перионицом, отприлике минимално потребно за функционисање БАС. Пратећи садржаји (ресторани, мењачнице, трафике, пекаре, продавнице, коцкарнице, пошта) би се релативно брзо могле изградити. Шта више, имали смо постојећи асфалт старог паркинга који се могао искористити за паркирање аутобуса у првом периоду. Значи, требало је само изградити пероне са надстрешницама, пошто је анекс већ изграђен.
 
Što ne kupe polovnu AS od NS, oni imaju jednu viška koju ne koriste... :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632861#p632861:3tmba455 je napisao(la):
Дошљак » Ned Jun 23, 2019 2:00 pm[/url]":3tmba455]Откуд сад то за Прокоп? Иначе, колико је пара бачено на привемени аутобуски паркинг са перионицом и привремени долазни перон, да су још додали паре за одлазне пероне имали би смо већ нову БАС у неком првобитном облику, са већ изграђеним анексом (шалтер сала ваљда), перонима са надстрешницама, паркингом и перионицом, отприлике минимално потребно за функционисање БАС. Пратећи садржаји (ресторани, мењачнице, трафике, пекаре, продавнице, коцкарнице, пошта) би се релативно брзо могле изградити. Шта више, имали смо постојећи асфалт старог паркинга који се могао искористити за паркирање аутобуса у првом периоду. Значи, требало је само изградити пероне са надстрешницама, пошто је анекс већ изграђен.
Naravno da moglo da se uradi vise na lokaciji Blok 42 ali u BAS zele da kupe vreme i da sto duze ostanu gde jesu. Racunaju BNV ce se rastezati decenijama, vlast nije sposobna da napravi infrastrukturu na novoj lokaciji, izbori se blize pa vlast mozda i padne...njima se ne zuri jer znaju kolika je nesposobnost gradske vlasti koja ce 450 m Karadjordjeve ulice da radi godinu i po dana. Dotle fingiraju radove u bloku 42 a suštinski se prevrce zemlja , cupka korov i pomalo iznosi šut. Aneks je napravljen a čemu će služiti niko ne zna. Niko ne shvata da gradska vlast jednostavno nema precizne planove, sve se radi i menja u hodu...Dakle, najgora varijanta za BAS je da ga nasilno kao železnicu izmeste u privremeni aneks do izgradnje nove stanicne zgrade koje se neće desiti nikad, jer niti ima para niti ima volje za gradnju. U prevodu sve je privremeno.
 
Onaj mali aneks za autobusku stanicu koja ima 2-3 miliona putnika godišnje više nego aerodrom Beograd, naravno da je ono totalno besmislen objekat i naravno da ovi iz BAS-a nisu sisali vesla da ugrožavaju veliki profit zbog obećanja političara. I ne treba da se mrdnu dok nova stanica ne bude kompletno završena.
 
Могли су БнВ клошари да очисте шут од срушених железничких магацина, овако баш ружно изгледа да се у Бг допутује међу рушевине. А боље и да су обрнуто оријентисали пероне, ближе Вилсоновом булевару, а паркинг иза, уместо овако, било би им ближе да дођу до трамвајског и аутобуског стајалишта Економски факултет, а и не видим ове неки крштен тротоар којим ће се путници кретати од перона до улица.
 
Vrh