Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Ovde lud zbunjenog.

Pisao sam ranije da BAS ulaže velike pare u sadašnju stanicu, parking a treba da se sele uskoro ???? Koja je tu logika ?
Prijatelj radi na BAS-u mi tada reče da ne planiraju skoru selidbu pa selike pare ulažu kako bi diglu uslugu na viši nivo.
 
Sve više mi izgleda kao da je ovde neko namerno oterao Srbija Voz u ćorsokak. Ukineš Glavnu železničku stanicu i na uštrb nje dograđuješ perone autobuske. Ukineš vozove Beograd - Novi Sad (najkorišćenja unutrašnja linija) i Beograd - Budimpešta (najkorišćenija međunarodna linija). Prilikom podele firme, Cargo dobio najbolje lokomotive, Srbija Voz najlošije. Infrastruktura favorizuje Cargo, ukida putničke vozove da bi išli teretni. Često teretni imaju prednost u propuštanju u odnosu na putničke...itd itd

Odoh u offtopic, ne zamerite
 
E , čudni su putevi novca i lične džepove. Na oko glupo ali njima krajnje logično i što je najgore uspeva im.
 
Ако се и на новој станици буде плаћала перонска карта за приградске аутобусе џаба су кречили.
 
Последица ове селидбе БАСа ће бити потпуни колапс Аутокоманде.
 
Ево пар слика од петка. Анекс и разбуцани некадашњи паркинг. Око анекса је било нешто мало радника, а на другом крају блока, ближе Јурија Гагарина, један ровокопач и пар кипера на смену што одвозе шут. Овим темпом неће бити готово за 10 година.
 
Najgore od svega je sto mi ne znamo poentu svega ovoga. BAS se ogradio od toga da se autobuska izmesta ovde, dok se ne izgradi kompletna stanica, nista mi nije jasno.
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/pocet ... ja/8zjv7f3

Početkom aprila se SELI DEO AUTOBUSKE STANICE, a ovo je njena nova LOKACIJA

2QRk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWlRjN01EQV8vZmM0YWNlY2FmMTYzYWJmYzhlODM0MDZlNzE1ZDI4YTAuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Datum selidbe dela Beogradske autobuske stanice uveliko se približava, pa će već od aprila autobusi iz cele Srbije i inostranstva pristizati u prestonicu na novu lokaciju!

Radovi na potezu iza sadašnje stanice BAS-a, ali i nekadašnje Glavne železničke stanice, uveliko su u toku. Veliki parking je već završen i autobusi su na njega premešteni krajem prošle godine, a na istom mestu, čim budu završeni i propratni objekti, biće izmešteni dolazni peroni.

Kolk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTjJJN01EQV8vNGQyNGEyNzIxZjZlZjQ1NDZlOTI5ZTUxOGUzOTVmMTUuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB


- Radovi na potezu iza Glavne autobuske stanice su u u toku. Prema dinamici izvođenja, završetak očekujemo krajem marta i početkom aprila ove godine jer su privremeno prekidani u decembru 2018. i januaru 2019. zbog vremenskih uslova. Privremeni dolazni peroni koji se sada nalaze kod hotela “Bristol” biće premešteni na novu lokaciju odmah po završetku gore navedenih radova - jasno poručuju iz BAS-a.

Najveći deo Beogradske autobuske stanice, na kojem su odlazni peroni, kao i desetine i desetine šaltera, sa raznim ugostiteljskim objektima, ostaće i narednih godina na mestu gde se i sada nalaze.

xqjk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWXpZN01EQV8vYzNmNjUwM2YyNTdlODQyZTI5NjA3NGM5ODhhYmJhN2EuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB



Podsetimo, prema prvobitnoj varijanti koja je bila aktuelna tokom 2017. i 2018. bilo je predviđeno da se Glavna autobuska stanica, ili barem jedan njen deo, izmeste na Novi Beograd, u Blok 42 prekoputa Buvljaka. Međutim, na tom prostoru je sagrađen samo jedan manji privremeni objekat (zvanično nazvan “aneks”), dok je BAS velike radove započeo u okolini Savskog trga.

Do kada će Glavna autobuska stanica ostati “sa ove strane Save”, to niko ne zna ili barem neće zvanično da kaže, mada je s obzirom na velike investicije koje su u toku, sa gradnjom velikog parkinga i dolaznih perona, jasno da će BAS ostati na ovom potezu najmanje još nekoliko godina.

Oni su, naime, tokom 2018. dobili dozvolu za gradnju na skoro 20.000 kvadrata. Najveći deo otpada na parking - 14.468, pa na saobraćajnice - 3.188 i objekte - 2.164 kvadrata. I sve sa rokom važnosti od tri godine, dakle najmanje do druge polovine 2021.

PROJEKAT “BEOGRAD NA VODI”

Celo ovo “autobusko prekomponovanje” započeto je zbog potreba projekta “Beograd na vodi”, pošto se oko sadašnje dolazne stanice uveliko odvijaju radovi; bivši parking je pretvoren u gradilište, u međuvremenu je srušena zgrada nekadašnjeg “Simpa”, a u toku je i iseljavanje hotela “Bristol”.

DNEVNO PO 1.800 AUTOBUSA

BAS je počela sa radom 1966. godine, smeštena uz samu Glavnu železničku stanicu. Danas ovo preduzeće ima 700 zaposlenih radnika. Stanica dnevno prihvati 22.000 putnika i 1.800 autobusa, što na godišnjem nivou čini devet miliona putnika u 720.000 autobusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601148#p601148:31p9dc3n je napisao(la):
Дошљак » Ned Feb 10, 2019 12:15 am[/url]":31p9dc3n]Ево пар слика од петка. Анекс и разбуцани некадашњи паркинг. Око анекса је било нешто мало радника, а на другом крају блока, ближе Јурија Гагарина, један ровокопач и пар кипера на смену што одвозе шут. Овим темпом неће бити готово за 10 година.
file.php

file.php
To nije ,,tempo" vec veoma ozbiljno laziranje gradilista...Jasno je da od nove stanice nema nista jos duzi niz godina...Samo pogledajte tekst u kome se uopste ne pomenjinje izgradanja nove autobuske stanice u bloku 42...
 
Укратко, лакше било железницу са оноликом инфраструктуром истерати из Савског амфитеатра него БАС са неупоредиво мањом.
 
Jeste, ali evo imaš oko 8 miliona putnika na BAS-u godišnje (navode u tekstu 22 hiljade putnika dnevno, to ne može nikako da bude 9 miliona), a koliko je bilo na Železničkoj, prosto bez BAS-a ti prekidaš svaku vezu Beograda sa ostatkom Srbije i uže regije dok je železnica toliko urušena da odavno te veze nema ili je toliko nepouzdana da je 95% ljudi u poslednjih 25 godina prešlo na buseve, samim tim velike pare se tu vrte i neće oni tek tako da se odreknu toga i da dozvole da ih gurnu u neki privremeni aneks za budućih 20 godina. A izgradnja ovog dolaznog samo pokazuje da nema ništa od nove stanice narednih 5 godina minimum, a svaka eventualna smena vlasti može i da stopira celo premeštanje pa da imaju da pljuju po prethodnoj jer je to započela.
 
Samo su opet izvukli istu vest (znači izbori će u maju).
 
Ево и макета са штанда БАСа на сајму туризма.
 
Саша Бг;156705476 je napisao(la):
Када аутобусом дођете из новог булевара у БнВ прво наиђете на ову кућицу; ако сте без путника, чувари вас региструју и пусте кроз капију на ново аутобуско паркиралиште које је већ скоро пуно:
20190217-131413.jpg

Ако имате путнике, продужите право и наиђете на зградицу из које виде одакле долазите па могу ваш долазак да најаве преко разгласа:
20190217-131323.jpg

Лево је део паркиралишта, а десно је део долазног перона. Иза паркиралишта је недовршена дугачка приземна зграда:
20190217-131256.jpg

С ваше десне стране је стара железничка станица, а између вас и ње су гомиле шута које још нису однете:
20190217-131209.jpg

Ево долазних перона, лево су носачи за будуће надстрешнице, а на острвцету уз ивичњак места где ће их поставити:
20190217-131137.jpg

Још перона, и још једна зградица:
20190217-131132.jpg

Ово је приземна дугачка зграда у изградњи поред паркиралишта; могуће је да ће ту бити перионице за аутобусе и друге услуге за њих и возаче:
20190217-131041.jpg

Иста зграда с друге стране:
20190217-130925.jpg

Кад сви путници изађу, идете или лево на паркиралиште, или десно - на полазну станицу, кући, или нешто треће:
20190217-130939.jpg

Поглед на исти улаз и споменуту дугачку зграду са супротне стране, из угла паркиралишта:
20190217-130848.jpg
[/url]
Мислим, кад све буде готово, то ће бити тако. И, кажу, биће ту бар наредних четири-пет година док се на другом месту не изгради нова срећна нова станица.
Saša BG sa SSC
 
Ал су уболи локацију за сам долазни перон свака им част. Па ваљда су требали перионицу скроз иза а долазни перон што ближе постојећој згради БАСа, улици и стајалиштима ЈГП.
 
Meni ovo lici da je neko bacio oko na zemljiste tj blok 42. Steta da se ovako lepo parce zemljista u sred NGD koriste za parking autobusa kad ima toliko njiva pored autoputa...
Samo da vidimo koju bajku je O veliki ovaj put spremio. Za SA behu "arapski investitori" i tri mijijarde$ i hop cup maznu celu staru zeleznicku i autobusku stanicu u paketu. Za par godina bice ko se jos seca gde je trebala autobuska stanica da bude.. Pa ni Dobanovci nisu preko sveta..
 
Ali ogradu sa "merdevinama" je mogla samo neka bu**** da smisli, to najbolje pokazuje identitet Beograda na Vodi :)
 
У међувремену, блок 42....
(слика од прошле недеље)
 
Šta će mučeni kad im je na staništu Miško napravio Delta City.
 
Vrh