Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Eво мало слика са терена, као што сам и мислио, ровокопач разгрће гомилу, а улт утовара земљу у кипере. Са друге стране живописни бувљак.
 
Za cije se ti izjave hvatas sacekaj dok je presele
 
Ja se plasim da oni ne urade projekat na brzinu i da sve to isfusare od projekta do izvodjenja, kao po obicaju.
 
Negde sam ranije procitao da je u pitanju montazni objekat, privremenog karaktera za potrebe Laste.
To se da uraditi u jako kratkom roku.
Ono sto me plasi je to sto kod nas "privremeni karakter" neretko preraste u trajno resenje...
 
vucic kaze da ce lastu premestiti u naredna tri meseca, pa racunajte sta sve moze da se (ne) odradi za tri meseca
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366524#p366524:3ko6e490 je napisao(la):
trialin » Uto Jan 12, 2016 6:26 pm[/url]":3ko6e490]A BAS kad se premesta?

Dobro pitanje...ali kapiram da ce to premestiti konacno onda kad premeste zeleznicku stanicu skroz.

Ako neko ima vise informacija neka me ispravi.
 
Изгледа је инвеститор за сада бацио шапу на простор између променаде и задруге.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366471#p366471:1bitufrr je napisao(la):
arapski investitor » 12 Jan 2016 02:14 pm[/url]":1bitufrr]vucic kaze da ce lastu premestiti u naredna tri meseca, pa racunajte sta sve moze da se (ne) odradi za tri meseca

Ma ta Lastina pored Bristola inače nema nekog sadržaja. To sve može da se premesti za tri nedelje, a ne za tri meseca. Ali ipak očekujem da će kasniti sa projektom (zbog dokumentacije, nepogodnih vremenskih prilika, neplaćenih radnika... zna se već).
 
Mene interesuje zna li neko vlasnicke strukture obe autobuske stanice i lastine i basove?Ko sta od stanica poseduje od zemljista,da li je pravno lako ih iseliti i sta ce biti sa zaposlenima nakon selidbe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366631#p366631:24453az0 je napisao(la):
ink » Сре Јан 13, 2016 3:03 pm[/url]":24453az0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366471#p366471:24453az0 je napisao(la):
arapski investitor » 12 Jan 2016 02:14 pm[/url]":24453az0]vucic kaze da ce lastu premestiti u naredna tri meseca, pa racunajte sta sve moze da se (ne) odradi za tri meseca

Ma ta Lastina pored Bristola inače nema nekog sadržaja. To sve može da se premesti za tri nedelje, a ne za tri meseca. Ali ipak očekujem da će kasniti sa projektom (zbog dokumentacije, nepogodnih vremenskih prilika, neplaćenih radnika... zna se već).

Мени је Ластина станица естетски и функционално много боље решена него БАС, једино што јој је проблематично јесте приступ самој станици како пешацима тако и аутобусима.
 
Moze neko da mi objasni ovako sad neko iz unutrasnjosti dodje Lastinim busom u blok 42 i hoce da nastavi dalje putovanje npr. u Vojvodinu on mora posle tramvajem da ide na BASovu stanicu?
 
Изгледа је тако предвиђено, барем "привремено", док се не измести и БАС. Мада ти Ластини путници предпостављам да неће ићи на НБГ па опет прелазити мост, већ да ће изаћи на неком предходном стајалишту и пресести на градски превоз до БАСа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366896#p366896:alp248gi je napisao(la):
trialin » 14 Јан 2016 06:31 pm[/url]":alp248gi]Moze neko da mi objasni ovako sad neko iz unutrasnjosti dodje Lastinim busom u blok 42 i hoce da nastavi dalje putovanje npr. u Vojvodinu on mora posle tramvajem da ide na BASovu stanicu?
Па и не мора да иде до БАС-а, и Ластини аутобуси возе у правцу севера Србије. Наставиће другим Ластиним аутобусом даље према северу. Мислим да путници који путују из једног у други део унутрашњости Србије, углавном правце југ-север и обрнуто, а аутобус иде преко Београда (углавном иду,) користе највише директне линије.
 
Sve više i više su linije tipa Niš -Subotica
a razlikuju se po onome ,,Preko,, ....
sto zavisi od putnickih potreba i rentabilnosti linje

Korisno iz više aspekata svim stranama:
Bgdu - nema potrebe za glomaznom stanicom (bez nocenja)
Prevoznicima - jeftinje je zaustavljanje od parkiranja
Putnicima - sa manje presedanja mogu da nastave putovanje sa jeftinijom kartom

te i u ,,unutrasnjem ,, saobracaju , Bgd postaje tranzitna tačka
pa je sve više izražena potreba (kao sto je na BBu zakljuceno)
da umesto jedne centralne stanice
imamo bar cetiri veca stajališta ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366988#p366988:3cpuzp3r je napisao(la):
Гага » 15 Jan 2016 02:49 am[/url]":3cpuzp3r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366896#p366896:3cpuzp3r je napisao(la):
trialin » 14 Јан 2016 06:31 pm[/url]":3cpuzp3r]Moze neko da mi objasni ovako sad neko iz unutrasnjosti dodje Lastinim busom u blok 42 i hoce da nastavi dalje putovanje npr. u Vojvodinu on mora posle tramvajem da ide na BASovu stanicu?
Па и не мора да иде до БАС-а, и Ластини аутобуси возе у правцу севера Србије. Наставиће другим Ластиним аутобусом даље према северу. Мислим да путници који путују из једног у други део унутрашњости Србије, углавном правце југ-север и обрнуто, а аутобус иде преко Београда (углавном иду,) користе највише директне линије.
Pa nije bas, evo ti hocu da idem Valjevo - Vrsac.Lasta ne vozi vec Stup Vrsac ali samo sa BAS stanice znaci moram tramvajem do BASa.
 
Pa ne ides onda Lastom iz Valjeva, vec EuropaBus-om. On koliko znam ide na BAS .
Eto resenja ;)
 
I onda se sa Prokopa sputiš BG:VOZ-om(citaj:fiderom. ;) ) do NBG i stvar rešena. :)
 
Izvor: Beobuild.rs

Tender za Autobusku stanicu u bloku 42
blok42b.jpg


Jedan od važnih preduslova za razvoj savskog priobalja jeste između ostalog i izmeštanje glavne autobuske stanice na Novi Beograd. Buduća lokacija autobuske stanice je novobeogradski blok 42, a idejno rešenje projekta izabrano je na međunarodnom konkursu održanom 2014. godine. Izabran je rad tima “Proaspekt” koga su činili poznate beogradske arhitekte Milan i Vladimir Lojanica sa svojim saradnicima. Urbanističko rešenje bloka 42 podrazumeva integraciju autobuske i železničke stanice uz izgradnju pratećih komercijalnih i poslovnih sadržaja. Na osnovu izabranog rešenja urađen je nacrt plana detaljne regulacije i taj dokumet je do kraja februara na javnom uvidu u zgradi Gradske uprave grada Beograda.

Paralelno sa uvidom plana detaljne regulacije raspisan je i tender za "nultu" fazu gradnje, odnosno podizanje privremene stanične zgrade u okviru aneksa autobuske stanice. Prema idejnom rešenju aneks je vezni koridor između objekata autobuske i železničke stanice, koji bi se nalazio ispod konstrukcije UMP-a. Tender koji je raspisan podrazumeva izgradnju tog aneksa, ali prilagođenog za funkciju privremene autobuske stanice.

Celu vest kao i prikaze PDR-a bloka 42 koji je na javnom uvidu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/tender-za-autobusku- ... p2597.html
 
Zagreb-jugoslovenske zeljeznice-Beograd od kad su im ove podloge
 
haha primetio sam stvarno mi je cudno bilo.
 
Vrh