Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Opstanak BASa nije javni interes, podjednako su gadni kao i BNV. Javni interes je da se da drugim firmama da grade stanice, da naprave na Autokomandi, u Zemunu, u Žarkovu... I onda konkurencija, pa ko ponudi bolje uslove. BAS onda može i da umre. Toliko su nesposobni ovi na vlasti da nisu mogli ni da urade to i nameste svojima da otvore nove stanice, nego se preganjaju da idiotima iz BASa.
 
Opstanak BASa nije javni interes, podjednako su gadni kao i BNV. Javni interes je da se da drugim firmama da grade stanice, da naprave na Autokomandi, u Zemunu, u Žarkovu... I onda konkurencija, pa ko ponudi bolje uslove. BAS onda može i da umre. Toliko su nesposobni ovi na vlasti da nisu mogli ni da urade to i nameste svojima da otvore nove stanice, nego se preganjaju da idiotima iz BASa.

A šta bi garantovalo da bi njihovi privatni dilovi bili bolji? Kakve bolje ponude kad vidimo kako funkcionišu tenderi za tramvaje/buseve a i sve ostalo u gradu? BAS je samo odraz celokupne vlasti, pa prošle godine je SNS ubacio svoje ljude za neizvršne direktore i oni se praktično sve pitaju.
 
Opstanak BASa nije javni interes, podjednako su gadni kao i BNV. Javni interes je da se da drugim firmama da grade stanice, da naprave na Autokomandi, u Zemunu, u Žarkovu... I onda konkurencija, pa ko ponudi bolje uslove. BAS onda može i da umre. Toliko su nesposobni ovi na vlasti da nisu mogli ni da urade to i nameste svojima da otvore nove stanice, nego se preganjaju da idiotima iz BASa.
Autobuska stanica mora da postoji a ko kaže da ova neće sutra biti privatna firma? I nema sekiracije da su "ovi nesposobni što nisu namestili svojima" jer kad država (čitaj: mi poreski obveznici) napravi ovu kupiće je neko njihov za 1/3 cene i dobiti monopol, plus svu zemlju koja pripada stanici u Bloku 42.
 
Sve je bolje od BAS-a. Da ne bude zabune, to uključuje bilo staru bilo novu stanicu, samo da je vodi neko drugi. Ako neka firma treba da propadne to je onda BAS. Imaju bre monopol već decenijama i ne znaju da posluju. Ništa bolje oni nisu radili ni dok još nije bilo nikakve reči o BNV.

Neverovatno mi je da je “autobusko stajalište” poseban biznis sa tolikom aparaturom iza sebe (prevoznici su posebna priča u tome).

Eno ga i restoran Golf na Košutnjaku, u vlasništvu BAS-a, pa ne radi već duže vreme. Nezvanična informacija je da ga daju zakup i ne mogu već duže vreme da nađu zakupca, a u međuvremenu katanac. I to su uspeli sa pokvare.
 
A šta bi garantovalo da bi njihovi privatni dilovi bili bolji? Kakve bolje ponude kad vidimo kako funkcionišu tenderi za tramvaje/buseve a i sve ostalo u gradu? BAS je samo odraz celokupne vlasti, pa prošle godine je SNS ubacio svoje ljude za neizvršne direktore i oni se praktično sve pitaju.

Nisam rekao da će biti bolji, ali je sasvim sigurno da neće biti gori. Naročito ako se rasparča i time ljudi dobiju pristojne stanice na više lokacija, a ne da čekaju na đubrištu ili na sred ulice.

Nikada nisam rekao da je opstanak BASa javni interes. Javni interes je funkcionalna i dostupna autobuska stanica u bilo kom obliku. A postojeća kakva god bila je ljudima koji je redovno koriste bila bolja od par kontejnera pored temeljne jame neizgradjene stanične zgrade.

Kako je bila bolja? Ozbiljno pitanje.

Autobuska stanica mora da postoji a ko kaže da ova neće sutra biti privatna firma? I nema sekiracije da su "ovi nesposobni što nisu namestili svojima" jer kad država (čitaj: mi poreski obveznici) napravi ovu kupiće je neko njihov za 1/3 cene i dobiti monopol, plus svu zemlju koja pripada stanici u Bloku 42.

BAS je privatna firma. Nova stanica je već vlasništvo te privatne firme, prelistaj malo temu.
 
Grad je trebao da iz budžeta na javnom zemljištu izgradi stanicu da istu opremi.
Zaposli ljude u adekvatnom broju za osnovnu delatnost otpreme i prihvata autobusa.Onda izda sav poslovni prostor na istoj .Integriše sa zgradom zs i gsp linijama.
Postojeću stanicu ugasi ali ne oni su hteli da se mrcvrare sa bas idiotima
 
Nisam rekao da će biti bolji, ali je sasvim sigurno da neće biti gori. Naročito ako se rasparča i time ljudi dobiju pristojne stanice na više lokacija, a ne da čekaju na đubrištu ili na sred ulice.



Kako je bila bolja? Ozbiljno pitanje.



BAS je privatna firma. Nova stanica je već vlasništvo te privatne firme, prelistaj malo temu.
Znamo da je privatna, vlasništvo oko 1.000 malih akcionara, penzionera i zaposlenih, zgodnih za manipulaciju, u principu ničija. Njom sad upravljaju predstavnici države. A "privatna" će postati kad je preuzme neko od "odabranih".
 
Vrh