Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Opet, lepo je kada je u samom centru i BAS i Ž. stanica, utiče malo i na živost tog dela grada, ali opet, to je uvek i leglo raznih "čudnih" likova.
Pa bi nama da prosledis čudake, lepo bogami:)
Mogla bi i ona livadica da se sredi za migrante da se osecaju kao u centru. Jos da je ostala replika terazija na mestu gde je bila onomad to bio bio pun pogodak, i vuk sit i ovce na broju
 
Pa bi nama da prosledis čudake, lepo bogami:)
Mogla bi i ona livadica da se sredi za migrante da se osecaju kao u centru. Jos da je ostala replika terazija na mestu gde je bila onomad to bio bio pun pogodak, i vuk sit i ovce na broju
E pa baš je fora u tome što ne možeš peške da dođeš do stanice razlog zašto neće da bude "čudaka" oko stanica ;)
 
@astrodule

Okretnica je planirana ispred NCR zgrade u Milutina Milankovića. Budući da je ideja da jednog lepog dana (a ovi gore vele da je to do EXPO 2027) železnička i autobuska stanica budu integrisane u jedinstven kompleks, to možda i neće loše ispasti.
Može, nije loše. Ipak, mislim da bi morali da postoje podzemni prolazi do staničnih zgrada ili barem nadstrešnice.

Na žalost, nema šanse da oni naprave to do Ekspa (2027)
 
Глупо је што је окретница ЈГП планирана на једном крају блока, а БАС на другом крају. Боље да је НЦР позициониран или уз саму улицу Милутина Миланковића, или на другом крају блока 42 уз Јурија Гагарина. И да главна пролазна стајалишта буду испод железничке станице.
 
Meni je ovo u neku ruku i logicno, fakticiki morali su da pomere stanicu jer se Picin park u dobroj meri transformisao i naselio u Belvilu i A bloku
Ono gde su se malo preracunali jeste BNV Pascha koji raste iz dana u dan
 
29. Је само једна од аутобуских станица. Овако напамет има их бар пет, (могу и тачно да погледам ово је што знам јер сам био) и све су даље од центра. Шћолковскаја је исто фактички на крају Москве једино је Москва на истоку најужа па се брзо стиже до Кремља.

Иначе све аутобуске су близу метроа, са масом линија надземног градског саобраћаја.
 
po meni je ovo zaista OK lokacija, prevoz se sredi jednom odlukom(nove linije, novi polasci, zglobni autobusi umjesto solo itd) to je zasista ono basic odluka. Jedino ljudi nema zgrade, znaci pricati o pozicji kad nema zgrade je kao kupovati gume za zimu a nemati kola... to je najbitniji dio, sve ostalo je manje vise stvar odluke, cak i parking ja ocekujem da naprave neku garazu do tog cuvenog EXPO 2027 i da beli dezuraju da ne daju da se staje kako ko hoce a to je vec pocelo... Ta zona od 5 min je manje vise OK ali opet to nije ni tamo bilo tako da to bi bilo unapredjenje po meni, ali ponovicu opet nema zgrade svaka druga prica je suvisna, dodjem na autobusku za 3 mjseca na -10 i cekam bus koji ce zbog snijega da kasni sat vremena(sto je realno i sto se desava svugdje u svijetu) na snijegu i smrzavam se, umjesto da imam kakvu takvu alternativu. Ovaj aneks(nije mi jasno zasto se zove aneks inace) je predaleko iskreno on moze biti alternativa ako sam stigao u 12 a u 12:30 mi je bus ali ako je prica kad bus kasni kao sto sam malo prije napomenuo to je katastrofa
 
Kako može stanična zgrada da bude važnija od prevoza? Ne dolaze putnici na stanicu zbog stanične zgrade.

Kojom jednom odlukom se sredi prevoz?
 
А како је могуће да не постоји спознаја колико је то велики и надасве скуп посао? Коме да узмемо, ако ћемо овде да додамо?

Не иде то тако, ни у најбогатијим градовима.
 
am slike po Guglu, naša autobuska stanica je daleko bolje od onih u Kinšasi i Lagosu, pa čak i od stanice u Alžiru.

E, pa dobro, posto do pre par dana je bila gora.

Inace, ne guglajte Lagos, smoricete se 😁
ja sam morao da guglam:
1727698847323.png


i što kaže Beki, smorio sam se.
 
Каква ли је та у Лисабону, што је једина боља од ове наше...
 
Мисле вероватно на аутобуски терминал Калатравине Ориенте станице..

Pogledajte prilog 213345Pogledajte prilog 213346Pogledajte prilog 213347Pogledajte prilog 213348Pogledajte prilog 213349

Еее, а ја се понадах да ће сењор Лојанегра овако нешто да нацрта...

Није баш ни да простор не подсећа на овај код нас, али авај.
 
За Експо... провући ће услуге неког Брамантеа под "анекс железничке станице".
 
Da li se meni cini ili se ponistava potpuna online prodaja karata sa ovom "online odštampa na zaštićenom papiru na Beogradskoj autobuskoj stanici. "? https://www.bas.rs/sr/korisnicko-uputstvo?n=*

Jutros oko 7:10 je pored ex.BASa bila manja guzva na starom mostu ali danas popodne oko 16:20 nema efekta sto se asB preselio.
 
Da li se meni cini ili se ponistava potpuna online prodaja karata sa ovom "online odštampa na zaštićenom papiru na Beogradskoj autobuskoj stanici. "? https://www.bas.rs/sr/korisnicko-uputstvo?n=*

Jutros oko 7:10 je pored ex.BASa bila manja guzva na starom mostu ali danas popodne oko 16:20 nema efekta sto se asB preselio.
Pa smisao on-line prodaje je putnik može da kupi elektronski kartu sa QR kodom i da sa njim, na mobilnom telefonu recimo, prolazi sve ulazne kapije i ulazi u željeni autobus prostim skeniranjem karte...ali to ovde nije slučaj. Pošto se zahteva štampanje iste na njihovom kartomatu , na njihovom papiru onda se ne štedi ni vrem ni papir. Zašto bi to neko radio kad onda može da kupi kartu na šalteru! Problem je što prevoznika ne interesuje BAS-ova on-line prodaja , niti ih interesuju čitači karata, dosta im je troška na "dranju" od strane BAS-a, počev od provizije, peronizacije pa do naplate parkinga. Tako da njima odgovara papirna karta. Ovo je bukvalno simuliranje on-line prodaje.
A što se tiče gužve pa nikad nisu problem BAS-ovi polasci 500-600 dnevno, u rasponu od 24 sata.
 
Na petlji kod arene blizoj sava centru totalna anarhija. Ne zna se ko tu koga, po principu stanes i blokiras ceo kruzni, a tek je prvi dan. nekako se spustih na auto put, izlete ispred mene medjugradski kao djule cepa ga posle zaustavnom do studenjaka zamalo da pokupi par kola. Gospodin
 
Боље да аутобуси из правца Змаја продуже до Сава центра па скрену десно у Јурија Гагарина.
 
Vrh