Gugl nek jede govna, ne moze na Banovo brdo da presedaju, samo mi jos oni faleЕто Гугл понудио опцију 13 па преседање на ББ на 37. Што се мене тиче то може да се реши са провлачењем трамваја код Мостара ка Прокопу и кругу КЦС. А може и неки аутобус да се пусти туда то би било брже решење, фазон нешто из неког блока, Јурија Гагарина, мост преко Аде, Војводе Мишића, Мостар, па Кнеза Милоша. Једино је проблем уско грло после код Таковске, може и у Немањину да скрене па даље кроз Врачар за Миријево.
Знам за ту опцију, него сам гледао шта гулагова мапа нуди.
Zar nije bilo logično da se linije oko BAS-a pojačaju, ili je red vožnje uklesan na mermeru pa je skupo promeniti ga?
Što se tiče same lokacije, nekome odgovara više, nekome manje ali šta je tu je. To se promeniti ne može, prihvatiti se mora i svaka diskusija na to je po meni čisto gubljenje vremena. Ono čemu treba težiti jeste to da se vidi koje su mane i problemi i da se onda predlažu smislena rešenja vezano za to šta se može učiniti kako bi se poboljšala situacija.
Све је могуће, можда неки провале да им је 12/13->23 боља опција за КарабурмуGugl nek jede govna, ne moze na Banovo brdo da presedaju, samo mi jos oni fale
И ако то делује банално, у пракси су људи инертни и слабо познају мрежу јавног превоза и опције за преседање.@Дошљак
Старији углавном питају друге људе. Млађи ће можда користити Гугл мапе, али видеће и опцију деветком без преседања па ће занемарити комбинацију 13 и 37.
Иначе, Гугл нуди преседање са 13 на 37 на Брду, а може раније, на петљи "Радничка".
Нека се људи обавесте. Возе кола - обавесте се о путу, паркинзима, пумпама, граничним прелазима. Не знам зашто би мрежа линија била неки баук.
Kljuc je u uvodjenju direktnih linija, da nemaju sta ljudi da razbijaju glavu. Onda sama lokacija i nije tolika bitna.Све је могуће, можда неки провале да им је 12/13->23 боља опција за Карабурму
И ако то делује банално, у пракси су људи инертни и слабо познају мрежу јавног превоза и опције за преседање.