Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Za početak produžiti 27E i 35 do BAS-a. Ne treba okretnica, mogu da se okreću po sistemu Antifašističke borbe, Jurija Gagarina, Marka Hristića, Milutina Milankovića.
 
Kako dati predlog za novu liniju ili pojacanje postojecih?

Recimo linija koja bi prolazila uz Blok 29/30 i posle kroz Glavnu u Zemunu bi bila korisna. Uprkos sto je nova stanica puno bliza, brze se stize do stare jer ima direktnih linija.
 
Ето Гугл понудио опцију 13 па преседање на ББ на 37. Што се мене тиче то може да се реши са провлачењем трамваја код Мостара ка Прокопу и кругу КЦС. А може и неки аутобус да се пусти туда то би било брже решење, фазон нешто из неког блока, Јурија Гагарина, мост преко Аде, Војводе Мишића, Мостар, па Кнеза Милоша. Једино је проблем уско грло после код Таковске, може и у Немањину да скрене па даље кроз Врачар за Миријево.

Знам за ту опцију, него сам гледао шта гулагова мапа нуди.
Gugl nek jede govna, ne moze na Banovo brdo da presedaju, samo mi jos oni fale 😁
 
@Дошљак
Старији углавном питају друге људе. Млађи ће можда користити Гугл мапе, али видеће и опцију деветком без преседања па ће занемарити комбинацију 13 и 37.
Иначе, Гугл нуди преседање са 13 на 37 на Брду, а може раније, на петљи "Радничка".
Нека се људи обавесте. Возе кола - обавесте се о путу, паркинзима, пумпама, граничним прелазима. Не знам зашто би мрежа линија била неки баук.
 
Ево им шансе да поред 74-ке коначно уведу линију која ће из старог дела града прелазити преко Газеле и ићи на НБгд. Земун, Булевар ММ, БАС, Газела, Кнеза Милоша, Славија или где је већ згодно.
 
Zar nije bilo logično da se linije oko BAS-a pojačaju, ili je red vožnje uklesan na mermeru pa je skupo promeniti ga?
Jeste logično, ali opet loše rešenje. Oni su planirali da se pojačaju 85, 89, 95 i 600 i to je to, da ništa ne urade po pitanju dodatnog opsluživanja. Pa kada je nastala pobuna zbog toga, pa zbog ukidanja Autokomande i drugih usputnih stajališta, pa zbog prebacivanja svih prigradskih linija preko Mosta na Adi i realnog preopterećivanja linija koje vode ka centru, pa zbog toga da svi autobusi idu preko Surčina i obilaznice, pa da ne postoji direktna veza sa KCS poput linije 78... , uzeli su da nešto urade, odnosno da saniraju štetu, što i dalje nije kako bi trebalo da bude, ali eto, za početak je bolje nego inicijalno.​

Što se tiče same lokacije, nekome odgovara više, nekome manje ali šta je tu je. To se promeniti ne može, prihvatiti se mora i svaka diskusija na to je po meni čisto gubljenje vremena. Ono čemu treba težiti jeste to da se vidi koje su mane i problemi i da se onda predlažu smislena rešenja vezano za to šta se može učiniti kako bi se poboljšala situacija.
Za neverovati je da još uvek ima onih koji mrze Prokop jer ga okrivljuju za uništenje stare GŽS, a kada je trebalo nešto konkretno da se uradi, samo se @Karlo del Ponte i šačica ljudi ozbiljno pozabavila konkretnim akcijama. Sada jedan broj ljudi i dalje naziva Prokop mestom otrgnutim od civilizacije i bogu iza nogu, koje nije povezano sa ostatkom sveta. E isto to je počelo i sa prebacivanjem BAS u blok 42. I sada će samo retke zverke poput mene i sličnih da ganjaju nadležne da se poboljša prevoz na obe lokacije, kao i sve ono drugo što je potrebno, a većina će se uhvatiti ko pijan plota priče o tome kako Prokop prokišnjava i kako ne postoje nadstrešnice na peronima za prigradski prevoz.​
 
Kralj nadstrešnica(tm) arhitekture nije projektovao barem privremenu(tm) nadstrešnicu na nekim peronima i iznad aneksa a na ostalim premalu.

Generalno su utisci, imajući u vidu da je kod nas privremno ročnosti minimum 20ak godina, blago je rečeno katastrofalno..a pored funkcionalno ogormnih propusta...hit su mi da je neko na uskim peronima postavio vending aparate na mestima de su najuži...

Utisak mi je još lepši kada vidim da su u nekom lokalu uspeli već da okače ikonu i kalendar preko zida..jelte nek nam je sveti Jovan pomogne da preživimo i ovu privremenu stanicu.
 
Gugl nek jede govna, ne moze na Banovo brdo da presedaju, samo mi jos oni fale 😁
Све је могуће, можда неки провале да им је 12/13->23 боља опција за Карабурму :cool:
@Дошљак
Старији углавном питају друге људе. Млађи ће можда користити Гугл мапе, али видеће и опцију деветком без преседања па ће занемарити комбинацију 13 и 37.
Иначе, Гугл нуди преседање са 13 на 37 на Брду, а може раније, на петљи "Радничка".
Нека се људи обавесте. Возе кола - обавесте се о путу, паркинзима, пумпама, граничним прелазима. Не знам зашто би мрежа линија била неки баук.
И ако то делује банално, у пракси су људи инертни и слабо познају мрежу јавног превоза и опције за преседање.
 
Све је могуће, можда неки провале да им је 12/13->23 боља опција за Карабурму :cool:

И ако то делује банално, у пракси су људи инертни и слабо познају мрежу јавног превоза и опције за преседање.
Kljuc je u uvodjenju direktnih linija, da nemaju sta ljudi da razbijaju glavu. Onda sama lokacija i nije tolika bitna.

Kao sto se za staru BAS znalo, ides sa Banjice, sednes na 9, ides sa Zvezdare, sednes na 7 itd.

Dakle, iz svih vecih krajeva da ima nesto sto ide direktno.

Kao sto i ja sad imam sa Banovog brda 85 i ne razbijam glavu.

Naravno, to je sve trebalo uraditi pre otvaranja stanice, ali ja zaista ne branim milion i jednu losu stvar u vezi nove stanice i oko rusenja stare samo kazem da lokacija nije nuzno katastrofalna, sta vise, moze da ispadne i bolja.

Ko udje u taksi, reci ce gde ide, ko ide autom, svi danas koriste navigaciju.

Isto kao i za Prokop, da ja imam direktan bus, sta me briga gde je stanica (opet ne racunam tu sve druge negativne stvari premestanja GZS sa Savskog trga i otvaranja Prokopa, ali one nisu ili ne bi morale da budu vezane za gradski prevoz)...
 
Vrh