Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Sve vam pise

1000011454.jpg
 
Šta bulazniš više, nesrećo? 52, 53 i 56 imaju potpuno ista stajališta od Ruske pa sve do okretnice na zelenjaku. Da li ti uopšte znaš o čemu pričaš?

Prevozi sa sajma do južnog dela grada: 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 58, 88, 91, 92 plus trocifreni. Verovatno sam neki i zaboravio.

Upiši tamo u excel tabelu kad te budu pitali šta treba da se promeni
Aha, a kako sa Sajma do Miljakovca, Kanarevog Brda, centralne Rakovice, podavalskih sela, lepotane?

Jesi li ti to rekao da je stari BAS direktno povezan sa 52/53/56? Ok, da znam šta je direktna veza. Ovo treba koristiti kao argument za sve kojima Prokop nije direktno povezan sa trolama.
 
U dilemi sam da li govoriš o nečemu o čemu pojma nemaš ili odlično sve razumeš nego se praviš lud.
Svaki car će ti za 10 minuta, maksimalno 15 ali ipak 10, stići od dolaznog perona do Zelenjaka. Za 5 minuta je kod ekonomskog i čeka 52, 53 ili 56 da ga odveze na okretnicu. Dolazi bar jedan za max 5 minuta, bez pentranja. Koristio sam. Ljudi koji su mi bliski su koristili. Kad si zadnji put ti koristio? Ili uopšte?
Neka ide 51 ili 511 i deset minuta, na Sajmu čekaš sve moguće prevoze ka južnom delu grada. Nema kasnijeg razdvajanja onih koja idu preko Brda i onih koja idu preko Padine. Padina, Brdo, Žarkovo, Železnik, sva moguća brda i vidikovci. Hvataš ono što ti treba. Vrlo verovatno ti odgovara i više linija, a ne samo jedna. I sve to na istom stajalištu, kakva inovacija.
I veruj mi to što nije DIREKTNA VEZA je brže od prelaženja Jurija Gagarina i onda ruskog ruleta da li na jednom stajalištu čekati 13, na drugom stajalištu 89 ili na trećem stajalištu 85. Direktne veze u kejs stadiju.
Bukvalno sam ti malopre okačio sliku i ti mrtav ladan kažeš nije nedostatak. Piše u studiji da nije i da 25+ ljudi treba da čeka bilo koji prevoz pola sata.




Tačno, Slavija je 3 kratke stanice. Pet minuta, deset maksimalno, ali realno pet.
Evo ja sam radio u blizini novog BAS-a i svakodnevno dolazio tamo sa 13 ili 85, i vraćao se njima i apsolutno nikada nisam čekao pola sata. Dešavalo se da bude 15-ak minuta, nekad i kraće. Naravno, to ne znači da se nije desilo to sa slike koju si podelio, ali to nije redovna pojava. Nije idealno, ali nije ni katastrofa svemirskih razmera kako možda deluje iz tvog ugla. I stalno se provlači ta priča kako svi idu na Zelenjak i Terazije ili kako pravo sa BAS-a ide na fakultet.

U svakom slučaju, kritike neće vratiti stanicu na staru lokaciju, pa energiju bi trebalo usmeriti ka poboljšanju konekcija sa novom.
 
Evo ja sam radio u blizini novog BAS-a i svakodnevno dolazio tamo sa 13 ili 85, i vraćao se njima i apsolutno nikada nisam čekao pola sata. Dešavalo se da bude 15-ak minuta, nekad i kraće. Naravno, to ne znači da se nije desilo to sa slike loju si podelio, ali to nije redovna pojava. Nije idealno, ali nije ni katastrofa svemirskih razmera kako možda deluje iz tvog ugla. I stalno se provlači ta priča kako svi idu na Zelenjak i Terazije ili kako pravo sa BAS-a ide na fakultet.

U svakom slučaju, kritike neće vratiti stanicu na staru lokaciju, pa energiju bi trebalo usmeriti ka poboljšanju konekcija sa novom.
Lik slikao semafor u nedelju popodne, mislim, to ne pravda čekanje po 20 minuta, ali malo objašnjava.
Mislim, GŽS i stari BAS su mrtvi. Konjec.
 
Nije najbitnija stvar naravno u moru većih problema oko stanice, ali jeste ilustracija sa koliko posvećenosti se pristupa poslovima. Bilo da su to izrada cenovnika, parking za autobuse, pozicija nadstrešnica ili planiranje linija i stanica gradskog prevoza. Sve je po principu, "ma smandrljaj to, kao da je to nešto bitno". Rezultate pristupa viđamo svakodnevno
Što je najgrđe, nisi ni sve greške uočio: uobičajenije je limunova trava (a, idealno, matičnjak), dok je engleski - jezik španskih sela (Tonic water, Bitter lemon). Na drugom mestu, kao ustajalo osveženje, dočekuju nas i neizbežni napitci.

Ovo da je kontrolni u školi, bio bi kec kao vrata.

Na svakom koraku, iz svakog grma, iskaču loši đaci koji nam serviraju osvetu hladnu.
 
Treba videti pre svega kako ce funkcionisati sve sa prigradskim prevozima i kako ce tim ljudima biti.

Ostale price su pomalo smesne, to su ljudi koji su putovali satima iz unutrasnjosti ili inostranstva, da li ce putovati u Beogradu jos 20 ili 25 minuta, isto im dodje. Mada bi trebalo da za vecinu bude krace.

Smesno mi je hvatanje na patetiku pricama o ljudima koji dolaze na lecenje u Beograd, kao da su hitni slucajevi koji trenutno imaju srcani udar ili su upucani pa idu busom do Beograda pa kad dodju, svaki minut im je bitan da skrate kad predju u gradski prevoz.

Kao, imam mozdani udar pa idem autobusom pa mi je svaki minut bitan, kako cu sa mozdanim udarom sa Novog Beograda, lakse mi je bilo iz centra.

Ljudi koji dolaze, dolaze na duze i ne zure, uzece taksi ako su bolesni itd.
 
Aha, a kako sa Sajma do Miljakovca, Kanarevog Brda, centralne Rakovice, podavalskih sela, lepotane?

Jesi li ti to rekao da je stari BAS direktno povezan sa 52/53/56? Ok, da znam šta je direktna veza. Ovo treba koristiti kao argument za sve kojima Prokop nije direktno povezan sa trolama.

Lepotane, u svakom postu ispališ po tri gluposti, zaboraviš da si ih uopšte ispalio i nastavljaš da u novim postovima ubacuješ nove gluposti.

Do pomenutih lokacija, direktno ili s manjim presedanjem, idu 3A i 37 sa Sajma plus bilo šta do Trgovačke pa presedanje na 50, ili 78 sa druge strane. Šta imaš sledeće da pitaš, da li arktička lisica živi na Grenlandu?
 
37 i 3A idu do Kanarevog Brda i Miljakovca? Lepo, hvala što si me prosvetlio.
Aha, znači do Trgovačke, pa presedanje na 50 ili 78, to su dva presedanja, je li tako, lepi?
 
Vidim da je BAS zajedno sa novom "stanicom" dobio i novi sajt. Konačno se neko setio da pored reda vožnje objavi i cene pojedinačnih karata.
 
Evo ja sam radio u blizini novog BAS-a i svakodnevno dolazio tamo sa 13 ili 85, i vraćao se njima i apsolutno nikada nisam čekao pola sata. Dešavalo se da bude 15-ak minuta, nekad i kraće. Naravno, to ne znači da se nije desilo to sa slike koju si podelio, ali to nije redovna pojava. Nije idealno, ali nije ni katastrofa svemirskih razmera kako možda deluje iz tvog ugla. I stalno se provlači ta priča kako svi idu na Zelenjak i Terazije ili kako pravo sa BAS-a ide na fakultet.

U svakom slučaju, kritike neće vratiti stanicu na staru lokaciju, pa energiju bi trebalo usmeriti ka poboljšanju konekcija sa novom.

I ja sam donedavno radio u blizini novog BAS-a i apsolutno jesam čekao 85 po pola sata u večernjim časovima. Taj red vožnje krene lepo od ujutro i onda se potpuno raspadne, sa sve misterioznim nestajanjem i postajanjem 85-ice kod Depoa.

Ovo "nije idealno ali nije ni katastrofa svemirskih razmera" se zove relativizacija. U suštini, čak i da prevoz ne ide uopšte, ni to ne bi bila katastrofa svemirskih razmera, u taj nivo bismo ubacili recimo asteroid koji udara u Zemlju.

Ali ako pričamo o povezanosti nove BAS sa javnim gradskim prevozom, to jeste katastrofa. O tome smo pisali i pre, a dobili smo direktnu potvrdu na slici prvog cenjenog dana rada: premalo linija, preveliki interval, nepostojanje alternative i razuđenost stajališta.

To i dalje nije asteroid koji leti ka Zemlji, ali je potpuni promašaj koji direktno utiče na život građana.

Ne razumem koja se to "priča provlači", nego ti na primeru nova BAS:južni deo grada dajem direktan primer da je sad mnogo gore nego što je bilo.
 
Zar nije bilo logično da se linije oko BAS-a pojačaju, ili je red vožnje uklesan na mermeru pa je skupo promeniti ga?

Jbg i ovdašnji stručnjaci ne znaju da je "slikanje table u nedelju popodne" vreme najveće frekvencije dolazaka. Mogu da mislim na šta liči uveče, kad se Delta siti zatvara, pa svi uskaču u kratku 89.
 
Meni džaba, jer moj prevoznik nema zvanično popust za studente već moram u busu ili na stanici u Zaječaru.:ROFLMAO:
Jedino Eurolin.
Pohvalno je samo to što su cene putovanja sada dostupne javnosti, tj. ne moraš zvati telefonom i čekati pola sata da ti se javi prvi slobodni operater. Kada samo uporedim koliko je autobus poskupeo u odnosu na period od pre par godina nije mi dobro. I moje iskustvo kao pasioniranom putniku koji je obišao skoro svaku varoš Centralne Srbije i Vojvodine je da su prevoznici sa istoka, jugoistoka i Bačke najgore derikože.
 
Sa obzirom da sam skroz neplanirano bio primoran da putujem autobusom večeras mogu napisati nekoliko zapažanja.
  1. Ogroman broj vozila staje u desnoj traci u ulici Antifašističke Borbe gde se vidi ulaz na železničku stanicu kao i stanićna zgrada. Po meni za to postoje dva smislena razloga. Prvi je taj što se tačno odatle vidi stanićna zgrada a drugi je taj što je mnogo bliže i smislenije doći odatle do stanićne zgrade i polaznih perona.
  2. Stanićna zgrada je nova i moderno izgleda iznutra ali poprilično mala
  3. Zimi će biti dosta neprijatno napolju za šetanje do perona, kao i čekanje na prigradskim peronima naročito kada pada kiša i / ili sneg kao i kada duva vetar.
  4. Što se tiče perona, video sam da su medjugradski, medjunarodni i dolazni pokriveni manje više dovoljno dok su ostali otvoreni do završetka stanićne zgrade. Medjunarodni peroni podsećaju na neke inostrane autobuske stanice.
  5. Sistem za detekciju tablica na rampama zna da zeza i onda tek iz drugog, trećeg puta proradi.
Što se tiče same lokacije, nekome odgovara više, nekome manje ali šta je tu je. To se promeniti ne može, prihvatiti se mora i svaka diskusija na to je po meni čisto gubljenje vremena. Ono čemu treba težiti jeste to da se vidi koje su mane i problemi i da se onda predlažu smislena rešenja vezano za to šta se može učiniti kako bi se poboljšala situacija.
 
Ono čemu treba težiti jeste to da se vidi koje su mane i problemi i da se onda predlažu smislena rešenja vezano za to šta se može učiniti kako bi se poboljšala situacija.
Повезаност са деловима НБгд и Земуна. Неко је већ споменуо да не постоји линија која покрива цео Бул. Милутина Миланковића. Могла би да се уведе једна таква, да иде нпр. из Земуна. Ето, да не навијам баш за БКосу. Није ми проблем да одем до Ушћа па одатле са 95 или трамвајем. У повратку, ако немам ствари могу чак и 4-5 станица 95-ицом, па пешке уз брдо. Старији баш и не могу.
 
Druže, većina ljudi koji dolaze autobusom u Beograd su siromašni, kakav crni Taxi..

Ni prošla stanica nije imala baš najbolji pristup KCS-u, al nemojte da se blamirate sa ovakvim izjavama u stilu Marije Antonaete.
Ajde ne preteruj i ne budi bezobrazan sa tim Marijama Antoanetama, pricom koju fura najbezobrazniji clan foruma.

Kazem da ne podmecete i vi opet podmecete.

Prica je iskljucivo o ljudima koji dolaze u Beograd da se lece. Prvo je bila tragedija zbog lokacije kao da neko ko je za hitnu hospitalizaciju putuje autobusom pa preseda na gradski, sad se spinuje oko para.

Ne, nije nikakva Marija Antoaneta covek koji je dosao u Beograd da se leci i odvojio je pare za taksi. To nije nikakvo bahacenje, to je normalna stvar. Ili da te neko doceka kolima.

Most na Adi se lako prelazi i kad ga predjes, tu ti je Mostar odnosno Klinicki centar tu iznad. Tek mozda malo dalje nego kad ides sa stare stanice i koji dinar vise za taksi.

VMA je sa ove stanice verovatno i bliza itd.
 
Moj predlog za parkiranje bi bio sledeći.

Prvih 15 minuta bi trebalo da bude besplatno, a tek nakon toga da kreće naknada. Teško je istempirati tako da čim auto uđe u parking, putnik izađe sa perona gde će odmah čekati na parkingu uđe u auto i izađe sa parkinga, pogotovo kad dođu 5, 10 autobusa istovremeno, a u tim trenucima 5-10 autobusa odlaze. Verovatno bi vozači morali da prave krugove i nepotrebno zaguše saobraćaj. Ovako bi vozač mogao da parkira, sačeka par minuta da putnik dođe i nastavi dalje. Eventualno putnik se javi, čim stigne i onda vozač ima vremena da uđe na parking, brzo ode do njega, pomogne mu sa stvarima do auta i krenu dalje.

U slučaju da se parking plaća odmah, skoro svi će da staju sa sva četiri zato što ne vide svrhu da plate parking za sat vremena a ostaće 2-3 minuta kada nekog voze, a 5-15 minuta ako nekog čekaju. Samim tim automatski će biti jedna traka manje za protok saobraćaja u okolnim ulicama.
 
Људи добију упут за специјалистички преглед па онда путују до Београда и сналазе се како знају и могу. За већину је то било до БАС, па на 78 до Храма. Та линија је ионако болничка, пикрива КБЦ Земун, Специјалну болницу Свети Сава, Клинички центар и Институт за онкологију, и ВМА.
Ево сад гледам, Гугл мапа нуди генијално решење за одласак са нове БАС до КЦС:
трамвај 13 до ОШ Јосив Панчић, па преседање на 37 до Вишеградске и пешачење.
Ок, хајде да погледамо проблематику из угла студената, за Студењак ето имамо нову линију 600, за домове Карабурма, Краљ Александар, Мика Митровић, 4. Април постоје трамвајске везе, за Пенезић ће морати да се преседа на тролу, за Патрис на 65, Рифат мало да се прошета после троле, до Вере преседање на 33 или шетња кроз Ташмајдан. До Кошутњака трамвај до краја ББ па на 23 или 53, и до дома Жарко Мариновић се нуди опција 85 па 73.
Није сјајно, доста је дуже путовање свима преко реке Саве, али постоје опције.
Мислим да је најгора ситуација самим грађанима Београда, осим дела Чукарице и Раковице оријентисаних на мост преко Аде и НБГ блокова оријентисаних на Јурија Гагарина.
 
Vrh