Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Ono na autokomandi ne može da se nazove autobuska stanica, malo asfalta, malo Inženjering Bau behatona, ograda i kontejner ako vidim dobro za karte. Ne znam da li će biti toaleta, da li će nastrešnica koja štiti od kiše i sunca, itd. Ja bih ga nazvao izmešteni peron. Mada će biit od koristi, više od polovina putnika ne treba da ide za N Beograd i da prelazi mostove
 
Сава цента и некако, близу је и има истих линија, али укидање Студењака је сулудо, ем нема директ аутобуска линија од Студењака до нове БАС, па ће бити оптереење доданих типа 2000 путника у 2-3 линије због преседања.
 
Сава цента и некако, близу је и има истих линија, али укидање Студењака је сулудо, ем нема директ аутобуска линија од Студењака до нове БАС, па ће бити оптереење доданих типа 2000 путника у 2-3 линије због преседања.

Postoji direktna linija broj 600
 
Nisam se ni ja vozio, ali zaista sumnjam da linija tipa 600 može da opsluži potrebe u nedelju popodne i uveče.

Dosad smo imali gomilu linija, pre svega sa Zelenjaka i Savskog mosta, ali i na Sajmu (laka veza sa BAS), koje uopšte nemaju veze sa BAS-om, ali u ogromnom broju uzimaju te putnike.

Ne može nikako da bude isto ako npr. ka južnom delu grada idu 51, 52, 53 i 56 + 23, 37, 58 i 88 na sajmu sa ovim imate 85 i 89 i 13 i šta hoćete. Možda neko ne ide samo do Brda? 89 je kratka i uveče često puna i bez tih putnika sa nove BAS. Ima i 13, ali ne staje na istom stajalištu kao 85 i 89.

A ovo je samo primer za Čukaricu, takvih ima za sve delove grada. Ovde čak neće biti dovoljno ni da pojačaju broj polazaka, a neće se ni to desiti
 
Razumem to, ali ako ostanu pri prvobitnoj reakciji da ima autokomande, bar polovina putnika će biti odatle. A ne verujem da će tu biti bilo kakva biletarnica, verovatno će naći način da naplaćuju samo peronsku, nego lepo u autobus pa kod vozača.
Postoje prevoznici koji uopste ne staju niti su stajali na autokomandi.

Postoji mogucnost kupovine karata na salteru autobuske par dana pre polaska i onda sacekati bus na autokomandi.
 
Spremaju se paravani za Potemkinova sela.

BAS-01.jpg
BAS-02.jpg
 
20240922_221101.jpg

Анекс, тј. благајна и чекаоница

20240922_221320.jpg

Поглед са трамвајског стајалишта Ђорђа Станојевића

Занимљиво је да већ месецима сија као Лас Вегас. Зашто троше струју?
 
Pogledajte prilog 212416
Анекс, тј. благајна и чекаоница

Pogledajte prilog 212417
Поглед са трамвајског стајалишта Ђорђа Станојевића

Занимљиво је да већ месецима сија као Лас Вегас. Зашто троше струју?
Колико беспотребног и бесмисленог празног простора, набацаног бетона, лошег нивелисања. Један од већих промашаја у пројектовању.

Jedna od retkih pozitivnih stvari je to što je novi BAS na trasi železničke pruge i Bg Voz-a. Evo tvita koji ilustruje koliko ljudi malo znaju o javnom prevozu u Beogradu.

Pogledajte prilog 212438
Класични твитер, требало се то питати прво када је укинута главна железничка. Ето има сад и тај фамозни аутобус 600 поред БГ воза. Чуди ме да се ико усуди да коментарише железницу као да је он путник, а да нема појма о Бг возу. П.с. сви међуградски возови који стају на Прокопу стају и код нове БАС на НБГ. Тачно је поновна симбиоза БАС са железницом једна од ретких позитивних промена везаних за овај трапави пројекат.
 
Vrh